Herkkä poikaystävä ahdistaa
Hän itkee elokuville, kirjoille ja pikkuriidoille. Tuntuu että jotenkin on täysin rajaton tunteidensa kanssa.
Liikuttavaa on kun välillä itkee ilosta.
Pitäisikö huolestua? Ahdistun itkemisestä. Omassa lapsuudenkodissa ei kukaan itkenyt. En muista kertaakaan vanhempieni tai veljeni itkeneen. Joku kaveri on joskus kännissä itkenyt.
Kommentit (26)
En todellakaan ole kiusaaja. En vaan osaa itkeä vaikka pahoittaisin mieleni.
Ap
En kestäisi. Mutta en kestä omaa miestänikään, hän ei itke KOSKAAN.
Olen nähnyt hänen itkevän 2 kertaa, hyvin lyhyen ajan. Molemmat kerrat liittyivät kaverin kuolemaan. Hälyttävää, kyllä!
Ei ole normaalia, että itku tulee noin herkästi. Ehkä hän on jotenkin ylirasittunut?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ole samanlaisia. Erityisesti herkkää ihmistä ei kannata lähteä muuttamaan hänen ominaisuuksiensa perusteella. Hän on sellainen. Anna hänen olla sellainen kuin on. Muistan The Voice Of Finlandissa tällä kaudella olleen ihanan nuoren herkän miehenalun. Kyllä tänne maailmaan mahtuu muitakin kuin maskuliinisia bodareja. Miehet eivät itke on jo vanhanajan juttuja, kuten homopelko ja rasismi. Miten silti vieläkin jotkut polkevat ihmisoikeuksia?
Myös se maskuliininen bodari voi olla herkkä. Ulkonäkö ja luonne ovat kaksi eri juttua.
On draamailua.
Keskustelu:
-voisitko käydä yöllä nopeammin suihkussa? Se häiritsee untani ja kuuluu naapureille.
- pitäisikö mun tulla hikisenä nukkumaan?
-ei kun, voisitko käydä siellä nopeammin? (on suihkussa n. 20min) tai käydä lenkillä vähän aiemmin?
-olisin viimeisenä ihmisenä uskonut, että just sinä alat aikatauluttaa mun menoja, koska itse aina valitat yhteiskunnan olevan aamuihmisille. Mikset voi itse laittaa korvatulppia? Miks se on aina minä jonka pitää muuttaa käytöstä? Kukaan naapuri ei oo valittanut, joten mikset vaan sano että sua vituttaa?
Ja kyyneleet.
Joka asiasta samantyylinen lopputulos. Mikään ei muutu ja minä olen se pahis.
Ap