Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain perjantaina päätöksen sossulta: Astianpeskukoneen, kirjahyllyn, sohvan, lasten sängyt patjoineen ja pyykinpesukoneen: saan hakea uutena kaupoista maksusitoumuksella mutta telkkarin ja tietokoneen joudun ostamaan käytettiynä

Vierailija
17.05.2020 |

Eikö ole iso terveysriski ostaa käytettyjä koneita nyt korona-aikana?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elvistelkää vielä lisää tuilla, niin saatte kääntymään mielipiteet teitä vastaan

Mitä elvistelyä se on ,että koronan kyllästymiä vanhoja laitteita tarjotaan köyhille?

Sehän on ihan hyvä, että korona vähän karsii näitä yhteiskunnalle turhia loisia pois.

Vierailija
82/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetti kun kerjäläiset valittaa leivän kovuutta.

Ap, eikö yhtään, siis vähääkään hävetä kirjoittaa tuollaista tänne?

Moi AP.

Sinulta jäi allekirjoituksesta piste pois.

Näin:

Moi.

Ap.

Miksi esiinnyt täällä ap:na?

Kirjoitin viestit: Helvetti... ja Sinulta... enkä ole ap, en edes hänen tapainen. Ihmettelen noita M-viestejä. Ehkä niissä on jotain logiikkaa joka ei järjellä selviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Provo -kirjahylly ja astianpesukone? En usko.

Minä en saanut edes pesukoneeseen rahaa, olisi ensin pitänyt ostaa kone ja toimittaa kuitti sen jälkeen sos niin oisin saanut rahan jälkikäteen. No eihän minulla ollut rahaa ostaa konetta, siksi hain apua.

Luottotiedoissani ei ole merkintöjä ja olen aina ollut rehellinen joka suuntaan.

Ei ole meillä ollut nyt 7 vuoteen pesukonetta, raahaan pyykkiä äitini luokse pyörällä eestaas. Asun kaiken lisäksi 3 kerroksessa hissittömässä talossa, minulla on muiden sairauksien lisäksi nivelrikko, joten kävely tuottaa kipua.

T. Sairas 1 teinin äiti

Vierailija
84/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joopajoo. Lapsesi ovat siis tähän mennessä eläneet ilman sänkyjä? Kirjahyllyjä saa käytettynä ilmaiseksikkin, astianpesukone tuskin on välttämättömyys, ellei sulla ole joku suurperhe, kun taas sossu maksaisi kyllä pyykinpesukoneen, ehkä jopa sen tietokoneenkin (näin nykyaikana).

Huti tuli ap.

Sängyt jäi miehelle

Vierailija
85/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kantasuomalaisille ei tipu muuta kuin 50-100 egen maksusitoumus kirppikselle.

Ja siksikö äitisi vaihtaa reikäänsä viinaan ostarilla?

Vierailija
86/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset kirjahyllyä?

Juurikin näin! Ei kirjat ole tätä päivää. Normaalit ihmiset katsovat yvallisesti Temppareita kiireisen arjen pyörittämis rumban ja ruuhkavuosien lomassa.

Vierailija
87/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astinpesukonetta en ymmärrä. On paljon isoja perheitä, joissa osataan tiskata. Tiskauskurssi olisi pitänyt kustantaa.

Vierailija
88/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Minä en ole saanut koskaan mitään, vaikka olin nuorena rutiköyhä. Asuin toisten kotona, kun ei ollut muuhun varaa. Opiskelin ja tein töitä. Maksoin veroa, sain vihdoin oman asunnon. Työtä olen painanut niska limassa, osittain siksi, että sinä saisit ilmaiset tavarat kotiisi . Onko tämä oikeudenmukaista.

Vierailija
89/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Minä en ole saanut koskaan mitään, vaikka olin nuorena rutiköyhä. Asuin toisten kotona, kun ei ollut muuhun varaa. Opiskelin ja tein töitä. Maksoin veroa, sain vihdoin oman asunnon. Työtä olen painanut niska limassa, osittain siksi, että sinä saisit ilmaiset tavarat kotiisi . Onko tämä oikeudenmukaista.

Sitten, kun vanhana tarvitset hoitoa, niin joudut maksamaan kaikesta kalleimman mukaan, kun tuo ap saa sen saman hoidon sinun säästämiesi rahojen ja niistä maksamiesi verojen turvin.

Olen just päättänyt alkaa ryypätä koko omaisuuteni. Haluan jäädä puille paljaille, niin lapseni ja lapsenlapseni pääsevät helpommalla.

Vierailija
90/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ilmiselvä provo. Ei ne asianpesukoneita osta. Ainoastaan pyykinpesukoneen, jos kerrostalossa tai sen lähistöllä ei ole pyykkitupaa.

Älkää ihmiset nyt kaikkea uskoko.

Vierailija
91/91 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi