Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen on todella märkä.

Vierailija
17.05.2020 |

Niin pitäisikö käyttää koko kättä? Muna ei selvästi riitä silloin. Koko on arka paikka. Siihen ei ole auttanut edes vakuuttelut muutaman naisen suusta. Kun se pillu sillain menee ihan väljäksi niin mitä mies voi tehdä? ehkä se on jokin saaminen? En tiedä ja siksi kysyn.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat nauttimista ja teet sitä, mikä tuntuu hyvältä susta ja sun kumppanista.

Vierailija
2/3 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkat nauttimista ja teet sitä, mikä tuntuu hyvältä susta ja sun kumppanista.

Sehän siinä on että kun menee sillain märäksi niin ei ainakaan munan puolesta tunnu enää oikein miltään. Silloin luulen että ei se naisellakaan tunnu missään. Mä olen sellainen että haluan että se on molemmille hyvää.

Parhammillaan nainen ihan tärisi ja kuului sanat ei ole todellista. Myöhemmin kun pystyi puhumaan väitti saaneensa useita peräkkäisiä. Ehkä totta, ehkä feikkasi? Sitä kun menee valtavan märäksi ja avaran tuntoiseksi ei voi teeskennellä.

Sitä kun tapahtunut niin kaikkea sitä miettii. Yksi muuten kertoi että siellä on käynyt naisen käsi. Koitti vähätellä että oli siro käsi ja ohuet sormet. Olen melko varma että tiedän kuka se oli. Paljastuksen jälkeen katselin naisen kavereiden käsiä. kyse  on ex että ei ole pakko uskoa yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä luulis munan riittävän, jos on todella märkä. Tai sitten hänellä on vaan jotenkin todella löysä pillu. Kyllähän sun luulis tuntevan, jos nainen tulee. Se pillu nimittäin alkaa sisältä sykkimään aina tulemisen johdosta, niin sen takia jotenkin olisi vaikea kuvitella sellaista tilannetta että et muka huomaisi naisen tulleen. Ehkä hän feikkasi, mutta olisi aina inhottavaa jos niin tekisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä