Seksikumppani "runoilee" sängyssä, tulee kiusaantunut olo
Miehellä, jonka kanssa silloin tällöin harrastan seksiä, on, no, ainakin vähintään outo tapa sängyssä. Kesken seksin hän alkaa kuiskia korvaani esim
"olet tyttö oikein soma, onneksi et ole toisen oma" tai
"villisti kun peitto heiluu, lantiosi pyörii ja keinuu"
Minulle tulee tästä vaan hämmentynyt ja kiusaantunut olo. En kehtaa sanoa, ettei hän loukkaannu.
Kommentit (19)
Ihana mies! Puhuu sängyssä!
Ne vasta noloja ja vaivaannuttavia ovat, jotka vaan örisee ja puhisee.
:DDD Mulla ei pitäisi pokka, sori.
Eiköhän olisi parasta antaa hänen mennä menojaan runoilemaan keskenänsä.
Vierailija kirjoitti:
No eivätkä ole, vaan miehisiä miehiä se hämmentyneen vakava ilme naamallaan kun keskittyvät venkslaamaan junaansa tunnelissa, samalla kiihkeästi nenän kautta puuskutellen.
En kyllä jaksais. Typerää. Hyvällä maulla puhutut tuhmuudet käy, tuollainen nolottaa.
Ai kauhee, tollasia 7v tasoisia riimejä.
Tulee mieleen se IRCQuotes juttu jossa nainen oli pyytänyt miestä puhumaan tuhmia ja mies oli karjassu "PIERASE H__RA!" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivätkä ole, vaan miehisiä miehiä se hämmentyneen vakava ilme naamallaan kun keskittyvät venkslaamaan junaansa tunnelissa, samalla kiihkeästi nenän kautta puuskutellen.
Kyllä mä ainakin puhun. Saatan kehua naista ''ai hemmetti kun tunnut hyvältä'' tai ''maistut hyvältä'' tai ''daddi antaa sulle runtua''.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin puhun. Saatan kehua naista ''ai hemmetti kun tunnut hyvältä'' tai ''maistut hyvältä'' tai ''daddi antaa sulle runtua''.
Unohtamattakaan klassikkoa, "hyvät tyttö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtamattakaan klassikkoa, "hyvät tyttö".
Tuo on niin ällöttävää. Joskus parikymppisenä eräs mies alkoi hokea sängyssä "hyvä tyttö, ihana pikku tyttö"
Yksi nainen alkoi kutsumaan isiksi. Sänkyyn mentiin sitten aina vaan harvemmin.
Voi apua... mutta jos se tykkää puhua niin johdattele vähän seksikkäämpiin aiheisiin. "Miltä tuntuu, kerro mulle", "tykkäätkö jos liikun näin. Ai miksi tykkäät.." yms niin saa sitten höpötellä siinä vähän enemmän aiheeseen liittyviä asioita.
Mä en kans ihan pokkana vois kuunnella :D
Tai mitä jos itse luikauttaisit vastinerunon?
-Onpa mukavaa humppaa kun komistus mua pumppaa.
-Suhteemme liima lie tää yhteinen kiima.
-Muistatko kun oli heppis märkä mun kuolasta? No nyt ois aika sun vuorostas mua nuolasta.
-Nyt voit tisujani katsastaa, on aika mun orkkuun asti ratsastaa
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen alkoi kutsumaan isiksi. Sänkyyn mentiin sitten aina vaan harvemmin.
Ihan yleinen tapa. Englanninkielisissä maissa kutsutaan daddiksi ja espanjankielisissä papiii.
Pillus litisee ja lätisee, naamasi punainen kuin porsaalla joka synnyttäessään ähisee.
Vierailija kirjoitti:
Ne just on ihan vtun hot.
Apua 😂 Onhan tämä vitsi?!