Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-30 vuotiaat mitä teette päivisin?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen 27 vuotias nainen ja asun mieheni sekä koiran kanssa. Mies opiskelee ja itse olen työtön. Nyt alkaa todenteolla olla ideat vähissä mitä sitä päivisin tekisi. Eikä siis johdu tästä korona ajasta vaan ei ole mitään tekemistä ikinä muutenkaan. Rahaa on hyvin vähän käyttää mihinkään ylimääräiseen joten jo se sulkee aika monta tekemistä pois. Jonkun harrastuksen tahtoisin aloittaa mutta ei oikein olisi varaa.
Mun päivät kuluu koiran kanssa ja siivotessa. Kavereita tulee nähtyä hyvin harvoin sillä heidän kanssaan se tekeminen on aina juomista ja se jos mikä tulee jo korvista ulos. Olen tässä pohtinut että onko tämä nyt vaan sitä tavan arkea mitä kaikilla on vai olenko mä vaan niin tylsä ja mielikuvitukseton.

Kertokaa mitä te teette arkisin ja mielellään ihan konkreettisia esimerkkejä!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä klo 9-18 viikonpäivinä eli istun koneella. Vapaa-ajalla siivoan, tiskaan, leikin kissan kanssa, palstailen, soitan pianoa. Käyn kävelyllä, suunnittelen ruokalistaa, kokkaan, käyn kaupassa. Metsästän asuntoja, teen excel-taulukkoa ja analyysia asuntotarjonnasta ja mitä pitäisi tarjota mistäkin kämpästä. Luen facebookin minimalisti- ja kulutuskriittisyysryhmiä. Neulon, virkkaan, heitän pois vanhoja keskenjääneitä projekteja. Chattailen deittimiehen kanssa. Pyykkään. Pesen ikkunoita. Mallinnan potentiaalisia asuntoja tietokoneella ja suunnittelen millaisen keittiön tai kylppärin rykäisen siihen minkä tulen ostamaan. Luen Harry Pottereita. Nukun.

Haluan aloittaa joogan ja ratsastuksen kunhan pääsen muuttamaan työpaikkakunnalleni :)

Vierailija
2/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole töitä tai opiskelua, niin enimmäkseen pelaan koneella kavereiden ja poikystävän kanssa. Tai siivoan, käyn kävelyllä, näen kavereita, leikin kissan kanssa, tuhlaan aikaa aaveella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätöissä klo 9-18 viikonpäivinä eli istun koneella. Vapaa-ajalla siivoan, tiskaan, leikin kissan kanssa, palstailen, soitan pianoa. Käyn kävelyllä, suunnittelen ruokalistaa, kokkaan, käyn kaupassa. Metsästän asuntoja, teen excel-taulukkoa ja analyysia asuntotarjonnasta ja mitä pitäisi tarjota mistäkin kämpästä. Luen facebookin minimalisti- ja kulutuskriittisyysryhmiä. Neulon, virkkaan, heitän pois vanhoja keskenjääneitä projekteja. Chattailen deittimiehen kanssa. Pyykkään. Pesen ikkunoita. Mallinnan potentiaalisia asuntoja tietokoneella ja suunnittelen millaisen keittiön tai kylppärin rykäisen siihen minkä tulen ostamaan. Luen Harry Pottereita. Nukun.

Haluan aloittaa joogan ja ratsastuksen kunhan pääsen muuttamaan työpaikkakunnalleni :)

No sä olet ainakin onnistunut keksimään tekemistä!

Vierailija
4/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

⬆️

Vierailija
5/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautettuna kotona. Uutta harrastusta opetellessa.

Vierailija
6/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen.

Vierailija
7/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pitäisi olla niin kiire, ettei ehdi viikonloppuja pitää eikä kotona käydä kuin kääntymässä. Ja monipuolisesti kiire.

Vierailija
8/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily, puutarhanhoito, jooga, leipominen, lukeminen, kirjoittaminen, käsityöt, kitaran soittaminen... yleensä kyllä niin paljon töitä ja opintoja ettei aikaa jää paljoa.

Vierailija
9/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon netflixiä, pelaan, piirrän, pyöräilen, lenkkeilen, kirjoittelen työhakemuksia. Siinäpä se. On mulla on pari kaveria, joita näen joskus.

N27

Vierailija
10/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin töitä, käyn ulkona jos jaksan ja pyörin netissä. Viikonloppuisin katson elokuvia ja sarjoja, kuuntelen musiikkia, maalaan, katson YouTube-videoita, juon viiniä, kokkaan, käyn kävelyillä, shoppailen ja runkkaan.

Haluaisin miehen lähinnä seksin takia.

N26

Vierailija
11/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan lasta. 

Jos olisin sinun tilanteessasi niin ai että kun käyttäisin aikaa mm. vaatteiden tekemiseen tai uudelleen tuunaamiseen, maalaamiseen, piirtämiseen, kitaran soittamiseen, lukemiseen, lenkkeilyyn ja urheiluun, huonekalujen tuunaamiseen, kasvien istutteluun, tv:n katseluun, lehtien lukemiseen, kaikenlaisiin käsitöihin, musiikinkuunteluun, laulamiseen, pelaamiseen, jonkin uuden taidon opetteluun, sisustamiseen, kodin remontoimiseen, ... Lista on loputon. 

Löydä intoihmosi.

Vierailija
12/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin töitä n. klo 8-16 (joustava työaika joten välillä aloitan aiemminkin). Muuten opettelen ompelua, lenkkeilen, pyöräilen, leivon, luen, teen pihatöitä tai katson netistä sarjoja. Aloitin myös vasta avoimen yliopiston kautta yhden kurssin, jonka tehtäviä tulee nyt tehtyä muutaman kerran viikossa. Välillä innostun kokeilemaan netistä erilaisia jumppia. Välillä käydään miehen kanssa ajelulla/pyöräilemässä ja päivittäin suunnitellaan tulevaa taloa (tarkoitus olisi alkaa 1-2 vuoden päästä rakentamaan). Korona-aikaa ennen myös kävin viikoittain vanhemmillani ja kirppiksillä. Välillä selaan tuntitolkulla puhelimella nettiä tai instagramia. Kavereita on muutama, mutta heitä harvemmin tulee nähtyä. Työni on niin sosiaalista, että vapaalla tulee ähky ihmiskontakteista.

Vierailija
13/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin ja viikonloppuisin töitä 6-12h. Treenaan maratonille, panostan ruuanlaittoon, koulutan meidän kahta belggaria. Miehen kanssa katsotaan netflixiä ja pannaan.

Vapaapäivinä mennään mökille tai käydään ulkoilemassa pitkä lenkki (n. 30km)

N 26

Vierailija
14/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sellaista kotona yksin tehtävää niin:

- katson todella paljon sarjoja, elokuvia ja kaikkea muuta netin sälää, luenkin jopa joskus.

- täyttelen ristikoita, sudokuja, sanatehtäviä.

- kasaan palapelejä

- häsyän lemmikkien kanssa

- leivon tms.

- urheilen satunnaisesti, mitä nyt milloinkin

- siivoilen, karsin ja järjestelen

- haaveshoppailen tai jopa ostan jotain

Vierailija
15/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen toimintaterapiaa. Ensi vuonna valmistun. Nyt mulla kosahti koronan myötä kesätyöt terveyskeskuksessa. Onneksi sain keikkatyötä päiväkodista kesäksi( pätkiä).

Asun yksiössä, olen nyt koettanut sisustaa tätä, varsinkin parveketta. Huomaan, että alakulo alkaa nostaa päätä, ystäviä onneksi on ja Välilä näen heitä, poikakaverikin olis kiva. 😊

Nyt katson liikaa suoratoistoa ja leivoin liikaa, kun vaatteet kiristää.

Vierailija
16/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailen netissä ja välillä käyn joko kävely lenkillä tai sit kehonpainotreeniä tai punttireeniä. M33

Vierailija
17/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen, laitan ruokaa, leivon, luen kirjoja, lenkkeilen, katson telkkaria ja haen töitä. Tuntuu, että aika vain juoksee hirveää vauhtia. Puolison kanssa touhutessa aika menee vielä nopeammin. Koira olisi kiva, samoin oma piha, niin pääsisi puuhailemaan monipuolisemmin kaikkea. Nytkin viherpeukaloa syyhyttää mutta kerrostalossa ei pääse kopsuttelemaan maata, kun kaikki kasvit ovat ruukuissa.

Käsitöitäkin olisi kiva tehdä mutta ei meinaa ehtiä opettelemaan.

Vierailija
18/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pitäisi olla niin kiire, ettei ehdi viikonloppuja pitää eikä kotona käydä kuin kääntymässä. Ja monipuolisesti kiire.

Ei ole mitään tiettyä tapaa, jolla kaikkien ihmisten pitää tietyn ikäisenä elää. Ihmiset ovat erilaisia ja heillä on eri luonteita. Jotkut arvostavat rauhallista elämää.

Vierailija
19/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tiettyä tapaa, jolla kaikkien ihmisten pitää tietyn ikäisenä elää. Ihmiset ovat erilaisia ja heillä on eri luonteita. Jotkut arvostavat rauhallista elämää.

Tämä on myös yksi asia jota mietin tosi usein. Ei pitäisi vertailla itseään muihin mutta välillä tulee hyvin epäonnistunut olo kun seuraa vierestä miten monet mun ikäiset käy vakitöissä ja ostelee asuntoja tai omakotitaloja. Kaikilla tuntuu olevan paljon menoja ja sisältöä elämässä. Pari vuotta jo olen ihan tosissani ajatuksella pohtinut että mikä voisi olla se mun juttu tässä elämässä tai ainakin tässä vaiheessa elämää mutta mikään ei oikein vaan sytytä.

Vierailija
20/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti töissä. Nyt lomautettuna ja teen kaikkea sitä mihin ei jaksaminen/aika riitä töiden jälkeen. Rakastan tätä elämää!!! Vakaasti harkinnassa töiden vähentäminen tai alan vaihto. Remppailen vanhaa kotiamme, vietän aikaa koiran kanssa intensiivisemmin, maastopyöräilen, valokuvaan, teen käsitöitä mm. makramee töitä, kasvattelen kasveja, piperrän puutarhassa, teen yön yli retkiä metsään, leivon, opettelen uusia ruokia, luen, väritän värityskirjaa, teen palapelejä, kuuntelen äänikirjoja, bongailen tontimme lintuja ja kasvistoa, käyn pitkillä metsälenkeillä, joogaan, pilkon polttopuita, surffailen netissä ja joskus vain olen tekemättä yhtään mitään. Mietin television ostoa mutta tuleeko sieltä edes mitään muuta kuin mainoksia? Vai jämähtäisikö sitä sohvalle kun ollut nyt 3 vuotta ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä