Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-30 vuotiaat mitä teette päivisin?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen 27 vuotias nainen ja asun mieheni sekä koiran kanssa. Mies opiskelee ja itse olen työtön. Nyt alkaa todenteolla olla ideat vähissä mitä sitä päivisin tekisi. Eikä siis johdu tästä korona ajasta vaan ei ole mitään tekemistä ikinä muutenkaan. Rahaa on hyvin vähän käyttää mihinkään ylimääräiseen joten jo se sulkee aika monta tekemistä pois. Jonkun harrastuksen tahtoisin aloittaa mutta ei oikein olisi varaa.
Mun päivät kuluu koiran kanssa ja siivotessa. Kavereita tulee nähtyä hyvin harvoin sillä heidän kanssaan se tekeminen on aina juomista ja se jos mikä tulee jo korvista ulos. Olen tässä pohtinut että onko tämä nyt vaan sitä tavan arkea mitä kaikilla on vai olenko mä vaan niin tylsä ja mielikuvitukseton.

Kertokaa mitä te teette arkisin ja mielellään ihan konkreettisia esimerkkejä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aika paljon Youtubea ja Netflixiä ja muutenkin vietän aikaa netissä ja somessa. Siivoan ja kuuntelen musiikkia. Teen ruokaa ja joskus leivon. Etin työpaikkoja. Ulkoilen koiran kanssa. Juttelen kavereiden kanssa. Kyllähän tää vähän tylsää on.

Vierailija
22/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja: lenkkeilen, luen, katselen (välillä shoppailenkin)netistä juttuja/luen e-lehtiä/kirjoja, leivon, kokkaan, tuunaan vanhoja vaatteita/huonekaluja/purnukoita uuteen uskoon, piirrän/maalaan/neulon. Ei ole kumppania eikä oikeastaan ystäviäkään joita näkisin enää. Ovat kadonneet ympäriltäni työssäkäyvien ja /tai perheellisten ystäviensä pariin. Ja muuttaneet tosille paikkakunnille töidne tai siippansa perässä.

Vaikeaa on keksiä päivittäin (lähes)ilmaista tekemistä ja itseäni ainakin vuosien työttömyys ja köyhyys lamaakin liian useana päivänä, että suuri osa joistain päivistä menee itsensä taisteluun edes mennä sinne ulos/käydä kaupassa ja tehdä ruokaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetan rönttöstä ja katselen netflixiä.

Vierailija
24/24 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä samoja: lenkkeilen, luen, katselen (välillä shoppailenkin)netistä juttuja/luen e-lehtiä/kirjoja, leivon, kokkaan, tuunaan vanhoja vaatteita/huonekaluja/purnukoita uuteen uskoon, piirrän/maalaan/neulon. Ei ole kumppania eikä oikeastaan ystäviäkään joita näkisin enää. Ovat kadonneet ympäriltäni työssäkäyvien ja /tai perheellisten ystäviensä pariin. Ja muuttaneet tosille paikkakunnille töidne tai siippansa perässä.

Vaikeaa on keksiä päivittäin (lähes)ilmaista tekemistä ja itseäni ainakin vuosien työttömyys ja köyhyys lamaakin liian useana päivänä, että suuri osa joistain päivistä menee itsensä taisteluun edes mennä sinne ulos/käydä kaupassa ja tehdä ruokaa jne.

Jep ei kyllä riitä loputtomasti tekemistä kun ei ole rahaa. Käsitöitäkin olis kivaa tehdä mutta tarvikkeet maksaa enkä viitsi väkertää jotain turhuuksia pölyttymään nurkkiin. Kaikki tavarat on jo moneen kertaan käyty läpi ja turha myyty tai heitetty roskiin. Jos jotain hyvää niin ainakin koti on viihtyisä kun on oikeasti vain niitä tavaroita mitä tarvii ja mistä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän