Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhden illan juttu oli ottanut luvatta autostani 8€ rahaa, kun pyysin takaisin, tuli viesti "et kai sä tosissas itke tollasten hilujen perään"

Vierailija
17.05.2020 |

Heitin tyypin aamulla kotiin ja poikkesin huoltoasemalla. Mies jäi autoon odottamaan. Kun pääsin kotiin, huomasin että sieltä penkkien välissä olevasta kotelosta oli viety kaikki parkkirahani, 8€. Laitoin miehelle viestiä että tuotko rahat takaisin vai laitatko tililleni, että en antanut lupaa ottaa rahoja. Sieltä tuli sitten otsikon mukainen vastaus. Ei tähän nyt varmaan poliisia kannata sotkea, mutta millainen ihminen tekee noin? Miten toimisit itse tilanteessani? Olen työtön ja olisin ihan itse tarvinnut sen rahan ruokakauppaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampun kanssa ovelle.

Vierailija
22/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että jos ne on niin pikkuhiluja niin ei varmasti ole sitten vaikea antaa niitä takaisinkaan heti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teille ketkä harrastatte yhden yön juttujanne ja saattoi se vaihdossa jättää kutisevan muiston

Vierailija
24/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhahah. Kiitos aamun nauruista.

Vierailija
25/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaisin poliisilla... Saattaa säikähtää sen verran että palauttaa varastamansa rahat.

Tuo om varkaus ja ihan sama mihin ap olisi rahat käyttänyt, parkkiin, karkkiin, heittänyt vaikka mereen, toisen omaisuutta ei ryöstetä noin härskisti. Joku raja tähän omalupatoimintaan. Hyh.

Uhkaisit poliisilla? Oikeesti? Jos joku alentuu varastamaan 8 euroa on se lähinnä säälittävää. parempi että kävi ilmi heti, tulee loppupeleissä paljon halvemmaksi. Eikä kannasta alentaa itseään samalle tasolle. Jos uhkaa poliisilla 8e takia kaikki varmasti tietää ettei johda mihinkään. Lähinnä vain naurettavaa ja säälittävää uhkailua.

Vierailija
26/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko asunnossasi ”vaatimatta”? Kannattaa tarkastaa asunto onko sieltäkin lähtenyt jotain mukaan? Ja identiteettivarkaus olisi kanssa aika rankka juttu. Katsoppa netistä miten voit estää tuota tyyppiä tekemästä nimikkeistöä lainoja/luottokortteja.

Ja ehkä opetit jotain siitä kannattaako tuollaisia viedä omaan asuntoonsa tai kuskata autollaan?

Vierailija
27/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kämpiltä on hävinnyt?

Vierailija
28/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo äijä, jos ensin pinnaa kyydin ja sit vielä varastaa kaiken, mitä irti saa. Tekisin rikosilmoituksen jos ei palauta rahoja suosiolla.

Vierailija
29/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit ilmaiseksi saavasi?

Vierailija
30/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan rahoja takaisin joten anna olla ja blokkaa äijä. Tuollaisten roistojen kanssa ei tarvitse olla tekemisissä, ainakin selvisi luonne heti.

Vierailija
31/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla sait j.änniksen laatumunaa, olisit tyytyväinen.

Vierailija
32/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin: ole hyvä! Käytä viisaasti luvatta ottamasi 8e.

Tämän jälkeen en olisi missään tekemisissä ko. looserin kanssa, ei olisi arvoiseni. Toisekseen jos "mies" noin toimisi en usko että hänellä oli aikomusta tavata minua enää.

Vierailija
33/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä pois ja estä, tekisi toistekin. Vaikka olisi kyse 2 eurosta, ei SILTI saisi ottaa ilman lupaa keneltäkään. Varastamista sekin vaikkei nyt poliisia tarvita. Ei tässä ratkaise se summa, vaan itse teko (vaikka onhan 8 euroa melko paljon). Jos tyyppi mietti vain sitä summaa eikä itse tekoa, se ei tajua yhtään mitään eikä tule tajuamaan mitä tarkoittaa toisen omaisuus. Älä ole enää tekemisissä, minäkin suuttuisin jos kaverini ottaisi ilman lupaa minulta rahaa.

Vierailija
34/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei ota asiakseen 8 euron varastamista. Ei välttämättä tee edes mitään kirjallista ilmoitusta koska tietää, että asia ei etene mihinkään.

Kukaan syyttäjä ei nosta syytettä 8 euron takia.

Anna olla ja ota opiksesi.

Vierailija
35/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen en olisi missään tekemisissä ko. looserin kanssa, ei olisi arvoiseni. Toisekseen jos "mies" noin toimisi en usko että hänellä oli aikomusta tavata minua enää.

Korvaisin sanat "luvatta ottamasi" sanalla "varastamasi".

Vierailija
36/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama viikko, lähetä sitten miehelle kuva vaikka väärennetystä positiivisesta raskaustestistä ja perään viesti "8€ ei enää piisaa".

Vierailija
37/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa poliisille ei tehdä ilmoitusta varkaudesta vaan huijarista. Et varmasti ole ensimmäinen jolle tekee noin. Jos poliisi saa enemmän ilmoituksia samasta tyypistä, täytyy heidän tehdä jotain.

Sp-testissä kannattaa käydä. Jos ilmenee jotain, sen suurempi syy poliisille.

Ja miehen tuntomerkit ja kaupunki someen heti. Aloita täältä uudella otsikolla.

Vierailija
38/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaisin sanat "luvatta ottamasi" sanalla "varastamasi".

Sana "varastamasi" sopii myös. Itselle 8 e vain olisi sen verran mitätön summa että en osaisi käyttää sitä tässä yhteydessä.

Vierailija
39/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin samankaltaisesta tilanteesta olemaan tuomatta yhdenyönjuttuja kotiini. Eräs komea urheilijanuorukainen oli poissa silmistäni vain sen ajan, kun kävin aamulla nopeasti suihkussa. Hän lähti ja minä jäin viettämään lauantaita. Yhtäkkiä kuulin kolauksen, jollainen voi lähteä vain yhdestä paikasta: kirjahyllyssäni olevan ison säästölippaan nostettava kahva kolahti alas lippaan metalliseen kanteen (se oli aina alhaalla juuri tuon kolahduksen vuoksi). Lippaassa aina hyvässä järjestyksessä olevat paperit ja muut tavarat olivat nyt huiskin haiskin, joten yhdenyöntuttuni oli käynyt ravistelemassa lipasta siinä toivossa, että jotain arvokasta putoaisi ulos.

En harrastanut yhdenyönjuttuja kovin usein, ja ne harvatkin jäivät tuohon. Seksi tuntemattoman ihmisen tunteettomassa seurassa ei muutenkaan ole vaivan arvoista, joten ikävä ei jäänyt. Nykyisin en paljastaisi edes osoitettani, mutta tuolloin olin vielä aika naiivi, 90-luvulla oltiin vielä lintukodossa.

Vierailija
40/48 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkaisin poliisilla... Saattaa säikähtää sen verran että palauttaa varastamansa rahat.

Tuo om varkaus ja ihan sama mihin ap olisi rahat käyttänyt, parkkiin, karkkiin, heittänyt vaikka mereen, toisen omaisuutta ei ryöstetä noin härskisti. Joku raja tähän omalupatoimintaan. Hyh.

Uhkaisit poliisilla? Oikeesti? Jos joku alentuu varastamaan 8 euroa on se lähinnä säälittävää. parempi että kävi ilmi heti, tulee loppupeleissä paljon halvemmaksi. Eikä kannasta alentaa itseään samalle tasolle. Jos uhkaa poliisilla 8e takia kaikki varmasti tietää ettei johda mihinkään. Lähinnä vain naurettavaa ja säälittävää uhkailua.

Ei kahdeksan euron takia vaan siksi että mies on varas eli rikollinen.