Milläs sais ns helpoiten ainakin viikon saikkua?
Kommentit (22)
Riippuu aina vähän millä alalla olet.
Selkäkipu on aina varma, ku on aikas vaikia todeta =)
Parisuhde kriisissä, sekä unettomuus lisättynä.
Aloittaja on todellinen törppö. Kaikkiin yllämainittuihin saat lääkkeitä, et saikkua. Pari päivää voisit ehkä saada. Viikkoa et ilman tutkimuksia.
Mun lääkärituttava sanoi että selkäkipu on sellainen mistä saa varmasti saukkua, koska hän ei pysty mitenkään todistamaan että potilas valehtelee vaikka mitään näkyvää syytä ei olisi.
Käy varastamassa naapuriltasi jotain, varmasti hoitaa viikon tai kahdenkin saikun.
Pään takia. Jos ei lekuri usko, niin sano että tuikkaat puukon kohta jonkun työkamun keuhkoon, kun palaa käämit, niin räpsähtää viikko että heilahtaa.
T. yksi joka ihan oikeasti vakavissaan mietti kyseisen toimenpiteen suorittamista vitutuspäissään.
Tasan eivät käy onnen lahjat. Minä nimittäin haluaisin työpaikan, mutta minnekään ei oteta. :(
Vierailija kirjoitti:
Pään takia. Jos ei lekuri usko, niin sano että tuikkaat puukon kohta jonkun työkamun keuhkoon, kun palaa käämit, niin räpsähtää viikko että heilahtaa.
T. yksi joka ihan oikeasti vakavissaan mietti kyseisen toimenpiteen suorittamista vitutuspäissään.
Jos on vähänkään paremmissa töissä niin tuo on uran itsemurha.
Vierailija kirjoitti:
Mun lääkärituttava sanoi että selkäkipu on sellainen mistä saa varmasti saukkua, koska hän ei pysty mitenkään todistamaan että potilas valehtelee vaikka mitään näkyvää syytä ei olisi.
Vaikea myös saada uskomaan kaikkia selkäkivun ollessa kyseessä.
Juuri nyt hengitystieoireilla saa helposti saikkua. Tietysti jos käytit sen jo viime viikolla, uusinta voi olla hankalaa.
Stressi ja unettomuus.