Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako ei-kauniit naiset paljon matcheja Tinderissä?

Vierailija
17.05.2020 |

Kellään kokemuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mutta lähinnä rumilta miehiltä ja nekin etsii vain panoa. Vakavampaan suhteeseen voi olla vaikea löytää edes rumaa miestä.

Rumana miehenä en käytä Tinderiä, mutta jos käyttäisin, niin etsisin kyllä pysyvää rakkautta, enkä panoja.

Vierailija
22/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kaunis mutta sain matchin lähes jokaisen kanssa, jolle olin antanut sydämen. Jotain viitisenkymmentä.

kauneuden määritelmä onkin ongelmallinen, koska naiset ja miehet näkevät asian usein eri tavoin. Hyvin moni nainen on (yli)kriittinen oman ulkonäkönsä suhteen; 'olen ruma', 'en ole kaunis' tms. Kuitenkin todennäköisesti moni mies ajattelee ihan eri tavalla kyseisen naisen kohdalla pitäen tätä ihan ookoon näköisenä, kivan näköisenä tai jopa nättinä. Naiset myös herkästi kokevat olevansa vähemmän viehättäviä silloin, kun eivät ole meikattuja ja taas miehet usein kokevat meikittömän tai kevyesti meikatun naisen puoleensavetävämpänä kuin pakkeloidun. Semmoista se on.

Vähän täytyy nyt kyseenalaistaa tätä kirjoitusta. Väittäisin kuitenkin, että miehet ovat kriittisempiä naisten ulkonäön suhteen kuin naiset. Naisten itsekritiikki, toisinaan liiallinenkin, johtuu miesten vaatimusten tiedostamisesta. Isot tissit ja perse ja kaunis naama pitää vähintäänkin olla, ja pitkät paksut hiukset , jotta voisi edes kuvitella kelpaavansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa hyvällä säkällä sain matchin kun tinderissä aikoinaan olin. Keskusteluja ei aloittanut kukaan ikinä. Itse jos harvoin aloitin, en saanut vastausta. Poistin koko sovelluksen.

Vierailija
24/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sain 3 😁

Tosin en itsekään ihan kamalasti pyyhkinyt oikealle. Kaikki liian hyvännäköiset, paidattomat, seksihullut, itseäni kovin erilaiset, tekstittömät jne menivät ohi.

Tavallusia parisuhdetyyppejä siellä tuntui olevan tosi vähän.

Profiiliin pitää siis laittaa että on parisuhdetyyppi ja matcheja tulee, laitetaanpa muistiin. Minä kun kuvittelin sen olevan itsestäänselvää, että homma menee niin että tavataan ja katsellaan mitä siitä tulee ja sitten tulee parisuhde jos tulee. Mutta naisille se on ilmeisesti sellainen, että nyt tilataan se parisuhde heti suoraan.

Asia mitä naiset ei taida oikein oivaltaa, on se että aiheuttavat miehissä suorituspaineita ja muita epämiellyttäviä tuntemuksia kun latovat profiiliinsa miten nyt on se elämän mies hakusessa joka vie jalat alta ja jonka kanssa vietetään loppuelämä. Eihän tuollainen kertakaikkiaan ole realistista ja en ihmettele yhtään jos ei-seksin perässä olevia miehiäkin vähän puistattaa. Paljon parempi olisi vähän rennompi tyyli just niin että otetaan ihan iisisti ja katsellaan mihinpäin homma kehittyy. Jo pelkkä "haussa parisuhde" on jo vähän sellainen, että niin, eihän siitäkään nyt välttämättä parisuhdetta tule vaikka kaksi parisuhdetta hakevaa treffaisikin toisensa. Ehkä käyvät jopa sängyssä, muttei siitä siltikään parisuhdetta tule. Eli oliko se nyt sitten kuitenkin lyhyt seksisuhde?

Onhan se realistista. Jos miestä ahdistaa ja kokee ettei hänestä ole naisen vaatimuksia vastaamaan, niin huitaisee vasemmalle vaan - no problem. Kyllä sieltä löytyy myös niitä kevyemmällä asenteella liikkeellä olevia naisia.

No entäpä näetkö sinä kaikista tuolla ulkona liikkuvista ja tapaamistasi ihmisistä, että hakevat nyt parisuhdetta yms. yms. jne.? Kuitenkin niiden kanssa parisuhteita vaan kummasti syntyy ilman sitä tietoakin kun asiat vaan soljuu eteenpäin. Varmaan sinuakin parisuhdetta hakevana ahdistaisi, jos kaupassa tulisi joku "parisuhde hakusessa"-kylttiä kantava mies jututtamaan.

On itse asiassa tullutkin random äijä jututtamaan niin, että heti kertoi etsivänsä parisuhdetta. Jos olisin ollut kiinnostunut miehestä, tuskin olisin kokenut ahdistavana. Tämä mies oli kuitenkin kaikkea muuta kuin puoleensavetävä, joten siksi tilanne oli epämiellyttävä.

Vierailija
25/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa hyvällä säkällä sain matchin kun tinderissä aikoinaan olin. Keskusteluja ei aloittanut kukaan ikinä. Itse jos harvoin aloitin, en saanut vastausta. Poistin koko sovelluksen.

Missä sitten tapaat miehiä tai pyrit olemaan avoin miesten lähestymisille?

Vierailija
26/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sain 3 😁

Tosin en itsekään ihan kamalasti pyyhkinyt oikealle. Kaikki liian hyvännäköiset, paidattomat, seksihullut, itseäni kovin erilaiset, tekstittömät jne menivät ohi.

Profiiliin pitää siis laittaa että on parisuhdetyyppi ja matcheja tulee, laitetaanpa muistiin. Minä kun kuvittelin sen olevan itsestäänselvää, että homma menee niin että tavataan ja katsellaan mitä siitä tulee ja sitten tulee parisuhde jos tulee. Mutta naisille se on ilmeisesti sellainen, että nyt tilataan se parisuhde heti suoraan.

Asia mitä naiset ei taida oikein oivaltaa, on se että aiheuttavat miehissä suorituspaineita ja muita epämiellyttäviä tuntemuksia kun latovat profiiliinsa miten nyt on se elämän mies hakusessa joka vie jalat alta ja jonka kanssa vietetään loppuelämä. Eihän tuollainen kertakaikkiaan ole realistista ja en ihmettele yhtään jos ei-seksin perässä olevia miehiäkin vähän puistattaa. Paljon parempi olisi vähän rennompi tyyli just niin että otetaan ihan iisisti ja katsellaan mihinpäin homma kehittyy. Jo pelkkä "haussa parisuhde" on jo vähän sellainen, että niin, eihän siitäkään nyt välttämättä parisuhdetta tule vaikka kaksi parisuhdetta hakevaa treffaisikin toisensa. Ehkä käyvät jopa sängyssä, muttei siitä siltikään parisuhdetta tule. Eli oliko se nyt sitten kuitenkin lyhyt seksisuhde?

Onhan se realistista. Jos miestä ahdistaa ja kokee ettei hänestä ole naisen vaatimuksia vastaamaan, niin huitaisee vasemmalle vaan - no problem. Kyllä sieltä löytyy myös niitä kevyemmällä asenteella liikkeellä olevia naisia.

Eli vaatiiko vähemmän kauniit naiset todellisuudessa miehiltä ihan yhtä paljon kuin kauniitkin naiset?

t. eri

Mistä minä tiedän mitä muut vaativat. Tiedän vain mitä itse silloin joskus aikanaan vaadin.

Vierailija
27/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sain 3 😁

Sanotaan mielummin näin päin että suurin osa antoi ymmärtää että oli vaan vailla seksiä tai oli ilman tekstiä eli ei mitään tietoa tyypistä muuta kun kuva. Eli itseäni kiinnostaa myös kuin se, miltä kaveri näyttää. Siksi koin hankalaksi löytää oikealle pyyhittäviä.

Eli olisit saanut matcheja vaikka kuinka, vaikket ole kaunis. Et vain vetänyt ketään oikealle.

Ja mitä iloa tuolle olisi matcheista jotka jo heti alkuun huomaa ettei ole sopivia itselle?

Vierailija
28/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sitten tapaat miehiä tai pyrit olemaan avoin miesten lähestymisille?

En tapaa miehiä missään eikä kukaan mua lähesty. Kerran baarissa eräässä isommassa kaupungissa yksi mies lähestyi. Ikävuosina 19-25 en puhunut yhdellekkään miehelle sanaakaan. Olen töissä naisvaltaisella alalla ja työpaikallani on yksi 60+ v kierosilmäinen mies ja hänkin on naimisissa. Ikisinkkuna hautaan, en ymmärrä miten muut naiset tekee sen kun sormia napsauttamalla aina löytävät jonkun ja menevät suhteesta suhteeseen kun itse en ole saanut sitä ensimmäistäkään suhdetta.

Vierailija
29/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sain 3 😁

Sanotaan mielummin näin päin että suurin osa antoi ymmärtää että oli vaan vailla seksiä tai oli ilman tekstiä eli ei mitään tietoa tyypistä muuta kun kuva. Eli itseäni kiinnostaa myös kuin se, miltä kaveri näyttää. Siksi koin hankalaksi löytää oikealle pyyhittäviä.

Eli olisit saanut matcheja vaikka kuinka, vaikket ole kaunis. Et vain vetänyt ketään oikealle.

Ja mitä iloa tuolle olisi matcheista jotka jo heti alkuun huomaa ettei ole sopivia itselle?

Aika kaksinaismoralistista ulkonäkörajoitteiselta naiselta, jos se syy sattuu olemaan, että miehen naama ei ollut tarpeeksi seksikäs tai varsi tarpeeksi pitkä.

Vierailija
30/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida vain tietää mitä olet hakemassa tai haet vain seksiä, muttet halua myöntää sitä.

Itse ainakin tiedän nopeasti onko mies kiinnostava parisuhdemielessä ja jos ei ole niin ei minua kiinnosta tippaakaan harrastaa sellaisen kanssa seksiä. Jos mieskin on rehellinen ja on minusta parisuhdemielessä kiinnostunut niin ei pääse syntymään tuollaista ”pannaan kerran ja siinä se”-tilannetta ja se nimenomaan on pointtina. Jos sinulle on absurdia tietää heti haluaako parisuhdetta toisen kanssa niin et ole tainnut olla ikinä ihastunut tai hyppäät sänkyyn heti ensimmäisenä iltana ja tarkoituksena on myös viestittää tuolla ettei aio harrastaa seksiä ennen tutustumista.

Muutenkin vähän vaikea ymmärtää mitä paineita tuossa luodaan, minusta olisi ainakin vain kiva tietää että jos mies panee naista niin on sitten myös oikeasti kiinnostunut. Paljon ikävämpää joutua arpomaan että esittääkö se vain pelkän seksin toivossa vai onko tosissaan.

Vierailija
31/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kaunis mutta sain matchin lähes jokaisen kanssa, jolle olin antanut sydämen. Jotain viitisenkymmentä.

kauneuden määritelmä onkin ongelmallinen, koska naiset ja miehet näkevät asian usein eri tavoin. Hyvin moni nainen on (yli)kriittinen oman ulkonäkönsä suhteen; 'olen ruma', 'en ole kaunis' tms. Kuitenkin todennäköisesti moni mies ajattelee ihan eri tavalla kyseisen naisen kohdalla pitäen tätä ihan ookoon näköisenä, kivan näköisenä tai jopa nättinä. Naiset myös herkästi kokevat olevansa vähemmän viehättäviä silloin, kun eivät ole meikattuja ja taas miehet usein kokevat meikittömän tai kevyesti meikatun naisen puoleensavetävämpänä kuin pakkeloidun. Semmoista se on.

Vähän täytyy nyt kyseenalaistaa tätä kirjoitusta. Väittäisin kuitenkin, että miehet ovat kriittisempiä naisten ulkonäön suhteen kuin naiset. Naisten itsekritiikki, toisinaan liiallinenkin, johtuu miesten vaatimusten tiedostamisesta. Isot tissit ja perse ja kaunis naama pitää vähintäänkin olla, ja pitkät paksut hiukset , jotta voisi edes kuvitella kelpaavansa.

Näinhän se on. Kun tietää mitkä ne yleiset ihanteet, on vaikea olla olematta itsekriittinen. Kun ei niitä ihanteita ollenkaan vastaa.

Vierailija
32/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sain 3 😁

Aika kaksinaismoralistista ulkonäkörajoitteiselta naiselta, jos se syy sattuu olemaan, että miehen naama ei ollut tarpeeksi seksikäs tai varsi tarpeeksi pitkä.

Voi sua kun vääristelet asioita. Juurihan kirjoitin alkuun että skippasin kaikki liian hyvännäköiset. Etsin tavallista, suunnilleen itsenitasoista miestä joka osaa kirjoittaa profiiliinsa jotain itsestään, muttei hae pelkkää seksiä. Eiköhän tämä keskustelu jo riitä. Tinderin olen itseltäni lopettanut jo aikaa sitten kun en kokenut sieltä itselleni mitään löytäväni.

Mukavaa kesää ja toivottavasti se hani vielä löytyy jos semmoinen vielä hakusessa on 👍

Vierailija
33/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

t. ei-kaunis nainen

Vierailija
34/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida vain tietää mitä olet hakemassa tai haet vain seksiä, muttet halua myöntää sitä.

Itse ainakin tiedän nopeasti onko mies kiinnostava parisuhdemielessä ja jos ei ole niin ei minua kiinnosta tippaakaan harrastaa sellaisen kanssa seksiä. Jos mieskin on rehellinen ja on minusta parisuhdemielessä kiinnostunut niin ei pääse syntymään tuollaista ”pannaan kerran ja siinä se”-tilannetta ja se nimenomaan on pointtina. Jos sinulle on absurdia tietää heti haluaako parisuhdetta toisen kanssa niin et ole tainnut olla ikinä ihastunut tai hyppäät sänkyyn heti ensimmäisenä iltana ja tarkoituksena on myös viestittää tuolla ettei aio harrastaa seksiä ennen tutustumista.

Muutenkin vähän vaikea ymmärtää mitä paineita tuossa luodaan, minusta olisi ainakin vain kiva tietää että jos mies panee naista niin on sitten myös oikeasti kiinnostunut. Paljon ikävämpää joutua arpomaan että esittääkö se vain pelkän seksin toivossa vai onko tosissaan.

Siis nytkö yrität eka selittää, että on oikein valita mies puhtaasti ns. pilllutuntumalla, ja sitten samaan aikaan kerrot että mies on alapäänsä ohjailema?

t. eri

Vierailija
35/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sain 3 😁

Voi sua kun vääristelet asioita. Juurihan kirjoitin alkuun että skippasin kaikki liian hyvännäköiset. Etsin tavallista, suunnilleen itsenitasoista miestä joka osaa kirjoittaa profiiliinsa jotain itsestään, muttei hae pelkkää seksiä. Eiköhän tämä keskustelu jo riitä. Tinderin olen itseltäni lopettanut jo aikaa sitten kun en kokenut sieltä itselleni mitään löytäväni.

Mukavaa kesää ja toivottavasti se hani vielä löytyy jos semmoinen vielä hakusessa on 👍

Ai okei, en huomannut että olit kirjoittanut noin jo ketjun alussa. My bad.

Vierailija
36/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin, jos nainen on luonnonkaunis. Toinen juttu jos ei ole.

Vierailija
37/37 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin, jos nainen on luonnonkaunis. Toinen juttu jos ei ole.

Mieluummin katson hiukan finnistä naamaa kuin sellaista naamaa jossa on nykymuodin mukaisesti iso kerros meikkivoidetta tai muuta vastaavaa maalia kauttaaltaan