Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotakin älyä näihin käännyttämisiin, todella surullinen tarina taas! Lähihoitaajaa ollaan lähettämässä takaisin

Vierailija
17.05.2020 |

Tässä juttu, joss kerrotaan, että lähihoitajaa ollaan lähettämässä takaisin sinne mistä tuli.
Kyseinen ihminen on osoittanut halunsa integroitua, on ollut töissä ja opiskellut kielen... https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/lähihoitaja-ali-rezaa-22-olla…-–-seurakunta-apuun-jotkut-ovat-yrittäneet-käyttää-meitä-hyväkseen-–-tämä-päätös-on-ehdottoman-väärä/ar-BB14c69h?MSCC=1589699671&ocid=spartandhp

Voisiko lakeja muuttaa? Rikoksiin syyllistyneet lähetettäisiin heti pois. Nämä, jotka ovat osoittaneet halunsa osa yhteiskuntaa olisi hyvä ottaa suojaan. Harmittaa hänen puolestaan. Väärillä metodein palautetaan.

Lisäksi tänne tulisi ottaa sellaisia palaamishaluisia koulutettavaksi, jotka palaisivat jälleenrakentamaan maataan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tänne pitäisi päästä jokaisen, joka haluaa tehdä töitä ja integroitua yhteiskuntaan? Mikä vihervasemmiston unelma.

Miten ne suomalaiset työttömät, jotka toivovat, että olisi jonkinlainen työpaikka?

Vierailija
2/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa jutuissa ei kerrota kaikkea eli ei pitäisi ihan kritiikittömästi uskoa. Toinen osapuoli eli päätöksen tekijä ei voi kommentoida salassapitosäännösten takia, niin sitten näitä tarinoita väännetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tänne pitäisi päästä jokaisen, joka haluaa tehdä töitä ja integroitua yhteiskuntaan? Mikä vihervasemmiston unelma.

Miten ne suomalaiset työttömät, jotka toivovat, että olisi jonkinlainen työpaikka?

Niin jos näitä suomalaisia työttömiä vielä kiinnostaisi se työnteko.Moni makaa mielummin kotona..

Vierailija
4/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos näitä suomalaisia työttömiä vielä kiinnostaisi se työnteko.Moni makaa mielummin kotona..

Kiinnostaa monia, mutta toivon mentyä työnhaku on haastavaa. Siitä johtuen valtion ja kuntien pitäisi ottaa enemmän koppia näistä ja tarjota edes keikkaluontoista helppoa työtä, johon pääsisi kiinni perehdytyksen kautta. Tervehdyttävä vaikutus pitkään työttöminä olleille, kun saisivat oman voinnin pohjalta ottaa työvuoroja. 

Nyt pyöritellään ilmaistyöpaikoissa ihmisiä hyväksikäytettävänä.

Vierailija
5/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. Näitä nopeasti oppineita taas.

Vierailija
6/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa monia, mutta toivon mentyä työnhaku on haastavaa. Siitä johtuen valtion ja kuntien pitäisi ottaa enemmän koppia näistä ja tarjota edes keikkaluontoista helppoa työtä, johon pääsisi kiinni perehdytyksen kautta. Tervehdyttävä vaikutus pitkään työttöminä olleille, kun saisivat oman voinnin pohjalta ottaa työvuoroja. 

Nyt pyöritellään ilmaistyöpaikoissa ihmisiä hyväksikäytettävänä.

Miksi ajatellaan että kaikki työttömät ovat jotain huonovointisia repsukoita jotka voivat tulla pikkuhiljaa työelämään päivä kerrallaan. Minä olen ollut työtön 3v eikä voinnissani ole mitään vikaa. Päinvastoin, olen hoitanut kuntoani kun on enemmän aikaa, sen lisäksi olen ylläpitänyt ammattitaitoani sekä it-taitoja. Voisin aloittaa työt milloin vaan ja olen koko ajan hakenut töitä omalta ja vähän muiltakin aloilta. Olen kuitenkin 57v joten eihän minua kukaan palkkaa. Työkokemusta on 40v ajalta.

Vierailija
7/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan pa ko lai sena väärin perustein ja sitten itketään. Olisi hakenut työ lupaa, viisumia. Olisi tullut opiskelemaan.

Pelkästään Tehe ranin miljoonakaupungissa on sadoin tuhansin näköalattomina nuoria. Samoin I ra kissa, Bangladeshissa, Intian ja koko Aasian valtavissa suurkaupungeissa on noita kaduilla eläviä ihmisiä miljoonittain.

Jokaiselle heistä kelpaisi Eurooppa tai suomen edut.

Pako laisia otetaan sotien ja luonnonkastrofien vuoksi. Nämä tänne tulleet ovat väestönkasvun tulosta ja ottamalla heitä tänne matalan väestönkasvun maihin annamme vain tilaa Aa sian ja Afri kan väestönkasvupaineelle eikä tulijoista tule loppua.

Jos Pako laisasemaa on haettu mutta tunnusmerkistö ei täyty niin tietenkin pois euroopasta. Työlupaa voi hakea seuraavalla kerralla tai tulla eurooppaan opiskelemaan.

Samat säännöt kaikille, eikö niin

Vierailija
8/8 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan suomalainenkin muuttaa ulkomaille. Pitäisikö se kieltää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme