Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos googlaat itsesi

Vierailija
16.05.2020 |

Minkätyyppisiä tuloksia saat? Työjuttuja? Harrastusasioita? Someprofiileja?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 90-luvun lopussa googletin omalla nimellä, ruutuun lävähti oma kuva. Nykyään ei löydy yhtään mitään.

Vierailija
22/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä lista erilaisia urheilusaavutuksia. Eivät ikävä kyllä ole minun saavutuksiani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee useita samannimisiä joten iloisesti ovat gooklettajatkin sekaisin. olen milloin sitä milloin tuota.

Vierailija
24/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaimoja varmaan 6 kpl, että kaikkien muiden kuin minun juttuja tulee paljon. Itseä koskevia sivuja näyttää olevan vain Linked In ja joku urheilusuoritus vuosien takaa, mutta nekin löytyi sivuilta 5 ja 7.

Sometilit on eri nimillä, joten niitä ei välttämättä löydäkään.

Vierailija
25/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään muulla ei ole samaa nimeä, pieni suku ja harvinainen etunimi.

Eli vain muutama osuma. Hesarin artikkeli ja kuva, yhdistyksen hallituksen jäsenet, erään kissakasvattajan sivut.

Puhelinnumero ja työnumero.

Vierailija
26/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lööppiä vuosien takaa.

Vierailija
27/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa itseni niminen Suomessa (ja varmaan koko maailmassa) ja ainoat hakutulokset koskee jotain valokuvia, joihin minut on merkitty kuvaajaksi. Aiemmin vielä oli pari lehtijuttua, mutta niitä ei enää näy.

Vierailija
28/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole nimikaimoja, työasioita koskee haut. Somessa en ole nimelläni lainkaan.

Vierailija
29/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy musta mitään ja hyvä niin. Kaikenlaista muuta satunnaista sieltä toki tulee hakutulokseksi.

Vierailija
30/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei tule kuin se perus Fonecta tulos, mut sen lisäksi tulee sit hirveästi juttuja yhdestä suomalaisesta murhaajasta, jolla vähän saman tyylinen nimi kuin mulla. Tosi kiva, jos joku mahdollinen työnantaja vaikka googlaa ja luulee, että on sukua tai jotain... Kun ei siis ole mitään yhteyksiä. Molemmat ollaan ns. sukuun naituja, mutta eri suvut silti kyseessä.

Aika yksinkertainen pitää työnantajan olla, jos tuollaisten kuvitelmien antaa vaikuttaa yhtään mihinkään. Normaalit ihmiset kyllä ymmärtävät, ettei sillä ole mitään vaikutusta sinun osaamiseesi tai luonteeseesi vaikka todistetusti olisit sukua murhaajalle. 

Vierailija
31/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi sukunimi -haulla löytyy yhdestä kaimasta juttua. En ole itse netissä oikealla nimelläni millään sivulla.

Eikä muita tietääkseni olekaan.

Vierailija
32/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan tiedot sekä omat ja puhelintietoni. En halua muuta itsestäni nettiin. Ei ole tarvetta. On hyvä olla näin.

Vierailija
33/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feisbookissa mun niminen ukko on joku varmaan 60-70 vuotias, ja asuu uudessa villapaidassa, New Jerseyssä. ollut jo aika kauan sama kuva jossa se rannalla paidati taluttaa pikkukersaa hekä lapsenlastaan. Ei mulla monta täyskaimaania ou, varmaan viitisen Suomessa

Vierailija
34/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle harraste foorumille piti kirjautua omalla nimellä ja nyt näkyy ihan kaikki mitä olen kirjoittanut foorumille.

Onko tuo laillista? Pitäisikö kirjoitukset olla jotenkin suojattuja vai vaadinko kaikkien kirjoitusten ja käyttäjä tunnusten poistoa?

Vierailija
35/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Eräälle harraste foorumille piti kirjautua omalla nimellä ja nyt näkyy ihan kaikki mitä olen kirjoittanut foorumille.

Onko tuo laillista? Pitäisikö kirjoitukset olla jotenkin suojattuja vai vaadinko kaikkien kirjoitusten ja käyttäjä tunnusten poistoa?

Olet rekisteröityessäsi klikannut kohtaa "Hyväksyn käyttöehdot" (tai jotain sinne päin). Sillä olet tehnyt lailliseksi kirjoitusten julkaisemisen. Kannattaa katsoa aina tarkkaan mitä ehtoja hyväksyy. Kaikkien kirjoitusten poisto tuskin onnistuu, vaikka tilisi suljettaisiin. 

Vierailija
36/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 samannimistä, en jaksanut selata, paljon oli kaikenlaista. Itsestäni en äkkiä katsottuna löytänyt mitään.

Vierailija
37/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Olet rekisteröityessäsi klikannut kohtaa "Hyväksyn käyttöehdot" (tai jotain sinne päin). Sillä olet tehnyt lailliseksi kirjoitusten julkaisemisen. Kannattaa katsoa aina tarkkaan mitä ehtoja hyväksyy. Kaikkien kirjoitusten poisto tuskin onnistuu, vaikka tilisi suljettaisiin. 

Ei tullut mieleen kun ei muilla foorumeilla ole tuollaista tapahtunut.

Vierailija
38/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy mitään. Kaimasta löytyy juttuja.

Vierailija
39/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta löytyy lähes kaikki. Syntymäpäivä ja -vuosi, kotiosoite, aviomiehen nimi ja ikä, asunnon koko ja taloutemme ajoneuvojen määrä. Nimeäni haettaessa saa myös selville, että asun omistusasunnossa ja asuinalueemme keskipalkan. Tämän lisäksi löytyy Twitter ja LinkedIn tilit, jotka olen luonnollisesti itse luonut.

P.S. Asun Ruotsissa. Maassa, jossa kaikista kansalaista löytyy yllä listaamani tiedot. Mielestäni täällä jaetaan aivan liian avoimesti yksityishenkilöiden tietoja netissä.

Vierailija
40/61 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi google-arvostelu löytyy. Naapurin nuori meis laittanu viis tähtee, vaikka koskaan ei juuri olla oltu tekemisissä keskenämme, vikka se vähän sukua onkin. Myöskin näkyy jotain omalla nimelläni laittamiani kirjoituksia Suomi24:ään uskonnot ja uskomukset sekä metallimusiikki-sivuille, vuosilta 2005-2007. Kukasoitti-kohdassa on myös tietoa ja yritysrekisteri-tietoja tulee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi