Mikä oli se hetki, jolloin aavistit, että suhteessanne on jotain vialla?
Itselläni ensi merkki erosta oli, kun suunnittelimme pyöräilyreissua ja mies alkoi empimään, että hän haluaisi ensiksi varmistua, että selviäisin niin raskaasta reissusta ennen kuin sitoutuu mihinkään suunnitelmiin ja epäili, että haluanko edes lähteä sellaiseen reissuun vai tekisinkö sen vain miellyttääkseni häntä. Hän siis yritti laittaa mun syykseni sen, ettei itse enää ollut varma, haluaako olla mun kanssa kesällä... Kuukausi ton jälkeen mies aiheutti tyhjästä jonkun riidan, jonka jälkeen hän laittoi välit poikki muka muhun pettyneenä. Sen jälkeen en ole kuullut hänestä mitään!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas niin yksipuolisia tarinoita. Kumma juttu, kun eron syy löytyy aina pelkästään miehestä.
No jos sinulla on tarina kerrottavana, niin mikset kerro? Ihan vapaasti täällä saa niin miehet kuin naiset kertoa. Anna tulla vaan.
Ei ole tarinaa, mutta eron syy on harvoin vain toisessa osapuolessa. Kannattaisi miettiä myös omaa käyttäytymistään.
Vainoharhaisten ja sairaalloisen mustasukkaisten kanssa tämä ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa suhteissa on joskus joku vialla, mutta kaikki eivät eroa. Tähän asti ketjussa on vaan juttuja eroista. Mä oon ollu 30v saman ihmisen kans. Jonku mielestä oon idiootti. Omasta mielestäni onnekas, että rakastetaan edelleen toisiamme ja pidämme toistemme seurasta jne puspus-osastoa.
Miksi olet jonkun mielestä idiootti?
Virkistyykö miehesi vieraissa vai mikä on onnenne salaisuus?
Tässä ketjussa olisi vielä pari kysymystä vaille vastauksia...
Ja lisää kokemuksia hetkistä, jolloin tajusi jotain olleen vialla (herrantähden, kuulostan ihan juttuideaa kalastelevalta keltaisen lehdistön edustajalta)
Mies rupesi unohtelemaan, mitä oltiin sovittu. Ei muistanut soittaa kun oli luvannut tai valehteli soittaneensa, mutta "ilmeisesti sun puhelimessa on jotain vikaa, kun siitä ei jäänyt mitään jälkeä". Silloin viimeistään heräsi hälytyskellot... Ja noin kuukausi myöhemmin mies jäi kiinni salasuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa suhteissa on joskus joku vialla, mutta kaikki eivät eroa. Tähän asti ketjussa on vaan juttuja eroista. Mä oon ollu 30v saman ihmisen kans. Jonku mielestä oon idiootti. Omasta mielestäni onnekas, että rakastetaan edelleen toisiamme ja pidämme toistemme seurasta jne puspus-osastoa.
Miksi olet jonkun mielestä idiootti?
Virkistyykö miehesi vieraissa vai mikä on onnenne salaisuus?
Ei käy kumpikaan vieraissa, kun ei tarvi. Mutta ei kuulemma oo normaalia pitkät, onnelliset suhteet.
Kun ennen niin aktiivinen mies ei yhtäkkiä ottanutkaan yhteyttä, vastasi viesteihini yhdellä sanalla ja ei "ehtinyt" enää näkemään kun ehdotin.
Kyllä täällä on miestenkin kokemuksia.
Ja jos minua syytetään ja syyllistetään jostakin, mitä mukamas olen tai mitä hänen mielikuvituksessaan olen tehnyt, niin kyllä se syy löytyy silloin miehestä. En ole edes antanut mitään aihetta hänen epäilyilleen. Ja selittäminen vain pahentaa asiaa.