Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin tenava hyppii trampalla liian korkealle! Kurkkii aidan yli meille

Vierailija
16.05.2020 |

Mikä neuvoksi? Ei saa rauhaa ku aina hyppii tiirailemaan

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Aku Ankan sarja, jossa Aku nautti maisemasta Tulpun pihan yli. Tulppu rakensi aidan.

Aku rakensi tornin ja huikkasi:

"Pulleaa klanipäätä lukuunottamatta näkymä on henkeäsalpaava!"

Vierailija
22/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilta menee hermot, kun lapset leikkii pihoillasn.

Outoa!

Täti 57-vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan suurten ongelmien äärellä!

Vierailija
24/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika kamalaa

Vierailija
25/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla vilauta ja pyllistä oikein kunnolla, jospa säikähtää :D

Vierailija
26/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilisin ja vilkuttaisin iloisesti, lapset on (yleensä) ihania, muutkin kuin omat <3

Vierailija
27/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kesä aurinkoa yläosattomissa. Mies voi vilvoitella saunan jälkeen kelteisillään. Eiköhän se lopu. 

Tai sitten alkaa vanhemmatkin harrastaa trampoliinihyppyjä.

Vierailija
28/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan kans omakotialueella ja kun tähän muutettiin, ei tramppoja vielä ollut.  Melkein kaikkien talojen ympärillä oli korkeet orapihlaja-aidat.  Kenenkään pihaan ei nähnyt mistään, mutta naapurin talo on alueelle ensin rakennettu ja erilainen, siinä on oikein kunnon yläkertakin ja parveke meille päin.  Sieltä parvekkeeltaan ne näki meidän pihan joka kolkkaan ja muittenkin talojen pihoihin.   Lapsia siellä yleensä vain oli.  Ei meitä haitannut.  Harvemmin ne sieltä katselivat.

Vähitellen ihmiset on luopuneet niistä orapihjaja-aidoistaan  (ne oli hankalia leikattavia) ja nyt kaikki on avointa kaikille.  Ei täällä kukaan rikoksia pihoillaan tee.  en ymmärrä, mitä joku lasten hyppiminen ja naapuriin katsominen voi haitata?  Uusissa rivareissakaan ei ole kovin korkeita väliaitoja ja aina joku jonkun pihaan näkee.  Kerrostaloissa ei voi pihassa tehdä yhtään mitään ilman, että joka ikkunasta pystyy joku vahtaamaan.  Miksi joku viitsii päätään vaivata naapurin lapsen pihaansa katsomisella?  Lapset on luonnostaan uteliaita, ne haluaa nöhdä mitä missäkin tapahtuu.  Ei se naapurin penska joka ikinen hetki ole siellä trampalla hyppimässä.

Minä päinvastoin itse oikein seurasin, kun naapurin poika pienenä teki upeita hyppyjä ja kieppejä trampoliinillaan.  Olisipa sellainen ollut minulla kun olin lapsi, mutta ei ollut kuin hula hula vanne ja hyppynaru.  Niin ja sitten se kuminauha, millä hypittiin twistiä.

Vierailija
29/108 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus, meillä naapurit joutui siirtämään tramppansa.

Siis mitä ttua. Teit rikosilmoituksen trampasta? Eikö puhuminen naapurin kanssa olisi ollut mitään? Tsiisus tätä meininkiä kun ei uskalleta enää edes puhua ihmisille.

Vierailija
30/108 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöö

Vierailija
31/108 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin kiva tietokonepeli livenä. Aina kun lapsen pää näkyy, ammut sitä vesipyssyllä. Jokaisesta osumasta saat pisteen ja kymmenestä huikan viinilasista. Voit kutsua kilpailuun myös lapsen vanhemmat

Vierailija
32/108 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa seksii ;D

Vierailija
33/108 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun rivitalossa. Molemmilla seinänaapureilla on lapsia ja trampat. Meillä ei. Meidän lapset on jo aikuisia. Joskus kummankin naapurin mukelot hyppivät omilla trampoillaan ja ylhäällä ollessaan näkevät toinen toisensa ja juttelevat meidän pihan yli. Ei häiritse. Se on oikeastaan aika vekkulia. Tosin häiritsisi jos trampat olisivat meidän oleskelualueen kohdalla mutta ovat pihan kauimmassa päässä.

Vierailija
34/108 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaista teet takapihallasi ettei lapset saa nähdä? Kyllä heillä on täysi oikeus hyppiä trampalla omalla pihallaan. Tuskin niitä lapsia kiinnostaa katsella sinun rikkaruohon kitkentää takapihallasi tai suonikohjuisia sääriä ja kukkahattu.

Lapset saavat hyppiä omalla pihallaan omalla trampallaan just niin korkealle kuin kykenevät. AP on aikuinen, jonka ei totisesti pidä mäkättää moisesta.

Vierailija
35/108 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai rikosilmoitus, kaikkea sitä kuuleekin. En usko, että poliiseja juurikaan kiinnostaa lasten trampalla keikkuminen. Se ei täytä minkään kotirauhan rikkomuksen merkkejä ollenkaan. Mutta tällaisia hölmöjä aikuisia riittää. Meille tuli joku kurppa valittamaan, kun meidän lapset pulikoivat pihamme uima-altaassa. Kuului kuulemma molskahduksia ja loiskintaa. Eukon sössöttäessä ovella mä yritin pitää pokkaa; mies sen sijaan ilmestyi ovelle uimahousuissaan ja hyppäsi lasten kanssa altaaseen pelaamaan vesipalloa.

Vierailija
36/108 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O mm G

Vierailija
37/108 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan sitä, että riisu itsesi alasti. Kakara juoksee varmasti kertomaan vanhemmilleen, minkä jälkeen trampoliini siirretään tai hyppiminen kielletään.

Ja mieluummin joku hyvä ystävä kans alasti, niin syntyy kuvitelmaa... ja silloin läks tramppa.

Vierailija
38/108 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trampat pihoilla on kyllä aivan saatanallinen keksintö. Eikö yksi tramppa jossain syrjemmällä riitä per taloyhtiö, pakkoko se on kaikki pihat vallata. Oi aikoja kasarilla ysärillä ennen tramppavillityksen tuloa.

Vierailija
39/108 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

unelmanaapuri

Vierailija
40/108 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan kans omakotialueella ja kun tähän muutettiin, ei tramppoja vielä ollut.  Melkein kaikkien talojen ympärillä oli korkeet orapihlaja-aidat.  Kenenkään pihaan ei nähnyt mistään, mutta naapurin talo on alueelle ensin rakennettu ja erilainen, siinä on oikein kunnon yläkertakin ja parveke meille päin.  Sieltä parvekkeeltaan ne näki meidän pihan joka kolkkaan ja muittenkin talojen pihoihin.   Lapsia siellä yleensä vain oli.  Ei meitä haitannut.  Harvemmin ne sieltä katselivat.

Vähitellen ihmiset on luopuneet niistä orapihjaja-aidoistaan  (ne oli hankalia leikattavia) ja nyt kaikki on avointa kaikille.  Ei täällä kukaan rikoksia pihoillaan tee.  en ymmärrä, mitä joku lasten hyppiminen ja naapuriin katsominen voi haitata?  Uusissa rivareissakaan ei ole kovin korkeita väliaitoja ja aina joku jonkun pihaan näkee.  Kerrostaloissa ei voi pihassa tehdä yhtään mitään ilman, että joka ikkunasta pystyy joku vahtaamaan.  Miksi joku viitsii päätään vaivata naapurin lapsen pihaansa katsomisella?  Lapset on luonnostaan uteliaita, ne haluaa nöhdä mitä missäkin tapahtuu.  Ei se naapurin penska joka ikinen hetki ole siellä trampalla hyppimässä.

Minä päinvastoin itse oikein seurasin, kun naapurin poika pienenä teki upeita hyppyjä ja kieppejä trampoliinillaan.  Olisipa sellainen ollut minulla kun olin lapsi, mutta ei ollut kuin hula hula vanne ja hyppynaru.  Niin ja sitten se kuminauha, millä hypittiin twistiä.

No  melkein järjestään puutarhaohjelmien, sekä koti- että ulkomaan, piharemppatoiveissa on yksityisyys ja näköesteet. Jos sulla on kivaa istua "muiden seurassa" pihallasi, ei se välttämättä ole kaikkien toiveena.