Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää kaverini raskaudesta

Vierailija
16.05.2020 |

vähän oudolla tavalla. Myyn äitiysvaatteita torissa ja yksi ostajaehdokas ilmaantui. Ja hän on kaverini! Jäädyin ja lähetin viestin jossa kerroin vaatteiden sittenkin menneen jo.

Kaveri ei ole kertonut mitään aiemmin. Olen pitänyt jonkinsortin velana. Toisaalta nykyään emme ole niin läheisiä olleet kun minulla omat lapset jo tehtynä ja yhteistä aikaa ollu vähemmän. On kuitenkin nähty ja soiteltu säännöllisesti.

Oon tosi iloinen hänen puolestaan mutta myös huono valehtelemaan. Pitää vaan yrittää pitää pokkaa kun kertoo raskaudesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuletko tosiaan että kaverisi ei tiennyt keneltä niitä vaatteita aikoi ostaa? Miksi kertoisi sinulle, kun ette kerta ole edes niin läheisiä? Ehkä raskaus on vasta niin alussa ettei halua siitä kertoa.

Vierailija
2/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et myynyt? Olisin lähettänyt viestin: Onneksi olkoon, en tiennytkään, että olet raskaana! (Ja sitten myyntisopimusjuttuja)

Ehkä voisit vieläkin laittaa viestiä ja sanoa, että nouto ei toteutunutkaan, joten vaatteet ovat vielä vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luuletko tosiaan että kaverisi ei tiennyt keneltä niitä vaatteita aikoi ostaa? Miksi kertoisi sinulle, kun ette kerta ole edes niin läheisiä? Ehkä raskaus on vasta niin alussa ettei halua siitä kertoa.

Minulla on pelkät nimikirjaimet ilmoituksessa eikä puhelinnumeroa eli en usko että tiesi olevan minun vaatteita.

No en uskokaan että heti on kertomassa mutta jossain vaiheessa kuitenkin.

Ap

Vierailija
4/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä mikä toiminnassani vaivaa alapeukuttajia. Minusta tämä oli ihan mukava sattuma ja aiemmin ei ole tuttuja ostajaehdokkaita tullut vastaan.

Ap

Vierailija
5/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika paljon tästä kaverista onko tuo sitten outoa. Mielestäni tuossa nyt ei ole mitään ihmeellistä, mutta voin kuvitella tilanteen, jossa vain jostain selittämättömästä syystä tilanne tietynlaisen ihmisen kanssa tuntuu oudolta.

Vierailija
6/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa kertoa kasvokkain? Järjestää jotkut raskauden ilmoitus bileet?

Vierailija
7/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan huolestua ihmisten lukutaidosta todella. Ap:n pointti ei ollut se, että kaveri ei ole kertonut vaan tuo erikoinen tilanne jossa sai vähän niinkuin salaa tietää asian.

Oikeasti - ettekö osaa lukea tai ymmärtää lukemaanne?

Vierailija
8/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan no, omista tutuissa moni sellainen on saanut lapsia, joista en olisi ikinä uskonut ryhtyvän siihen tai jotka itse ovat vannoneet että lapsia ei ikinä tule..

Vierailija
9/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän olla ostamassa vaatteita jollekin muulle. Tai mihin vain tarpeeseen, vaikka vauvaa ei olisikaan. Mun kaveri osti vaunut vaikka ei ollut raskaanakaan. Sattui vain sopivat kuulemma eteen. Siitä meni vielä 5 vuotta ennen vauvaa.

Vierailija
10/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo että etääntyy perheellsenä lapsettomasts kaveristaan on varmasti melko yleistä. Sitä tuskin kumpikaan tahallaan tekee. Ja kyllähän moni kaveri ja ystävä erääntyvät iän myötä muutenkin, liittyivätpä elämänmuutokset perheeseen, työhön tms.

Vierailija
11/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan kertonut nimesi ja onnittelut raskaudesta ja tietenkin myynyt vaatteet. Varmaan kaverin vastauksesta olisit voinut päätellä haluaako puhua asiasta enempää tässä vaiheessa. Voithan edelleen tarjota vaatteita?

Vierailija
12/12 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten torikaupat tehdään nimettömänä? Vastaisiko aloittaja? Viestikenttään voi ainakin minun kaupoissa kirjoittaa vain kirjautuneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä