yhtäkkiä alkanut alaselkäsärky
Mistähän voisi johtua? Jouduin käymään päivystävällä lääkärilläkin pari viikkoa sitten mutta oli sitä mieltä että olisivat alkavia kuukautiskipuja. Veriarvot normaalit, ei tulehduksia, kuumetta tms. Kuukautiset tuli ja meni, mutta edelleen särkee. Makuuasennossa tuntuu myös ikävältä, kipu säteili ensin sisäreisiin, nyt myös pakaroihin ja toiseen jalkaan hiukan enemmän. Olen venytellyt vaikka ja miten, tuntuu tosin että se vain pahentaa kipua :( Kävellyt olen, ja kokeillut nukkua toisessa sängyssä, ei auta. Perus särkylääkkeistä ei oikein ole mihinkään, Miranax auttaa hiukan mutta kipua tuntuu silti. Kipu on semmoista jatkuvaa pientä särkyä, taivuttaessa joko helpottaa tai pahenee, välillä ikään kuin polttelee. Polttelevaa tunnetta on myös vatsan puolella välillä.
Miltä kuulostaa? Mikä avuksi? Olen taas ensi viikolle hankkinut lääkäriajan, kun ei tämä kipu näytä mihinkään laantuvan. Koskaan aikaisemmin ei ole yhtään minkäänlaisia selkävaivoja ollut, olen nuori alle kolmekymppinen nainen. Mitään erikoisempaa muutosta elämässä ei ole tapahtunut viime aikoina kun aikaisempaa hiukan kevyempi liikkuminen ja enemmän istuskelua, niinkuin varmaan aika monella nyt.
Ono selkääsi hoidettu? Jos on, niin mitä tehtiin ja olisko siitä apua?