Mitähän narsisti ajattelevat kun lukevat narsismista?
Siitä faktasta, että heidän suuruuskuvitelmansa ovat sairasta harhaa, totta vain heidän omissa sairaissa päissään.
Ja että he eivät ole uniikkeja, vaan harvinaisen ennalta-arvattavia ja keskenään samanlaisia hallussaan vahingoittaa muita.
Samaa pa🐍kaa eri paketeissa.
Kommentit (21)
Varmaan, ettö heikot luuserit vaan uhriutuu ja eivät tuttuun tapaan ymmärrä mistään mitään, kun ovat niin tyhmiä. Niin ja, että katelliset vaan mölyää.
Narsistit muuten on tylsistä tylsimpiä ihmiiä. Sitä samaa katkeruutta, kateellisuutta, mustamaalausta ja jäkäti jäkäti-valitusta, kuink tyhmä ja huono ja ruma ja ällöttävä jne jne uhri on. Lopulta voi vain haukotella noille jutuille, kuullut tyyliin 5000 kertaa?
Nomaaali ihminen normaaline tunteineen on tuhat kertaa mielenkiintoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan ymmärrä sitä, että he itse osuvat kuvaukseen täydellisesti. Tuskin jaksaisivat aiheesta edes lueskella.
Tai sitten ymmärtävät täydellisesti sopivansa kuvaukseen ja ovat siitä ylpeitä.
No riippuu mitä lukee. Jotain wikipediaa lukiessa voivat ottaa ehkä ylpeyden aiheena, mutta jotan palstakeskustelua lukiessa tuskin tajuavat, eikä varmaan kiinnostaisikaan. Joku kuppi niillä on nurin jossain.
Eivät usko siihen, eivät ainakaan omalla kohdallaan. Tiedän tällaisen myyntimiehen. Lähes kaikki piirteet natsaavat häneen, mutta suoltaa silti somessaan jotakin äläolenarsisti-jargonia.
Eikös narsistit ole ylpeitä siitä, että ovat narsisteja? se on se heidän näkemyksensä miten elämää kuuluu elää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös narsistit ole ylpeitä siitä, että ovat narsisteja? se on se heidän näkemyksensä miten elämää kuuluu elää.
Julkinarsistinen on röyhkeä eikä välitä juurikaan salata läpifalskia luonnettaan. Epävarmoista mielistelijöistä hän hovinsa kerää, tai täysin sinisilmäisistä, mutta jotenkin epävarmoista ihmisistä, jotka erehtyvät pitämään n:n itsevarmuutta itsetuntona. Piilonarsisti taas on uhri, syytön, aina kaikkien kiusaama/väärinymmärtämä, hyväksikäytetty jne., mutta mitään vastuuta hän ei elämästään kuitenkaan ota kehittääkseen sitä. Kaikki on aina huonosti.
KUmpikin levittää ankeutta, kyynisyyttä, toivottomuutta, masennusta. Veikkaan että molemmat nauttivat tuhoavuudestaan. Toinen avoimemmin, toinen salatummin. Mitään muuta keinoa olla suhteessa toisiin ihmisiin kuin olla rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti ei ole pätkän vertaa kiinnostunut siitä onko hän narsisti vai ei, ja siksi hän ei tunnistaisi itseään kuvauksesta. Itsetutkiskelu ei kiinnosta narsistia.
Narsisti ei tunnista sairauttaan, paljolti verrattavissa alkoholismiin.
Narsisti ei olisi narsisti, jos kykenisi tähän. Kaikkein paradoksaalisinta tässä sairaudessa on se, että ihminen ajaa itsensä lopulta nurkkaan josta ei ole ulos pääsyä. Samalla kun tällainen ihminen rakentaa itsestään mielikuvaa jonakin tavallisuuden yläpuolella liihottelevasta ihme olennosta, hänen rakennelmansa sortuvat selän takana. Koskaan ei synny varsinaisesti mitään valmista ja ainoastaan ”lentävät apinat” joita hän rekrytoi, julistavat tällaisen ihmisen jumaluutta. Narsistin lukiessa narsismista, hän antaisi mielessään nämä ominaisuudet henkilölle joka ei palvoisi häntä, vaan olisi jopa arvostellut narsistin habitusta. Narsistin mielestä kaikki jotka eivät tee niin, kuin hän haluaa ovat narsisteja itse, hänen mielestään he ovat itsekeskeisiä koska eivät tajua hänen olevan kaiken keskipiste. Kirjasta lukiessaan hän todenäköisesti nimeäisi jonkun muun narsistiksi, mutta ei koskaan itseään, jopa kirjan kirjoittaja voisi olla narsisti hänen mielestään
Luultavasti löytää kirjoituksista kaikki exänsä.
Mitäs ne puheet narsistin kateudesta on? Miksi voi kadehtia muita, jos on itse niin ylivoimainen?
Ajatukseni ovat täydellisiä ja niin olen minäkin. Mikään muu ei kiinnosta minua <3
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne puheet narsistin kateudesta on? Miksi voi kadehtia muita, jos on itse niin ylivoimainen?
Narsisti haluaa aina enemmän. Koska muut on hänen jatkeitaan niin narsisti luulee sulauttavan itseensä muiden ominaisuuksia. Narsisti ei kuitenkaan arvosta ketään. Jos sinulla on yksi ominaisuus minkä narsisti haluaa on sinulla myös 10 sellaista mitä hän halveksii. Hän haluaa vain sen yhden itselleen ja sitten heittää kaiken muun sinusta roskiin, koska olet arvoton hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni ovat täydellisiä ja niin olen minäkin. Mikään muu ei kiinnosta minua <3
Minkä takia sinä ja kaltaisesi kuitenkin kiusaatte muita ihmisiä? Mihin tarvit muita kun olet niin täydellinen?
Täytyyhän sun jollain tasolla ymmärtää, kuinka huono olet.
Ainakaan minun narsistipuolisoni ei ole niin kykenevä itsetutkiskeluun, että tunnistaisi itsensä. Luultavasti ei ajattele mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sinä ja kaltaisesi kuitenkin kiusaatte muita ihmisiä? Mihin tarvit muita kun olet niin täydellinen?
Täytyyhän sun jollain tasolla ymmärtää, kuinka huono olet.
Ei minulla ole aikaa kiusata muita. Kaikki aikani menee itseni ihailuun ja sen toitottamiseen kuinka ihana ja täydellinen olen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti haluaa aina enemmän. Koska muut on hänen jatkeitaan niin narsisti luulee sulauttavan itseensä muiden ominaisuuksia. Narsisti ei kuitenkaan arvosta ketään. Jos sinulla on yksi ominaisuus minkä narsisti haluaa on sinulla myös 10 sellaista mitä hän halveksii. Hän haluaa vain sen yhden itselleen ja sitten heittää kaiken muun sinusta roskiin, koska olet arvoton hänelle.
Mutta eihän ominaisuuksia voi varastaa?? Tai sen toisen historiaa?
Sen kyllä uskon, että naisviha on ihmisvihaa. Narsistimies ei voi sietää että naisessa on jotain puoleensavetävää, kun itse on joku luotaantyötävä vastenmielinen niljake. Sitten viha puretaan naisiin ja sanotaan että kaikkihan me miehet väijytään tissiä ja persettä ja tilaisuutta.
Väijytään vaikka omaisuutta ja pyritään pilaamaan tulevaisuuskin, tulematta itse sen onnellisemmaksi.
Yleistäminen on paholaisen keino saada vääryys näyttämään normaalilta ja oikeutetulta.
On tietysti myös narsistinaisia, joiden viha noudattaa samaa kaavaa. Mutta edelleen yhtä epäloogista: miten narsisti muuttuu kauniimmaksi, jos haukkuu toista rumaksi?
Kun ominaisuuksia ei voi aineeksi muuttaa, niin ei voi. Eikä siten varastaakaan.
Jos narsisti kuitenkin saa jonkun tuhottua, ei hän vieläkään ole mitään ilman että loisii muita, vaan etsii taas uuden kupattavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sun jollain tasolla ymmärtää, kuinka huono olet.Ei minulla ole aikaa kiusata muita. Kaikki aikani menee itseni ihailuun ja sen toitottamiseen kuinka ihana ja täydellinen olen <3
.
Kenelle toitotat? Ei sua kukaan halua kuunnella. Kai ymmärrät että muut ovat kiinnostavampia kuin sinä.
Sinussa ei ole MUIDEN KANNALTA mitään kiinnostavaa.
Eivät ainakaan ymmärrä sitä, että he itse osuvat kuvaukseen täydellisesti. Tuskin jaksaisivat aiheesta edes lueskella.