Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö koruja, jos olet saanut ne Exältä?

Vierailija
16.05.2020 |

Jos olet saanut jotain koruja tai vaikka kellon, niin lentikö heti roskiin, vai käytättekö? Entä muut mahdolliset lahjat?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muoti mennyt ohi niistä.

Vierailija
2/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on exältä yksi Kalevalan koru, jota käytän vieläkin, koska se on hieno. En ole koskaan aikuisiällä ollut sellaisessa tilanteessa, että olisin heittänyt jotain arvokasta roskiin, vaikka olisi kuinka kuspää ex tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on exältä yksi Kalevalan koru, jota käytän vieläkin, koska se on hieno. En ole koskaan aikuisiällä ollut sellaisessa tilanteessa, että olisin heittänyt jotain arvokasta roskiin, vaikka olisi kuinka kuspää ex tahansa.

vastenmielistä

Vierailija
4/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta minulla on kaulaketjussa sormus jonka sain yhdeltä panoltani. 

Vierailija
5/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastenmielistä

Miksi?

Vierailija
6/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saamani korut ovat arvokkaita, aitoja koruja. Käytän niitä. Nykyinen mieheni aluksi paheksui asiaa, mutta vaikeni, kun vein ne arvioitavaksi.

Niiden arvo on niin suuri, että tarvittaessa niiden myynnillä tai panttaamalla selviäisi vaikeasta tilanteesta.

Vierailija
7/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastenmielistä

Ei lahja muutu kusipääksi vaikka exä muuttuisikin.

Vierailija
8/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.

Vierailija
9/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Timanttikorvikset, upeat. Nyt on kylläkin toiset, mutta timanttisormus on sormessa. Ei siis vihkisormus.

Vierailija
10/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidän. Minulla on myös hänen antamiaan vaatteita, kirjoja, tauluja ym. tavaraa. Miksi ihmeessä jättäisin kauniit esineet käyttämättä?

Vierailija
11/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen osti nomination korun. En pitänyt edes silloin kun seurusteltiin.

Vierailija
12/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin korut tyttärelleni, jonka isä exä on. Paljon koruja ei ollut, ja siksi se ei ollut edes mikään "dramaattinen" lahjoitus.

Vierailija
13/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Kaulakoru, kultaa, timantteja, safiiri. Kultainen rannekellokin on jossain, mutta sitä en enää käytä. Enkä korvakoruja, mtta tallella nekin ovat.

Vierailija
14/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta korujen käyttö on viesti kaipuusta, ja että rakastaa edelleen. En voisi ikinä ajatella, että exäni näkisi minut hänen antama koru kaulassani. Se on minusta myös loukkaus mahdollista uutta kumppania kohtaan. Tuskin tekään haluaisitte, että suhteellanne olisi exän antama koru kaulassa tai sormessa.

Vierailija
15/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta korujen käyttö on viesti kaipuusta, ja että rakastaa edelleen. En voisi ikinä ajatella, että exäni näkisi minut hänen antama koru kaulassani. Se on minusta myös loukkaus mahdollista uutta kumppania kohtaan. Tuskin tekään haluaisitte, että suhteellanne olisi exän antama koru kaulassa tai sormessa.

Höpö höpö. Korut ovat materiaa. Olen ollut naimisissa jo neljännesvuosisadan, mutta minulla on yhä exältä saamiani koruja. Mitä sitten?

Vierailija
16/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut taitavat olla jossain perimmäisen laatikon pohjalla, mutta timanttikorvikset käytössä.

Ei tule koruista mitenkään huonoja fiilksiä, kun kaikkien lahjoittajien kanssa on erottu jotakuinkin aikuismaisesti, ilman mitään älytöntä riitelyä/pettämistä/tms

Vierailija
17/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en pitäisi? Kaikki on minun valitsimiani. Olisin ostanut ne muutenkin.

Vierailija
18/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyxä pitää mun exältä saamaani sormusta. Sopii sormeen ja on unisex-mallia. Tietää kyllä, keneltä sormus on peräisin.

Vierailija
19/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koska kaikki korut ovat minun valitsemiani, eikä kauhesti muita koruja ole. Jos nykyistäni haittaisi noiden korujen pitäminen, niin saa sitten marssia koruliikkeeseen ostamaan uudet tilalle.

Vierailija
20/26 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo... eksä antoi tasan yhden korun, jonka oli saanut ilmaiseksi pyykinpesupullon mukana. Nahkainen rannerengas josta roikkui sydän. Pidin sitä kohteliaisuudesta jonkin aikaa kun olimme vielä yhdessä. Olimme ihan aikuisia ja vuosia yhdessä. Mies teki selväksi että turha odottaa mitään kallista kihlasormusta... ja lopulta ei tullut koko sormusta. Onneksi.