Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen idiootti

Vierailija
16.05.2020 |

En jaksa avata, mutta fiksu ihminen ei toimisi niin kuin minä toimin. Fiksut ihmiset sentään ei tee tietosesti virheitä, joista on itselle merkittävää haittaa. Tai ainakaan en usko niin. Joten kysykää mitä vaan, paitsi sitä, miksi koen olevani tyhmä (ja kyllä, sen verran tyhmästi toimin, että ryhmähyökkäyksen saisin täällä aikaiseksi, jos kertoisin syyn siihen miksi koen olevani idiootti). Luottakaa vain, olen tyhmä.

En tiedä miksi tein tämän keskustelun. Koen vain olevani niin typerä, ettei tästä aiheesta uskalla kellekään puhua oikeassa elämässä. Jos muilla tyhmillä on käytännön esimerkkejä siihen, miksi koette olevanne tyhmiä, kertokaa ihmeessä. Ehkä pystyn vielä hyväksymään sen, kuinka tyhmä oikeasti olen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten kai ainoa idiootti. Toisaalta yllättynyt, toisaalta en.

Vierailija
2/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ole covidiootti, niin on ihan ok olla idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulostat ihan normilta sillä erotuksella, että tajuat olevasi tyhmä - suurin osa ei edes tajua.

Vierailija
4/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en haluaisi olla tyhmä. Tiedän, mitä minun pitäisi tehdä, jotta en olisi tyhmä, mutta en silti osaa aloittaa toimimista tätä tyhmyyttä vastaan. Tai osaisin, mutta en vain aloita. Ehkä mulla on joku häiriö aivoissa. Toiminnanohjaukseen liittyvät aivoalueet huonosti kehittyneet tms. Tai ehkä olen vain hyvin yksinkertainen otus. Ehkä jokainen tyhmä miettii näitä asioita. En tiedä enää. Ap

Vierailija
5/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että ap on covid-19 idiootti.

Älkää ruokkiko trollia. Minusta tuntuu myös että ap on PPP.

Vierailija
6/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että ap on covid-19 idiootti.

Älkää ruokkiko trollia. Minusta tuntuu myös että ap on PPP.

Mitä tämä tarkoittaa? Jos tarkoittaa sitä, että vähättelee koronaa, niin näihin en kyllä lukeudu. Todella tarkka siitä, ettei virus tartu minuun tai muihin. Ollut ihan alusta asti. Ja PPP:n suhteen en tiedä mitä tarkoitat. Ap

Vierailija
7/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti tarkoittaa saharanlaivakakkaa ja blaa...blaa...blaa... puhetta. Harva hyväksyy tai tietää De Facto näkemyksen mitä idiootti tarkoittaa.

Vierailija
8/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tosiaan trollaa, olen vain surullinen. En tiedä miten käsittelisin tätä itseeni kohdistuvaa pettymystä. Kohta varmaan soitan auttavaan puhelimeen tms. Ap

Vierailija
9/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde liikkeelle pienistä muutoksista, siis oikeasti pienistä. Ehkä jossain vaiheessa toiminta muuttuu haluttuun suuntaan.

Vierailija
10/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti tarkoittaa saharanlaivakakkaa ja blaa...blaa...blaa... puhetta. Harva hyväksyy tai tietää De Facto näkemyksen mitä idiootti tarkoittaa.

Onko sillä määritelmällä niin paljon väliä? Tarkoitin vain, että olen älyllisesti huonommassa asemassa kuin keskivertoihminen. Ei siksi, että minulla olisi oppimisvaikeuksia, vain siksi, koska... ja tätä vastausta vielä pohdin. Teen todella tyhmiä valintoja. Ap

Vierailija
11/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan petit puolisoasi. Sellaista se on.

Vierailija
12/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa kenkiä ja niissä oli jtn töhnää. Tuli aivopieru ja tiputin sylkeä sormeeni ja rapsutin sillä. Otin kengät, mutta hitsi kun hävetti ajatus jos joku katsoo valvontakamerasta myöhemmin. Ja vielä korona aikana. Onneksi en laittanut sormea suuhun. Jep, oon idiootti.

Vierailija
13/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en tosiaan trollaa, olen vain surullinen. En tiedä miten käsittelisin tätä itseeni kohdistuvaa pettymystä. Kohta varmaan soitan auttavaan puhelimeen tms. Ap

Ihanko oikeasti luulet muiden elävän mallielämää oppikirjan mukaan? Kannattaa astua alas norsunluutornista. Olet ihan tavis.

Vierailija
14/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan petit puolisoasi. Sellaista se on.

Olisi varmaan pitänyt lisätä aloitukseen, että älkääpäs olettako mitään. En pettänyt enkä ikinä pettäisi (tai näin luulen), eipä minulla edes puolisoa ole. Jospa mä koitan sitä auttavaa puhelinta, ehkä sieltä löytyy jotain apua tai lohdutusta tällä kertaa, enpä ole sinne melkeinpä vuosikymmeneen soittanut. Ap

Vierailija
15/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän täällä voi muuta kuin olettaa, kun ei totuutta tiedä etkä sitä meille kerro.

Vierailija
16/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän täällä voi muuta kuin olettaa, kun ei totuutta tiedä etkä sitä meille kerro.

7

Okei, no lähden nyt avaamaan. Kyse on kurssisuorituksista ja valmistumisesta. VOISIN tälläkin hetkellä olla opiskelemassa, jotta juuri ja juuri saisin kurssista suoritusmerkinnän. Vaan enpä ole, vaikka tiedän, että tämä saattaa johtaa siihen, etten valmistu. Sen sijaan kädessä on ehkä seitsemäs olutlasi. Ei siksi, että minulla olisi alkoholiongelma, vaan siksi, koska... ja en edelleenkään keksi muuta vastausta kuin sen, että ehkä olen vain liian mukavuudenhaluinen. Ei fiksu ihminen toimisi näin. Ja nyt on sellainen olo, etten vain jaksa yhtään mitään. Ap

Vierailija
17/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä näin anonyyminä kertoa, mitä olet tehnyt. Sen perusteella on helpompi arvioida ongelmaasi ja sen mahdollisia juuria.

Vierailija
18/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

Okei, no lähden nyt avaamaan. Kyse on kurssisuorituksista ja valmistumisesta. VOISIN tälläkin hetkellä olla opiskelemassa, jotta juuri ja juuri saisin kurssista suoritusmerkinnän. Vaan enpä ole, vaikka tiedän, että tämä saattaa johtaa siihen, etten valmistu. Sen sijaan kädessä on ehkä seitsemäs olutlasi. Ei siksi, että minulla olisi alkoholiongelma, vaan siksi, koska... ja en edelleenkään keksi muuta vastausta kuin sen, että ehkä olen vain liian mukavuudenhaluinen. Ei fiksu ihminen toimisi näin. Ja nyt on sellainen olo, etten vain jaksa yhtään mitään. Ap

Kokeile vartti opiskelua, tunti taukoa, toista samaa. Ehkä jossain vaiheessa pääsee flow-tilaan ja jaksaa kauemmin.

Vierailija
19/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

äh, perushomma. Maratonin loppuvaiheilla alkaa aina väsyttää tuskaisesti. Keräät motivaatiota hetken ja valmistut seuraavassa erässä. Et todellakaan ole ainut. Simppeliä. Ei tuossa ole tyhmyydestä kyse.

Vierailija
20/28 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7

äh, perushomma. Maratonin loppuvaiheilla alkaa aina väsyttää tuskaisesti. Keräät motivaatiota hetken ja valmistut seuraavassa erässä. Et todellakaan ole ainut. Simppeliä. Ei tuossa ole tyhmyydestä kyse.

Joo, mutta kun sitä maratonia ei ole edes aloitettu. En ole pätkääkään panostanut vikoihin kursseihin. En mä voi oppia 800 sivua kahdessa päivässä. Vaikka oppisin siitä 1/8, ei sekään olisi tarpeeksi läpipääsyyn. Joten ihan oma syyni. Miksi en aloittanut panostamista aiemmin? Olen niin tyhmä, että kuvittelin sen olevan helppoa, koska motivaattorina on se, että valmistun. No eipä auta... Miksi en nyt ole opiskelemassa? Koen, että en kuitenkaan opi tarpeeksi, ja tämä jos mikä nyt on tyhmyyttä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi