Pelkäätkö miestäsi kun hän on humalassa
Kommentit (30)
En, mutta aika hurjaa, että näin moni pelkää :O Miksi olette ihmisen kanssa, jos ette voi luottaa häneen?
En todellakaan. Miehestäni tulee humalassa todella joviaali, hellä ja herkkä. En tarkoita että selvänä on mikään ultramacho, mutta humalassa nuo piirteet korostuvat. Lisäksi hänestä tulee puheliaampi.
Ei siis ole minkäänlaista syytä pelätä. Koskaan en ole nähnyt häntä humalassa aggressiivisena.
On todella harvinaista, että mies olisi humalassa. En edes muista milloin oli viimeksi. Vuosien varrelta ne kerrat kun on ollut, on hilpeä humalainen. Ei mitenkään rasittava ja nukkuu vain humalansa pois.
En pelkää, kun hän juo aina hyvin maltillisesti. Enemmän pelkään joskus kun huonona päivänä tiuskin hänelle ja hän katsoo minua silmät salamoiden täysin hiljaa. Siinä katseessa on jotain pidäteltyä raivoa/murhanhimoa.
Millaisia juoppoja miehenne oikein ovat, jos he juovat niin paljon että tolkku ja itsekontrolli katoaa täysin? Oletan että miehenne eivät kuitenkaan ole mitään 15v ostarin räkänokkia.
En, mun mies hihittää ja haluaa halia.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää, kun se ei ikinä ota niin paljoa että olisi humalassa.
Eli sillonse ei ole humalassa, tämä keskustelu ei ole sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Kännissä muuttuu agressiiviseksi minua kohtaan. Kerran jopa uhkasi ja koittikin tappaa.
Aukaise ovi ja kävele pois.
En pelkää. Katsoo yleensä jotain ohjelmaa töllöstä juodessaan. Joskus katsomme yhdessä.
En pelännyt eksääni kännissä, mutta pelkäsin sitä vastoin itseäni silloin selvinpäin.