Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö miestäsi kun hän on humalassa

Vierailija
16.05.2020 |

Vai oletko itsekin niin sekaisin ettet pelkää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos en ärsytä

Vierailija
2/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen nainen joka on koko ajan itse nyrkit pystyssä kotonaan ja haastaa riitaa 24/7 niin ei luulisi että pelkää tai lähtee turvaa hakemaan. kodin ulkopuolelta mutta kyllä tätäkin näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kännissä muuttuu sellaiseksi harmittomaksi höpsöksi, joka vaan naureskelee ja keksii outoja juttuja. Nuorempana tosin saattoi juoda "rähinäkännejä" ja alkaa riidellä jostain (en kyllä silloinkaan pelännyt), mutta on nyt sen verran viisastunut että ei juo väkeviä jolloin ei sitten rähisytä. Juopi hyvin harvoin nykyään.

Vierailija
4/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on yksiä pir*ja mutta kovasti esitetään heikompaa osapuolta ulkopuolisille.

Vierailija
5/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kun hän on selvinpäin. Raivoraittius ei hänelle sovi.

Vierailija
6/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella jakavani elämääni ja kotiani ihmisen kanssa, jota pelkään. Eikä humala ole mikään puolustus asiassa. Sellaisen ihmisen, joka ei hallitse itseään humalassa, pitää lopettaa juominen. Piste.

Vierailija
7/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, kun se ei ikinä ota niin paljoa että olisi humalassa.

Vierailija
8/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti on usein vihainen ja kiukkuinen, kun joutuu olemaan selvinpäin. Se on kuitenkin alkoholismin, ei raittiuden oire. Ja ainoa lääke siihen on juomisen lopettaminen.

Vierailija
9/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä miestäni en pelkää.

Vierailija
10/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä humalassa siitä tulee todella leppoisa ja kaikkien kaveri. Ei se kyllä selvänäkään agressiivinen ole.

Vierailija
11/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti on usein vihainen ja kiukkuinen, kun joutuu olemaan selvinpäin. Se on kuitenkin alkoholismin, ei raittiuden oire. Ja ainoa lääke siihen on juomisen lopettaminen.

Ei ole alkoholisti.

Vierailija
12/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kumppanisi siis  jatkuvasti, ainakin pienessä hiprakassa, vai miten kestät olla parisuhteessa, jossa joudut pelkäämään kun hän on ns selvinpäin?

Vierailija
13/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kyllä juuri koskaan juo niin paljon että humalassa olisi ja humalassa ollessaan on leppoisa höpöttäjä.

Vierailija
14/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pelkään! Rikkoo tavaroitani kännissä, on herkästi suuttuva, mustasukkainen, vainoharhainen ja kaikinpuolin täysi maniac. :(

Vierailija
15/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kumppanisi siis  jatkuvasti, ainakin pienessä hiprakassa, vai miten kestät olla parisuhteessa, jossa joudut pelkäämään kun hän on ns selvinpäin?

Ei vaan oon jatkuvassa stressissä työnsä takia. Pari kertaa kk ottaa pikkukännit ja rauhoittuu. Ei juo päivittäin edes yhtä pientä olutta. 

Vierailija
16/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ihmisen kanssa, jota joutuisin pelkäämään.

Vierailija
17/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti pelkää, vaikka käyttäytyykin minua kohtaan todella ärsyttävästi kännissä ollessaan. Yrittää haastaa riitaa ja kaivelee kaikkia vanhoja... Olen oppinut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja olen sanonut, että jos kerrankin koskee minua väkivaltaisesti, niin kaikki loppuu. Onneksi on todella harvoin humalassa.

Vierailija
18/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kännissä muuttuu agressiiviseksi minua kohtaan. Kerran jopa uhkasi ja koittikin tappaa.

Vierailija
19/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos meidän isäntä siis mies ja isä on joskus humalassa, ei häntä kukaan pelkään.

Tiukempi hän on selvinpäin joissain asioissa kuin humalassa.

Humalassa hän on sellainen naureskeleva hyväntahtoinen hölmö.

Kun poika kysyy bensarahaa mopoon launtai-iltana hiukan humalaiselta isältään, niin jopas kukkaro aukeaa hövelistä ja antaa vielä lisäksi karkki-ja limsarahaakin.

Harvoinpa mies itseään humalaan juo, mutta toisinaan on tilanteita, esim. joskus vkonloppuisin, joissa niin käy.

Esimerkiksi miesporukan kanssa kun yhteiset grilli-ja pihalaittajaiset, jotkin suuremmat juhlat joissa alkoholitarjoilu ja minä ajan autoa ja muut sellaiset harvemmin tapahtuvat suuremmat kokoontumiset.

Ei meillä miestä pelätä selvänä eikä humalassa. Mutta olen surullinen siitä, jos joissakin perheissä näin on.  Aikuiset ihmiset kestävät ja ymmärtävät asioita, mutta lapset eivät.

Vierailija
20/30 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan😂

Höntti pelleilevä velikulta kerran vuodessa. Koko maailma on ihana ja lupailee kuun taivaalta.

Itse yleensä lähes selvä silläkin kerralla, vain ruokaviinin otan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme