Saako sun mies saunoa muiden naisten kanssa?
Eli esim. jos teillä on vieraita, niin saako miehesi mennä saunaan kahdestaan naispuolisen vieraan kanssa? Vai epäiletkö heti että se alkaa hommailemaan jotain sen naikkosen kanssa?
Kommentit (126)
Tuota, sitä kysytään toki niiltä saunaan tulevilta naisilta. Jos itse en ole saunassa, asia ei liity minuun millään tavalla. Mieheni myös aivan itse päättäisi, menisitkö mahdollisiin s.orgiasaunoihin. Jos menisi, ei kai minun väkisinkin estely auttaisi asiaa, sillä en omista häntä, enkä kestäisi Justiina-roolia sekuntiakaan. Menee tasan sinne minne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota, sitä kysytään toki niiltä saunaan tulevilta naisilta. Jos itse en ole saunassa, asia ei liity minuun millään tavalla. Mieheni myös aivan itse päättäisi, menisitkö mahdollisiin s.orgiasaunoihin. Jos menisi, ei kai minun väkisinkin estely auttaisi asiaa, sillä en omista häntä, enkä kestäisi Justiina-roolia sekuntiakaan. Menee tasan sinne minne haluaa.
Jep, saa mennä mutta avain ei enää yhteiseenkotiin sovi sen jälkeen. Oma valinta on.
Vierailija kirjoitti:
Mene sitten sinäkin mukaan sinne.
No meillä ei koskaan jouduta sellaiseen tilanteeseen, että meille kutsuttaisiin kylään joku meille peseytymään. Kaikki käyvät suihkussaan kotonaan.
Ehkä jossain mökillä tulee saunominen eteen, jos ei ole muita peseytymismahdollisuuksia. Oltaisiin varmaan miehen kanssa ihan äimänä, jos joku hänen kaverinsa ehdottaisi menevänsä minun kanssani kahdestaan saunaan, tai joku kavereistani ehdottaisi samaa miehelleni. Mutta ei meillä kukaan kavereista niin edes toimisi.
Saa, jos itse olen mukana. Tietenkin.
Kyllä mun puolesta, vaikka ei olla kyllä ikinä jouduttu sellaiseen tilanteeseen. Mutta toisinpäin se ei kävisi ollenkaan, sen tiedän.
aikuinen ihminen tehköön mitä haluaa. saunon minäkin ystävieni kanssa.
Mieheni saa saunoa naisten kanssa mutta ei miesten.
M42
Jos on pyyhkeet/uikkarit päällä.
Saa toki, mutta sitten on uimapuvut päällä.
Vierailija kirjoitti:
No meillä ei koskaan jouduta sellaiseen tilanteeseen, että meille kutsuttaisiin kylään joku meille peseytymään. Kaikki käyvät suihkussaan kotonaan.
Ehkä jossain mökillä tulee saunominen eteen, jos ei ole muita peseytymismahdollisuuksia. Oltaisiin varmaan miehen kanssa ihan äimänä, jos joku hänen kaverinsa ehdottaisi menevänsä minun kanssani kahdestaan saunaan, tai joku kavereistani ehdottaisi samaa miehelleni. Mutta ei meillä kukaan kavereista niin edes toimisi.
Ai ette ikinä missään sauno kavereiden / muiden vieraiden kanssa? Outoa.
Ei kenelläkään naisella ole nykyään miestä. Eivät naiset halua miehiä
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa. Ei se mitään siellä naapurin Helkan kanssa hommaile. Toisin kuin minä naapurin Jussin kanssa. Mutta ei mies sitä tiedä.
Hassu kysymys, koska ei sellainen mies ole minulle sopiva enkä minä sellaiselle sen sopivampi kumppani joka edes kokee tarpeelliseksi sekasaunoa ties missä porukoissa.
Muutenkin erikoinen ajatus parisuhteesta, että sallisin / kieltäisin aikuiselta ihmiseltä asioita. Parisuhde perustuu molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen kaikilta osin ja joko kumppani on sopiva tai sitten se ei ole sopiva ja vääränlaisen kanssa ei parisuhteessa kannata elää.
(Vääränlaisella en tarkoita sitten sitä, että olisin jotenkin täydellinen tai että itselleni vääränlaisessa ihmisessä olisi jotakin vikaa vaan ainoastaan sitä että hän on liian erilainen ajatusmaailmaltaan ja elämäntavoiltaan jne mitä itse olen. Tuollaisessa suhteessa ei ole hyvä olla kummallakaan.)
Ihmettelen että miksi yleensä haluaisi saunoa muitten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hassu kysymys, koska ei sellainen mies ole minulle sopiva enkä minä sellaiselle sen sopivampi kumppani joka edes kokee tarpeelliseksi sekasaunoa ties missä porukoissa.
Muutenkin erikoinen ajatus parisuhteesta, että sallisin / kieltäisin aikuiselta ihmiseltä asioita. Parisuhde perustuu molemminpuoliseen vapaaehtoisuuteen kaikilta osin ja joko kumppani on sopiva tai sitten se ei ole sopiva ja vääränlaisen kanssa ei parisuhteessa kannata elää.
(Vääränlaisella en tarkoita sitten sitä, että olisin jotenkin täydellinen tai että itselleni vääränlaisessa ihmisessä olisi jotakin vikaa vaan ainoastaan sitä että hän on liian erilainen ajatusmaailmaltaan ja elämäntavoiltaan jne mitä itse olen. Tuollaisessa suhteessa ei ole hyvä olla kummallakaan.)
Kyllä meillä ainakin on ihan yleistä että on sekasauna jos lämmitetään meidän iso savusauna jossa saunotaan koko päivä, tai jos palju lämpimänä ja vaihdellaan saunan ja paljun välillä illan aikana. Toki tietenkin uimapuvut päällä. Kuulostat aika rasittavalta ihmiseltä jos mielestäsi tuollainen on "erikoista saunomista ties missä porukoissa".
Se on varmaan niistä naisista kiinni, saako mies saunoa naisten kanssa.