Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kyllästynyt isien kanssa seurusteluun

Vierailija
16.05.2020 |

Alan vakavasti harkita vain lapsettoman miehen etsintää. Harmi kyllä, he sitten itse usein vielä haluavat lapsia ja olen jo 40+
En vain tosiaankaan enää jaksa olla se vähemmän tärkeä parisuhteessa, jonka oletetaan aikuisena aina ymmärtävän että lapset ( jopa melkein aikuiset) ovat tärkeintä maailmassa. Jostain syystä en koskaan ole seurustellut miesten kanssa, joka tapaisi lapsiaan vain joskus viikonloppuisin vaan aina yhteishuoltajuus. Aina kaikki tekemiset miehen exän kalenterin ja toiveiden mukaan ja aina se ikuinen jatkuva yhteydenpito exään/ lapsiin jopa aikuisten ajalla. En jaksa.
Ja kyllä, itsellänikin on lapsia. Omalla ajallani keskityn kuitenkin aikuisen elämääni ja osaan laittaa parisuhteen silloin tällöin etusijalle. Joskus täytyy osata lähteä vaikka vain kylpylään tuntematta huonoa omatuntoa siitä, että lapset ei ole mukana.
Onko tämä eronneiden isien syndrooma muille tuttu? Miten muut naiset selviätte? Eikö jokaisella ole joskus toive tuntea itsensä tärkeäksi ja olla silloin tällöin etusijalla miehen elämässä. Tuntuu, että miehet nykyään palvovat jälkikasvuaan ja sitten ihmetellään kun nainen jossain vaiheessa saa tarpeekseen, kun häntä on pidetty vain itsestäänselvänä iskän paineiden helpottajana siinä sivussa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen kokemus vastaavasti, että lapseton mies on jotenkin kummallinen naisten silmissä tyyliin "tuossa on varmaan jotain vialla".

M37

Mulle kelpais! Varsinki jos oot hot! Itsellä kyllä yksi lapsi mutta ei asu mun kanssa. Oon sua nuorempikin. ;)

En valitettavasti ole.

M37

Vierailija
42/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ymmärsin apta kun oletin että hänellä ei ole lapsia, mutta sitten hän kertookin että on itsekin lisääntynyt 🤦‍♀️. Voiko olla enempää pata kattilaa soimaamassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus isistä on ollut melko negatiivinen. Eron jälkeen seurustelin 2v. miehen kanssa, jonka ex-vaimo hallitsi täysin meidän suhdetta. Hän päätti, milloin me voimme tai saamme pitää lomaa ja uhkaili, ettei anna lapsia isälle, jos sitä tai tätä. Jätin miehen lopulta, kun en jaksanut olla heidän riitojen tiellä.

Toinen kokemus on ollut, kun miehen aikuisen tyttären poika oli jatkuvasti vaarillaan kylässä. Miehen tytär sai melko nuorena lapsen ja mies sitten aina oli tyttöänsä auttamassa. Aina viikonloput meni siinä, kun lapsi oli vaarilla tai jos ei ollut, niin korjattiin tyttären autoa tai oltiin muuten vaan tyttären asioilla. Jos tytär halusi mennä lapsensa kanssa vaikka Särkänniemeen, niin soitti vaarin mukaan pitämään poikaa silmällä ja tietysti maksamaan lystin. Tyttö viihdytti lastansa isänsä toimesta. Että en minä niitä vaarejakaan halua.

Nyt olen deittisovelluksen kautta tutustunut miehiin ja swaippaan kaikki pikkulasten isät automaattisesti. Jos omat ovat jo aikuisia, niin miksi ihmeessä haluaisin pikkulapsen isän? Niitä vain sattuu ikäluokassani olemaan. Se tietää sitä, että minusta tulisi lastenhoitaja iskäviikoilla. En minä halua alkaa piikomaankaan kenenkään pesuetta. Yksi mies kysyi suoraan, miksi hänellä vaikeuksia saada ketään treffeille, niin kerroin tämän sille, että oman ikäiset naiset eivät halua pikkulasten isää. Kehoitin etsimään naista, jolla saman ikäiset lapset.

N43

Vierailija
44/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut ei lapsellisille! Niin ihanaa tapausta ei ole vielä vastaani tullut, että olisin joutunut muuttamaan näkemystäni. Tietäähän sen jo ilman kokeiluakin, että hankaluuksia ja hiusten halkomisia siitä olisi vain luvassa.

Vierailija
45/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei myöskään lapsellisia miehiä mulle.. itsellä on 2 lasta ja ihan tarpeeksi sumplimista.

Kerroppa mistä sitten johtuu, että esim nettideitti/tinder naiset joilla on lapsia ilmoittavat monet jo profiilissa, että etsivät miestä jolla on itselläkin lapsia? Minulla tullut ainakin käsitys, että nimenomaan lapseton mies ei kelpaa, koska ei se kuitenkaan tajua lasten kanssa elämisestä mitään (totta toki tämäkin varmasti) . Itsellä ainakin tämä ongelma, kun suurinosa oman ikäisistä naisista on lapsellisia.

M37

Heillä lienee virheellinen käsitys, että mies jolla on lapsi(a) ymmärtää jotenkin paremmin eronneen äidin elämää. Ei kyky asettua toisen ihmisen asemaan siitä riipu. Oma miesystäväni on lapseton, minulla on kaksi lasta ex-liitosta. Kyllä me osataan nähdä asiat toistemme näkökulmista siitä huolimatta. Mitä tulee itse aloitukseen, itse en sinkkuna ollessani treffaillut muita kuin lapsettomia. Ei mulla mitään isiä vastaan ole eikä ollut, mutta useimmat isätkin etsivät lapsetonta naista ja ne jotka eivät saa eivät sitten mullekaan kelvanneet.

Vierailija
46/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei myöskään lapsellisia miehiä mulle.. itsellä on 2 lasta ja ihan tarpeeksi sumplimista.

Kerroppa mistä sitten johtuu, että esim nettideitti/tinder naiset joilla on lapsia ilmoittavat monet jo profiilissa, että etsivät miestä jolla on itselläkin lapsia? Minulla tullut ainakin käsitys, että nimenomaan lapseton mies ei kelpaa, koska ei se kuitenkaan tajua lasten kanssa elämisestä mitään (totta toki tämäkin varmasti) . Itsellä ainakin tämä ongelma, kun suurinosa oman ikäisistä naisista on lapsellisia.

M37

Miten ihmeessä muiden toiveet liittyy kyseisen mamman toiveisiin? Ihan kuin olisi väärin haluta muuta kuin tinder ihastuksesi.

Vierailija
47/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ymmärsin apta kun oletin että hänellä ei ole lapsia, mutta sitten hän kertookin että on itsekin lisääntynyt 🤦‍♀️. Voiko olla enempää pata kattilaa soimaamassa!

Hä....? Eli jos minulla on pitkä tukka niin minun on haluttava mies jolla on pitkä tukka? Tai jos minä olen poliisi niin minä voin deittailla vain poliisia?

Vierailija
48/48 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä....? Eli jos minulla on pitkä tukka niin minun on haluttava mies jolla on pitkä tukka? Tai jos minä olen poliisi niin minä voin deittailla vain poliisia?

Kyl