Mitä kumppanisi ei tiedä sinusta?
Ei välttämättä tarvitse olla mikään erityisen mullistava asia.
Ap ei voi nyt aloittaa, sillä ap on sinkku. Kertokaa te
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso ei tiedä, että mulla on ulosotossa velkaa n. 20 000€. Ihan työssäkäyvä olen.
Lisään vielä, että tuo velkataakka on "hankittu" ennenkuin tapasin puolisoni. Nuoruuden rankkojen vuosien aikaansaantia. Olen maksellut niitä palkastani pois tasaisesti, elänyt säästäväisesti ja osittain omavaraisesti, joten ikinä ei oo ollut suoranaista rahapulaa, joten puoliso ei oo huomannut mitään. Ja mun velkojahan ne on, ei vaikuta häneen.
Kuinka kauan teillä on suhdetta takana?
5 vuotta.
Omg paljonko sitä velkaa on ollut, jos kerta viisi vuotta suhdetta takana ja kerta velka ollut jo ennen sitä, ja oot jo maksellut sitä pois... :O
En tuomitse, kauhistelen vaan...
Raha-asioihin liittyviä juttuja. Omat rahat kummallakin. Eipä ole ollut tarvetta puhua varallisuudestani, varmaan tipuis hällä leuka lattiaan.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso ei tiedä, että mulla on ulosotossa velkaa n. 20 000€. Ihan työssäkäyvä olen.
Lisään vielä, että tuo velkataakka on "hankittu" ennenkuin tapasin puolisoni. Nuoruuden rankkojen vuosien aikaansaantia. Olen maksellut niitä palkastani pois tasaisesti, elänyt säästäväisesti ja osittain omavaraisesti, joten ikinä ei oo ollut suoranaista rahapulaa, joten puoliso ei oo huomannut mitään. Ja mun velkojahan ne on, ei vaikuta häneen.
Kuinka kauan teillä on suhdetta takana?
5 vuotta.
Omg paljonko sitä velkaa on ollut, jos kerta viisi vuotta suhdetta takana ja kerta velka ollut jo ennen sitä, ja oot jo maksellut sitä pois... :O
En tuomitse, kauhistelen vaan...
No alunperin sitä velkaa oli noin 40 000€. Olin tässä viimeisen 5 vuoden sisällä 3 vuotta kotona lastensaannin vuoksi, silloin en pystynyt tuota pois maksella koska olin kotihoidontuella suurimman osan.... Nyt taas töissä ja joka kuukausi menee noin 300e palkasta ulosottoon. Meillä 3 lasta, siksi menee vain noin vähän uo koska suojaosuuteni on isompi kuin silloin, kun ei ollut lapsia.
Sen että syön kakkaa salaa vessassa.
Ei tiedä nuoruuteni sekoiluja. Olin masentunut ja käyttäydyin todella itsetuhoisesti, join todella paljon ja päädyin kerran putkaankin muutamia mainitakseni. En aio kertoa näitä asioita kenellekään ja toivoisin unohtavani ne.
Syön salaa mt-lääkkeitä. Hän on aika asenteellinen eikä edes 'usko' psyykeongelmien olevan totta.
En ole saanut hän kanssaan tai muuten orgasmia. Näyttelen. Häpeän tätä vaivaani enkä puhu siitä kelleen.
Vierailija kirjoitti:
Syön salaa mt-lääkkeitä. Hän on aika asenteellinen eikä edes 'usko' psyykeongelmien olevan totta.
Onko kumppanisi venäläinen?
Tämä ei ihan ole salaisuus musta.. mutta vaimon tekemä ruoka on tosi mietoa ja mautonta enkä sano siitä hänelle. Tykkään mausteisesta ruuasta. Eikä noi hänen tekemät pöperöt ole muutenkaan maittavia. Miten voisin sanoa tästä, loukkaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 6 vuotias lapsi, josta vaimo ei tiedä. en ole lapsen tai äitinsä kanssa tekemisissä
Vuoden isä. Huhhuh...
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ihan ole salaisuus musta.. mutta vaimon tekemä ruoka on tosi mietoa ja mautonta enkä sano siitä hänelle. Tykkään mausteisesta ruuasta. Eikä noi hänen tekemät pöperöt ole muutenkaan maittavia. Miten voisin sanoa tästä, loukkaamatta?
Mitä, jos sanoisit, että sinä teet joskus ruoat ja hänen ruoanlaittokerroilla otat mausteita kaapista tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No et mitenkään ilman että luokkaat häntä. Voi olla että ruuan laitto loppuu siihen. Lisää itse omaan annokseesi mausteita, vaikka chiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kumppanisi venäläinen?
No ei tod, ihan Suomalainen perusmies.
Mutta lääkkeet takia en sittn käytä alkoholiakaan ja täytyy ain selitellä syitä siihen.
Tuon lääkkeen alotin pari kk sitten, oltiin oltu yhdessä jo joitain vuosia.
Vierailija kirjoitti:
"Kokeiltaisiinko itämaista ruokaa vaihteeksi?"
Ja toki kokkaisitte yhdessä. Ei niin, että sinä ensin haukut vaimosi ruoat ja sitten käsket tekemään ruokaa x. Olen itsekin tyypillisen suomalaisen mauttoman ruoan ystävä, mutta rakastan lisäksi itämaisia makuja, myös currya. Ei itämainen ruoka ole yhtäsuurikuin pelkkää tulisuutta, vaan herkullisia makuja! Kokeilulle vaan pitää olla avoin. Voit myös viedä vaimosi ulkomaalaiseen raflaan tutustumaan hyviin makuihin.
Vierailija kirjoitti:
Että olen oikeasti mies.
No etkä ole. T: Vaimo
Kun tapasin nykyisen mieheni, asuin yhä samassa talossa exäni kanssa, jolle olin juuri ilmoittanut haluavani erota. Mutta oli vaikeaa järjestää niin äkkiä uutta asuntoa. Eli tapailin pari ekaa kuukautta tätä nykyistä miestäni niin ettei hän tiennyt, että asuin exäni kanssa. Asia oli helppo kätkeä, sillä asuimme eri kaupungeissa ja menin itse aina hänen luokseen.
Oon Tinderissä ja valehdellut miehelle kuvani. En voi siis tavata sitä ikinä. Ei mun pitänyt alkaa catfishiksi mutta mun itsetunto on ihan pohjaton ja halusin jutella ees jonkun kanssa :(
Että olen oikeasti mies.