Sivut

Kommentit (1826)

Vierailija

Siellä ihmetellään taas niin uhrina että! Miksi hän haastoi minut oikeuteen jos se ei ole hänen mielestään kunniakasta? Ja jos on kunniakasta niin miksi asiasta ei saisi kertoa vaan heti tulee kunnianloukkaussyytettä?

Voi Mirkkulainen kun kyse ei ole siitä että ihan neutraalisti vaan kertoilit talokiistan tilanteesta vaan miten masinoit seuraajasi lokakampanjaan asianomistajaa vastaan. Itsekin olisin kerännyt kaikki storyt talteen, jos olisin moisen kohteena. Ihan älytöntä haukkumista, kierrätettynä seuraajien kautta, että itse näyttää viattomalta ja pelkältä "keskustelualustan tarjoajalta".

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Mikä pointti on julkaista noita viestejä joista sumentaa osan, silti näkee että sisältö on sitä samaa vanhaa "lämmöt täysille" -läppää? Jatkuu aivan sama meno mistä ylipäätään on nyt syyte nostettu.

• ylös 23
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vanhoja juttuja jakaa eli niitä, joista syyttäjä on tiednnut että syyte harkinnan kynnys on ylittynyt ja on aiheellista tutkia, onko kunnianloukkaus täyttynyt. Eli ei lopu vieläkään se sama toiminta. Loppuukohan tuomioonkaan?

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhoja juttuja jakaa eli niitä, joista syyttäjä on tiednnut että syyte harkinnan kynnys on ylittynyt ja on aiheellista tutkia, onko kunnianloukkaus täyttynyt. Eli ei lopu vieläkään se sama toiminta. Loppuukohan tuomioonkaan?

Tuskin.
Sitten uhriudutaan siitä kun pitää taas maksaa jotain ja S vie kodin lapsilta ja saiskos vähän keräystä pystyyn ja persettä pystyyn ilmaisella huvilalomalla, skumppaa unohtamatta. Kirjamyyntiä edistetään toki kans säälin kautta.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vai haluaisi Mirka unohtaa jo talocasen ja ostajan. Näin kertoi omassa instassaan. Varmaan haluaa, koska on mahdollista että syyte tulee. Nyt on vastuunottamisen aika eikä unohtamisen aika. Se minkä taakse jätät, sen edestään löydät.
Toivotaan että Mirka oppii, että ei voi kohdella toisia miten sattuu.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

"Koskettava taistelutarina elämästä itsetuhoisen mielenterveyspotilaan puolisona ja mahdottomalta tuntuvasta pyrkimyksestä saada elää tavallista elämää.Naimisiin mennessään Mirkka Torikka toivoi saavansa tiilitalon, lapsia, koiran ja kesämökin."

Mielenkiintoista nähdä millaisia arvosteluja tämä tulee saamaan. Kirjan nimi voisi olla" minä, minä, minä - Mirkka Torikka". Aika kylmältä tuntuu teksti kuolleesta puolisosta, jonka varjolla on julkisuudessa ratsastettu vuosikaudet. Mitähän Akin omaiset ja ystävät mahtaa ajatella? Mirkka ei koskaan ole halunnut tavallista elämää ja tiilitaloa, voisin tämän vannoa vaikka en tapausta tunne sen tarkemmin.

Vierailija

Onkohan saanut tai edes kysynyt pojaltaan lupaa julkaista stooreissaan noita kuvia hänestä... Joskushan Mirkka itse kertoi, ettei poika halua olla esillä hänen somessaan. Mut mitäs sillä väliä, jos tällä inttimammahehkutuksella sais itselleen vähän huomioo taas.

Vierailija

Mirkan perustelee nyt syyttömyyttään sillä että suurin osa blogiin liittyvistä googlehauista on tehty esim sanalla "Mirkka" eikä ostajan nimellä... mitä? 😂 Miten kukaan voi osata googlata ostajan nimeä ennen kuin sen on Mirkan tuottamasta sisällöstä haukkujen säestyksellä lukenut.

Vierailija

Vitsi että rasauttaa taas tuo Mirkan tarkoituksella täysin tyhmäksi ja ymmärtämättömäksi heittäytyminen! Eli jos blogiin ei ole eksytty ostajan nimellä, se Mirkan logiikalla todistaa, ettei hän ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen, kun ostaja ei näin ollen ole päähenkilö hänen blogissaan. Mirkka yrittää taas häivyttää tarinasta ne sadat jollei tuhannet ostajaa herjaavat viestit nimenomaan instagramin puolelta vetoamalla blogijuttuihinsa. "Just saying", Mirkka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitsi että rasauttaa taas tuo Mirkan tarkoituksella täysin tyhmäksi ja ymmärtämättömäksi heittäytyminen! Eli jos blogiin ei ole eksytty ostajan nimellä, se Mirkan logiikalla todistaa, ettei hän ole syyllistynyt kunnianloukkaukseen, kun ostaja ei näin ollen ole päähenkilö hänen blogissaan. Mirkka yrittää taas häivyttää tarinasta ne sadat jollei tuhannet ostajaa herjaavat viestit nimenomaan instagramin puolelta vetoamalla blogijuttuihinsa. "Just saying", Mirkka.

Juuri näin. Ja fanit ostaa aina kaikki nämä Mirkan AIVOPESU-jutut. Tilastoilla ei ole mitään tekemistä kunnianloukkaussyytteen kanssa, anna mun kaikki kestää :'D Oon itse lukenut blogia ja instaa ihan vaan tän keissiin takia, niin on hyvin moni muukin. Nähty on talon ostajan herjaaminen. Mutta omatkin Google-haut on Mirkan nimellä, koska talon ostajan nimeä en onneksi edes muista eikä sillä varmaan mitään löytyisi koska Mirka käyttää Samu-sirkkaa ja mitä lie.

Ja näköjään kaikki julkaisut TAAS saadaan tavalla tai toisella liitettyä talon ostajan herjaamiseen. Jopa oman pojan armeijakuvat on valjastettu lokakampanjaan.

Vierailija

Minä muistan asunnon ostajan nimen, ammatib ja työpaikan, koska olen sen Mirkan somesta ja blogista monesti lukenut. Näin ei kuuluisi olla!

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Aiemmin Mirkka on hehkuttanut blogin suosiota ja lukijamääriä, nyt yrittää todistella että itseasiassa vaan muutamat samat tyypit ja ostaja itse sitä blogia lukee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mirkan perustelee nyt syyttömyyttään sillä että suurin osa blogiin liittyvistä googlehauista on tehty esim sanalla "Mirkka" eikä ostajan nimellä... mitä? 😂 Miten kukaan voi osata googlata ostajan nimeä ennen kuin sen on Mirkan tuottamasta sisällöstä haukkujen säestyksellä lukenut.

Ja eiköhän ne sadat instamaalitukset ole suurempana syynä syytteeseen kuin blogi.

Vierailija

Mua vaan naurattaa toi tuleva vertaistuellinen teos, jonka piti kertoa hometalokeissistä ja oikeudenkäynnistä ja jonka tuotoilla fanit kustantaisivat Mirkan turvatun loppuelämän. Nyt näyttää siltä että kirja kertoo Mirkasta itsestään eikä ollenkaan edes koko tapauksesta. Eikös se oo vähän harhaanjohtavaa markkinointia kun sellaisena viimeisenä sanana tätä on markkinoitu jo ennen koko kirjan kirjoittamista? Just saying.

Vierailija

No sitähän minäkin, kirjan piti tosiaan kertoa hometalosta ja siitä seuranneesta casesta.

Vähän ihmettelin kun alkoi instan puolella pläräämään ex-miehensä kuvia ja miten vaikea valita kuvamateriaalia kun niitä kuvia on niin paljon.
Että menikö nyt niin kuin piti. Vai mistä helvetistä se kirja nyt oikein kertoo.

Vierailija

Kyllä nyt ennakolta yritetään kääntää mahdollinen tappiokin onnistumiseksi, kun sitten syynä on liika vaikuttavuus :D

Joku julkkis-asianajajakin palkattu, että saa itselleen näkyvyyttä. Ja puhutaan asianajajan kanssa työskentelystä. Hohhoijaa, voihan narsissi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.