Sivut

Kommentit (1826)

Vierailija

Hahhaa, pitkästä aikaa katsoin Mirkkan päivityksiä ja siellähän sitä pylly kameraan bikineissä joulukuusta on päästy ihailemaan.

Sykkeet on korkealla ja stressiä pukkaa, mutta onneksi on päässyt rentoutumaan arjen keskelle.

• ylös 26
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tsemppiä hei

Vierailija kirjoitti:
Onko Mirkalta tulossa uusia ihania päivityksiä blogiin?

Toivottavasti ei.. 🤦 Mutta aivan ihanaa kun on onnistunut pummimaan ihan mielettömän joulupuskan ja roinaa jostain mikä-lie-maatilalta! Eikö kukaan sponssannut Lapin lomaa? 😳 Vähissä on tunnetun some-influensserin yhteistyöt 🤭

• ylös 17
  • alas 6
Uliuliuliuliluu

Ote uudesta blogusta: Syyttäjällä on nyt avaimet lopettaa tämä hulluus ja antaa meille molemmille osapuolille se mitä me ainakin oletettavasti molemmat haluamme; hiljaisuus toisistamme.

Samaa paskaa edelleen, minä olen sorron uhri enkä ole syyllistynyt mihinkään. Tä ämmä ei lopeta ikinä vinkumista.

• ylös 28
  • alas 6
Surkeuden kurjuus

Jes! Ihan paras tapa viettää uutta vuotta on vääntää yksin kotona itku-vinku-minä-minä blogia! 🤣🤡👏

• ylös 15
  • alas 6
Vierailija

Uliuliuliuliluu kirjoitti:
Ote uudesta blogusta: Syyttäjällä on nyt avaimet lopettaa tämä hulluus ja antaa meille molemmille osapuolille se mitä me ainakin oletettavasti molemmat haluamme; hiljaisuus toisistamme.

Samaa paskaa edelleen, minä olen sorron uhri enkä ole syyllistynyt mihinkään. Tä ämmä ei lopeta ikinä vinkumista.

Tollo mikä tollo. Hiljaisuus toisistamme ja silti hänen some laulaa asiasta nonstop.

• ylös 25
  • alas 6
Vierailija

On kyllä niin hupaisaa, miten jaksaa tästäkin syyllistää ostajaa ja uhriutua. Mirkkahan se nimenomaan ei jättänyt ostajaa rauhaan, se kiusaaminen ja julkinen nöyryyttäminen (tai Mirkan mukaan tuskan karnevalisointi vai mikä se olikaan 😂) oli jo ihan järkyttävää eikä loppua ollut näkyvissä. Hyvä, että joutuu vastuuseen.

• ylös 22
  • alas 6
Vierailija

Nyt siellä inistään, kun on niin hämmennyksissään, että asioita hoidetaan neuvottelun sijaan viranomaisten kautta. Mirkka se päättikin itse hoitaa asiat tosi kypsästi julkisella somelynkkausmeiningillä ja nyt vähän hämmentää sitten, kun ostaja ei jaksanut sitä enää katella. Ylimielisenä vielä silloin naureskeli, kun ostaja kyseli meinaako koskaan lopettaa. Tietty nyt on some siivottu pahimmista ylilyönneistä niin voi esittää puhdasta pulmusta.

• ylös 24
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä inistään, kun on niin hämmennyksissään, että asioita hoidetaan neuvottelun sijaan viranomaisten kautta. Mirkka se päättikin itse hoitaa asiat tosi kypsästi julkisella somelynkkausmeiningillä ja nyt vähän hämmentää sitten, kun ostaja ei jaksanut sitä enää katella. Ylimielisenä vielä silloin naureskeli, kun ostaja kyseli meinaako koskaan lopettaa. Tietty nyt on some siivottu pahimmista ylilyönneistä niin voi esittää puhdasta pulmusta.

Mirka saa tässä ihan mitä tilasi. Ostaja antoi kyllä toisenkin vaihtoehdon. Siitäkin syntyi kauhea haloo, että ostaja laittaa viestiä, ja ihmeteltiin eikö hän anna minun olla ikinä rauhassa.
Nytten sitten ollaan paniikissa, vaikka esittää edelleen et tilanne on hänelle ok. Uskon että tuomio tulee.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Mirkka ei itse suostu kaupan purkuun, eikä sovitteluun, ja tekee oikeusprosessista julkisen lokakampanjan ostajaa vastaan. Nyt sitten ihmettelee miksi ostaja haluaa hoitaa kaiken viranomaisten kautta. Minusta Mirkan ei tätä asiaa enempää kannattais julkisesti käsitellä, ihan itsensä takia.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Uusin blogiteksti on taas epätoivoinen yritys saada huomiota ja klikkauksia. Kirjan myyntiähän tällaisella sekoilulla voi lisätä, mutta mitä hyötyä siitä on jos myyntitulot menee kunnianloukkaussakkojen maksamiseen?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Järkevä ihminen ehkä tosiaan lopettais asian käsittelyn julkisesti kokonaan, jos sitä ei kerta kaikkiaan osaa tehdä toisia ihmisiä kunnioittaen. Jotenkin oksettavaa että nuorisotyön parissa uraansa tehnyt ihminen herjaa ja maalittaa netissä kaikkien nähden, sitten kun on joutumassa vastuuseen toiminnastaan niin syyllistää vastapuolta ja vetoaa sarkasmiin ja vastapuolen huumorintajuttomuuteen.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Ihme tykitys alkoi taas... Antaa kyllä niin bimboidiootin kuvan itsestään. Kaikki se aina tuntuu naurattavan tätä järjen jättiläistä niin, ettei mitään pysty tekemään paitsi lataamaan kellistelyselfieitä ja haukkumaan ostajaa ja väliin tietysti jaettava kavereiden kesken käytyjä whatsapp-keskusteluja ja kehu-/sääliviestejä, jotka ei varmaan ketään kiinnosta pennin vertaa. Seiskakin muistettu ympätä stooreihin, että jos siellä toimituksessa vaikka joku sattuis huomaamaan ja tekis taas juttua tästä Sami Kurosen exästä.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Lopetin seuraamisen.. Liikaa itkua, toistoa, marttyyriutta ja uhriutumista 🙄 Onhan se aivan kamalaa kun mihinkään, koskaan ei ole syyllistynyt mutta silti syytteitä satelee kerta toisensa perään 😆

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Ja olihan kuvakollaasiin eksynyt kuva 10.000 euron keräyksestä, ehkä "joku" keksii järjestää uuden keräyksen ..

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja olihan kuvakollaasiin eksynyt kuva 10.000 euron keräyksestä, ehkä "joku" keksii järjestää uuden keräyksen ..

Ihan selvästi yrittää ihmisiä johdatella sellaiseen. Että pistäkääs keräys taas pystyyn sananvapauden marttyyrille.

• ylös 14
  • alas 0
Mää tiedän

Mirkka on vissiin nykyään myös talotekniikan asiantuntija, julkaisee viestejä jossa häntä "valistuksesta" kovasti kiitellään 😂 Itse kyllä hankkisin infoa jostain ihan muualta kuin Torikan blogista 😅

• ylös 14
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.