Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2664)
Vierailija kirjoitti:
Ompas rouvan viherkoti sotkuinen. Pöytä kunnon kurassa.
No se kuva poistettiin sit.
Oliko tarkoitus kirjoittaa kirja hometalosta ja oikeustaistelusta. Miksi kelaa vanhoja häävideoita ja etsii naista joka lohdutti häntä jonkun sairaalan pihalla.
Miksi muille piti näyttää videota jonkun tuntemattoman pariskunnan häistä missä Aki tanssii hassu peruukki päässä.
Kuka sellaisen halusi nähdä ja mihin liittyi?
Eikö tämä Mirkka ole töissä, onko hän nyt kirjailija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt jaettu kymmeniä storyja häämateriaalia kaikelle kansalle. Milloin saadaan Jäsältä vastaavat hehkutukset, videot ja "itken ja nauran" muistelot hänen ja ex-puolison häistä? Ehkä vois jakaa kuvia myös vähäpukeisesta ex-vaimostaan, kuten Mirkka jakaa paidattoman Akin kuvia vähän väliä.
Nyt Jäsä kuvat esiin!
Mirkun ja jäsän häistä onkin sitten otettu halpoja ilmapallo kuvia.
Mirkku tykkää leikkiä tulella, menee vähän harmaalla alueella taas uusi postaus jossa tuodaan esille ihan kuvan kera ao:n loppulausunto. Lokaus jatkuu tuttuun tapaan ja vihjaa vahvasti, että tämä syyte liittyy tulevaan kirjaan.
Aivan samojen, moneen kertaan myllytettyjen asioiden jankkaaminen alkaa taas siinä vaiheessa kun esitutkintapöytäkirja on valmis ja Mirkka saa siitä kertoa. Muistaa toki varmasti joka välissä sanoa että itsehän haluaisi tämän asian jo jättää taakse mutta kun vastapuoli haluaa näitä käsitellä. Jos syytettä ei nosteta, Mirkka varmaan tulkitsee että hänen toimintansa on ollut ihan täysin ok ja sitten jatkuu ihan entisenlaisena seuraajien kanssa pilkkaaminen.
Ja nyt alkaa vastapuolen asianajajan maalittaminen.
Mirkka haluaa huomiota keinolla millä hyvänsä. Nuorempana sai huomiota tanssimalla yökerhossa pikkuhousut vilkkuen. Nykyään pitää hakea näillä keinoilla.
Oliko siinä häävideolla ostaja siinä kirkon penkissä? Kalju mies. Vai oliko vaan samaa näköä kuin ostaja.
Laittaa miettimään, että haluaisiko tämä edesmennyt mies (ja läheisensä), että hänenkin elämä ja kuolema räävitään kirjassa kuvineen päivineen koko Suomelle. Mun mielestä toikin on vaan jotenkin röyhkeää, että ihminen, joka ei täällä enää ole eikä voi mihinkään enää mielipidettä sanoa, on vedetty tähän Mirkan näytelmään näinkin näyttävästi esille. Joo, ko. tapahtumat varmasti vaikuttaneet Mirkan elämään todella paljon, en sitä kiellä. Mirkka ei vaan tunnu tajuavan, että kaikessa ei ole aina kyse hänestä itsestään ja hänen elämästään vaan asia koskettaa muutakin perhettä ja läheisiä ja ehkä sitäkin voisi joskus tässä huomiohurmoksessa miettiä.
Tämä. Etenkin miehen (ja Mirkkan) lapset kun kasvavat niin olisi mielenkiintoista kuulla, miten he ovat tämän isän revittelyn kokeneet.
Samaa miettinyt. Mirkka niin ylevästi julistaa että haluaa poistaa stigmaa mielenterveysongelmista, mutta tekee sen edesmenneen ihmisen kustannuksella, eikä aina kovin arvokkaaseen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Laittaa miettimään, että haluaisiko tämä edesmennyt mies (ja läheisensä), että hänenkin elämä ja kuolema räävitään kirjassa kuvineen päivineen koko Suomelle. Mun mielestä toikin on vaan jotenkin röyhkeää, että ihminen, joka ei täällä enää ole eikä voi mihinkään enää mielipidettä sanoa, on vedetty tähän Mirkan näytelmään näinkin näyttävästi esille. Joo, ko. tapahtumat varmasti vaikuttaneet Mirkan elämään todella paljon, en sitä kiellä. Mirkka ei vaan tunnu tajuavan, että kaikessa ei ole aina kyse hänestä itsestään ja hänen elämästään vaan asia koskettaa muutakin perhettä ja läheisiä ja ehkä sitäkin voisi joskus tässä huomiohurmoksessa miettiä.
Aki oli todella mukana ja ennenkaikkea nöyrä. En usko että olisi halunnut asioille tämmöistä loppua. Samaa mieltä on monet Akin ystävät, jotka eivät juuri kyseisestä syystä tulleet auttamaan mm remontissa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Mirkka niin ylevästi julistaa että haluaa poistaa stigmaa mielenterveysongelmista, mutta tekee sen edesmenneen ihmisen kustannuksella, eikä aina kovin arvokkaaseen tyyliin.
Olen kuullut että poika on pyytänyt Mirkaa poistamaan julkaisuja ja hän ei ole siitä huolimatta niin tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Jep. Osa jutuista ja kuvista on ihan kauheita, mm itsemurhan yksityiskohdilla mässäily. Samoin kuvat miehestä verissäpäin. Voi olla lapsillekin raskasta, että tuommoista settiä isästään postaillaan julkisuuteen kaikken ihmeteltäväksi.
Minusta stigman poistaminen ja avoimuus on Ok silloin, kun ihminen kertoo itse, oma-aloitteisesti omista asioistaan ja on itse tietoisesti valinnut näin tehdä.
Toisen yksityisasioiden vuotaminen julkiseen keskusteluun ja spekulaatioon ei ole Ok. Varsinkin kun on kyse edesmenneestä, joka ei pysty puhumaan omasta puolestaan. Olen joskus miettinyt sitäkin, onkohan Mirkka ollut mahdollisesti katkera ja kateellinen ex-miehelleen? Mieshän saavutti urheilu-urallaan vaikka ja mitä ja oli kaikesta päätellen noissa piireissä pidetty ja arvostettu henkilö. Nämä esilletuodut ongelmat alkoivat kaikesta päätellen vasta myöhemmällä iällä, kun Mirkkakin luonnehtii Akia alussa turvalliseksi ja vakaaksi herrasmieheksi.
En ihmettele miehen kohtalo, kun tuollaista vöyhötystä on vierestä seurannut! Hajoaahan siinä jo kovempikin pää!
Onko kellään täällä tietoa, onko Mirkan ja Akin suhde ollut sitä miltä Mirkka saa sen näyttämään? Eli auvoisaa rakkautta jonka väliin mt-ongelmat tuli? (Mikä mt-ongelmien puhkeamiselle oli syy?)
Mirkka peittää kirjan todellisen motiivin miehensä itsemurhan ja mt-ongelmien taakse. Tai yrittää peittää.
Todellinen motiivi on Mirkkan julkisuudenkipeys ja huomionhalu. Mirkka pitää itseään ja elämäänsä niin erikoislaatuisena että HÄNEN tarinansa pitää saada tulla kuulluksi.
Muillekin on tapahtunut ikäviä asioita. Elämä on ollut vaikeaa muillekin. Mirkka, sinä olet tavallinen mirkku muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään täällä tietoa, onko Mirkan ja Akin suhde ollut sitä miltä Mirkka saa sen näyttämään? Eli auvoisaa rakkautta jonka väliin mt-ongelmat tuli? (Mikä mt-ongelmien puhkeamiselle oli syy?)
Olen kuullut että kumpikaan ei elänyt yksiavioisesti. Oli myös rahahuolia kun paljon meni rahaa ostoksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että kumpikaan ei elänyt yksiavioisesti. Oli myös rahahuolia kun paljon meni rahaa ostoksiin
Ja kyllä Aki toi rahaa perheelleen loppuun asti. Eikä niin et M olisi kaikki itse maksanut
Jeeess!! Se on päässyt hoitoon!!! Emmäääkestääää
Onkohan Jäsä tajunnu jo lähtee nostelee, ku ei oo hetkeen näkyny tansseissa? Toivottavasti...