Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi

Vierailija
16.05.2020 |

Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.

Kommentit (2666)

Vierailija
1561/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan kuinka tässä käy. Aika koomista kyllä hävitä ensin talokaupat ja jos päälle tulee vielä tämä. Ei siinä tapauksessa voi kuin syyttää omaa typeryyttään.

Tsemppiä S ja morjestellaan taas, kun nähdään :)

Vierailija
1562/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan läheinen ole vääntänyt rautalangasta Mirkalle, että kyse ei ole siitä, että hän kirjoittaa hometalokaupoista, exänsä mielenterveysongelmista ja kuolemasta tai lapsistaan. Kyse on siitä, että hän on itse haukkunut ja pilkannut ostajaa sekä julkaissut muiden pilkkaavia kommentteja ostajasta lukemattomia kertoja.

Hän ei ole lopettanut tätä kiusaamista vaikka ainakin seuraajat ovat siitä hänelle huomauttaneet. Ja uskon, että ostajakin.

On yritetty vääntää rautalangasta, mutta hän elää tämän asian kanssa omassa todellisuudessaan. Minä haluaisin kuitenkin pitää hänet ystävänä, niin en viitsi asiaan enää palata. Toivon, että kaikki lopulta muuttuu hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yritetty vääntää rautalangasta, mutta hän elää tämän asian kanssa omassa todellisuudessaan. Minä haluaisin kuitenkin pitää hänet ystävänä, niin en viitsi asiaan enää palata. Toivon, että kaikki lopulta muuttuu hyväksi.

Vilpittömästi kiinnostaa miksi edelleen haluat olla ystäviä? Sivusta seuraamalla vaikuttaa että hän on ihan uponnut tähän #myfight ja olisi siksi hyvin raskasta seuraa. Mutta ilmeisesti näin ei sitten somen ulkopuolella ole?

Vierailija
1564/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilpittömästi kiinnostaa miksi edelleen haluat olla ystäviä? Sivusta seuraamalla vaikuttaa että hän on ihan uponnut tähän #myfight ja olisi siksi hyvin raskasta seuraa. Mutta ilmeisesti näin ei sitten somen ulkopuolella ole?

Ajattelen ystävyydestä niin, että jos se päättyy siihen, että toinen on "hyvin raskasta seuraa" kohtaamiensa vaikeuksien vuoksi, se ei ole ystävyyttä ollutkaan. Minun ei tulisi mieleenkikään hylätä ystävää silloin, kun hän minua eniten tarvitsee. Toivon myös, että jos ja kun itse kohtaan vaikeuksia, edes joku ystävä jää rinnalleni, vaikka olisinkin "hyvin raskasta seuraa". 

Vierailija
1565/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen ystävyydestä niin, että jos se päättyy siihen, että toinen on "hyvin raskasta seuraa" kohtaamiensa vaikeuksien vuoksi, se ei ole ystävyyttä ollutkaan. Minun ei tulisi mieleenkikään hylätä ystävää silloin, kun hän minua eniten tarvitsee. Toivon myös, että jos ja kun itse kohtaan vaikeuksia, edes joku ystävä jää rinnalleni, vaikka olisinkin "hyvin raskasta seuraa". 

Ymmärrän ja hienosti jaksat. Itse tarvitsisin taukoa jos ihminen vain velloo harhoissaan ja ei ota apua vastaan. Näen että ystävyys on joskus paras silloin katkaista, jos siinä vain itse antaa.

Vierailija
1566/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seiskassa tai ip-lehdissä ollut mitään näistä Torikan sekoiluista? Etenkin tästä häntä koskevasta kunnianloukkauksesta ja suoranaisesta vainoamisesta? Olisi ihan hyvä juttuvinkki. Nainen on kuitenkin määrätietoisesti pyrkinyt julkisuuteen. Ei se ole pelkkiä gaaloja ja kivoja lehtikuvia.

Vierailija
1567/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän itse otti esiin tuon mahdollisuuden, että kaikki tulee lööppeihin, ainakin ihmetteli miten S uskalsi haastaa kun M:n ex on kuuluisa niin on riski vielä isompaan julkisuuteen.

Vierailija
1568/2666 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki ja nolo koko daami, oli sitten ystävä tai ei!

Vierailija
1569/2666 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mirkka oikeasti ymmärrä mistä häntä syytetään? Ei kai kukaan ole missään väittänyt ettei olisi saanut elämästään ja hometalosta kirjoittaa lainkaan. Ei kukaan ole avoimuutta kieltämässä. Olisi hyvin voinut samat asiat kirjoittaa ilman että asettaa ostajan jatkuvasti julkisen herjaamisen kohteeksi. Valintoja, valintoja.

Vierailija
1570/2666 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Mirkka oikeasti ymmärrä mistä häntä syytetään? Ei kai kukaan ole missään väittänyt ettei olisi saanut elämästään ja hometalosta kirjoittaa lainkaan. Ei kukaan ole avoimuutta kieltämässä. Olisi hyvin voinut samat asiat kirjoittaa ilman että asettaa ostajan jatkuvasti julkisen herjaamisen kohteeksi. Valintoja, valintoja.

Hän osaa tämän pelin!!:D heittäytyy ihan marttyyriksi ja esittää tyhmää.

Vierailija
1571/2666 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan tarvii esittää? Taitaa olla ihan luonnon lahjakkuus...

Vierailija
1572/2666 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut yllätyksenä että vertaa Räsäsen casea omaansa. Pöhköksi vaan kerran sanonut asianomistajaa, siitähän tässä onkin kyse :D

Vierailija
1573/2666 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosiaan Mirkka on sitä mieltä, että ainoa asia mitä hän on ostajasta pahasti sanonut, on pöhköksi nimittäminen blogissa 🤦‍♀️ Ja nyt uhriudutaan, että senkö perusteella voi ehkä saada syytteen kunnianloukkauksesta. On kyllä harvinaisen ääliö ihminen tai sitten esittää loistavasti sellaista. Mites se vuosikausien lokaaminen ja ilkkuminen INSTASSA?! Mirkka kätevästi yrittää sivuuttaa siellä harrastamansa törkeän kiusaamisen kokonaan. Blogistahan siinä rikosilmoituksessa ei varmaan edes ole kyse vaan siitä instan puolella vauhkoamisesta ja valehtelusta. Ja kaikki vähänkään järkevät ihmiset sen kyllä Mirkka muistavat, mitä sontaa olet instassa jakanut ostajasta ja että et todellakaan lopettanut sitä missään vaiheessa, vaikka niin yrität nyt kovasti väittää.

Vierailija
1574/2666 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi muija on ihan seko!! Ei mitään todellisuuden tajua siitä kuka se oikein on! Se ei ole muuta ku tahra ihmiskunnassa!

Vierailija
1575/2666 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin jossain vaiheessa ottaa kuvakaappauksia talteen kaikkein törkeimmistä solvauksista. Lopetin seuraamisen, kun ostajan haukkuminen vain jatkui ja jatkui. Huomautin jopa tästä epäasiallisesta kirjoittamisesta.

Vierailija
1576/2666 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mirkkoja ei oo kovin paljoo. Muuten maailma ois paha paikka elää ja olla! Paha ja julma olio joka tuijottaa vaan omaa napaansa ja varmaan itteensä peilistä ylistyssanojen saattamana!

Vierailija
1577/2666 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka vaikuttaa olevan aika paniikissa vaikka esittää itsevarmaa. Koittaa nyt kaikin keinoin virittää seuraajissa uutta raivoa ja kansanliikettä jonka voi sitten realisoida rahakeräyksenä jos tulee tuomio ja maksettavaa.

Naurettavaa että vertaa tätä keissiä suunnilleen kaikkiin mahdollisiin sananvapausoikeudenkäynteihin. Tuskin Räsänenkään ketään yksittäistä ihmistä muilutti somessaan toista vuotta?

Vierailija
1578/2666 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä törkyketju on syytä poistaa kokonaan. Härötetty.

Vierailija
1579/2666 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä törkyketju on syytä poistaa kokonaan. Härötetty.

Tuo keskustelun aiheena oleva ihminenhän on sananvapauden esitaistelija niin tuskin tätäkään ketjua siis haluaisi poistaa?

Vierailija
1580/2666 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin dokumentin areenasta Belle Gibsonista. Haastattelupätkässä oli jotain tuttua - asioiden kääntämistä päälaelleen ja sokeutta omalle toiminnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi