Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2666)
Tämän ihmisen elämässä ei ole yhtään mitään kiinnostavaa. Tällä pakkoneuroosiksi menneen kiusaamisen avulla koittaa killua esillä. Surullista.
Mirkka marssii taas poliisiasemalle tänään aamulla. Yrittää esittää storyissaan, että se on tosi hyvä juttu. Kulissit pystyyn keinolla millä hyvänsä?
Update: sai uuden kuulemisen, kun koki ettei ekalla kertaa olleet hänen mielestään ihan reilut olosuhteet ja nyt meni kuulemma paremmin.
Siis mitkä reilut olosuhteet? Tuli yllätyksenä että toimintansa on väärin? Puhui läpiä päähänsä ekassa kuulustelussa ja halusi saada uuden mahiksen?
Tämä oli nyt se "hieno juttu" minkä poliisi teki hänen eteensä.
On uskomaton tyyppi tämä. Toisaalta, olen tavannut muitakin samanlaisia, yhtä omahyväisiä minä minä-ihmisiä.
Nyt lupailee jakaa iltapäivän ja illan aikana taas jotain pointteja 🤦♀️ Ei Mirkka, ei, kukaan ei halua lukea sun "pointteja" enää, ole hiljaa jo.
Ja mitähän epäreilua siinä ensimmäisessä kuulustelussa on ollut? Mirkka jäätynyt kun rennon läpänheiton sijaan sieltä onkin tullut täyslaidallinen perusteluita rikossyytteelle? Tai kuulustelija ei oo päästänyt sometustauolle ja hakemaan lattea lähikahvilasta?
Epätoivoista settiä taas stooreissa. Ihan kun kahden vuoden aikana (ihan aiheesta) lähetetyt sähköpostit olis jotenkin verrattavissa tähän yli vuoden kestäneeseen julkiseen lynkkaamiseen.
Kyllä jankkaaminen jatkuu feedeissä, tuolla mirkkutätillä ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa ei kaikki airot vedessä. Koko ajan uhriudutaan mutta kielletään uhriutuminen, nyt ollaa sitä mieltä Hän on uhri ja Hänen pitäisi nostaa syyte ahdistelusta! Sekasin on tuo mollamaija, sorry molla nimesi käytöstä tässä yhteydessä.
Mirkka yrittää nyt puolustautua sillä että blogin perustamisen tarkoitus ei ollut vainoaminen. No ei varmaan ollut, mutta siihen se homma vaan jotenkin meni ja pitkäksi aikaa. Voiko ihminen oikeasti olla noin harhainen ettei näe omassa toiminnassa moitittavaa vaikka se tulisi rikosilmoituksen muodossa?
Sieltähän se tuli ihan suoraan sanottuna, "tässä ei ole kyse hänestä", "tämä on minun taistoni". Eli maailman todellakin pitäisi pyöriä Mirkan ympärillä, eikä sille mikään voi jos siinä pyöriessä joku loukkaantuu! Aivan uskomattoman itsekeskeinen arvomaailma, en tunne ketään joka ajattelisi noin.
Ei hitto, ku se nolaa itsensä. Mirkka lopeta vain itsesi vuoksi ja anna ajatus myös ympärillä elävillesi. Voi olla kohta jo vaikea välttää nolot naurun purskahdukset, ku kaupungilla skumppailette. Niin noloa...emmääkestää!!
Onpa taas settiä.Tämäkö se yllätys ja hieno ole nyt oli, että sai uuden kuulemisajan? :D Hänen piti tosiaan varmaan viikon verran miettiä miten luikerrella syytteistä, ekalla kerralla ei ollut ehtinyt valmistautua kunnolla.
Ja yrittääpä hän taas kääntää kaiken päälaelleen. Se, että S on ollut ensin suoraan yhteyksissä häneen: niin sen täytyy mennäkin! Itse olen ollut tilanteessa jossa asunnossa on ollut puutteita, välittäjä kehotti olemaan KIRJALLISESTI (jotta on mustaa valkoisella) yhteydessä myyjään. Ja jos asiaa ei olisi saatu keskenään sovittua, olisi lähdetty pohtimaan lakimiehiä. Eli Mirkkuli hei, et saanut S:n kanssa soviteltua asioita koska sua ei kiinnostanut, joten tässä lopputulos. :) Hän on toiminut koko ajan aivan oikein.
Nyt Mirkka joku roti tuohon asioitten kääntämiseen. Käytännössä kaikki mitä kirjoitat, on juurikin päin vastoin: sinä olet uhriutunut, sinä olet alkujaan käynnistänyt kaiken, sinä olet rakentanut maalittamis-Armeijan (kuten itse stoorissa totesit). Eihän S ole ollut edes julkisesti kommentoimassa typeryyksiäsi. Nuo julkiset väitteesi ovat valhetta ja sen joudut todennäköisesti maksamaan. Niin se menee, kuten olet toitottanut: Karma korjaa ja lopussa hyvä palkitaan. Malta S sitä vielä hetki odottaa!
Onneksi nyt pääsee muiden maksamalle luksuslomalle! Onkohan lasissa shampanjaa vai köyhäillen vain kuohuviiniä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt pääsee muiden maksamalle luksuslomalle! Onkohan lasissa shampanjaa vai köyhäillen vain kuohuviiniä?
Eiköhän siellä joku "seuraajan lahjoittama" bollinger poksahda porealtaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piksukuvia ja jäsän ilmakitara hassuttelua tiedossa, tiedä vaikka yllättäen juhannusruusunlehdet eksyy poreisiin ja teamtorikan maksamat pedikyyrin varpaat ilmesty haamunlailla jäsän suuhun, wau.
Alan kyllä heti nähdä punaista, kun luen noita Mirkan stooreja. Ihan järkyttävää settiä tosiaan taas! Miten kehtaa taivastella mm. sitä, että ostaja tekee rikosilmoituksen sitten "kun olin jo muutenkin lopettanut"?! Missä vaiheessa Mirkka muka lopetti, ei missään, jatkoi koko ajan samaa jankkausta ja ostajan mollausta, ja jatkaa edelleen. Sitäpaitsi vaikka olisikin lopettanut, se ei olisi oikeuttanut sitä, mitä hän on tässä yli vuoden harrastanut. "Tässä ei ole kyse hänestä, tämä on minun taistoni", voi tsiisus. Minäminäminä ja minun elämä ja minun tunteet ja minun tragedia. Hän saa tehdä mielestään mitä vaan miten vaan, kun "minäminäminä" on ainoa, millä on väliä.
Käsittämättömän itsekeskeinen ihminen!
Olisi nyt jo herranen aika hiljaa, luulisi nyt jo tajuavan lopettaa, mutta kun ei.
Kun elämässä ei ole enää mitään muuta sisältöä kuin länkyttää samasta asiasta ja selitellä asioita niinpäin ettei vaan olisi syyllinen mihinkään!
Jos tuo olisi mun puoliso/ystävä tai mikä tahansa niin kyllä pari äidillistä neuvoa tulisi sanottua. Itse kun ilmeisesti on jo päästään niin sekaisin ettei mihinkään järjelliseen ajatteluun pysty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan ties kertoa, että kallista Bollinger pullloa käytetään kuvissa lavasteena ja lasissa onkin jotain halvempaa. Tuon voisin uskoakin. Tämä oli kesällä, nyt ei "köyhänä" ehkä enää kehtaa Bollingeria kuvata.
Onneksi Levillä on ulkoporeallas ja saa ensi viikolla uudet persvakokuvat someen.