Mirkka Torikka sai uuden auton ja shampanjaa 42v lahjaksi
Kyllä kannattaa olla ex-jääkiekkoilijan kanssa naimisisssa.
Kommentit (2663)
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt Mirkka on sitä mieltä että asia olis hoitunu asianomistajan kanssa ihan vaan "normaalina kahvilla käynnillä" rikosilmoituksen sijaan. Muistaakseni Mirkka ei ole mitenkään kypsästi suhtautunut ao:n yhteydenottoihin, vaan pilkannut niitä jatkuvasti faniensa kanssa julkisessa somessa.
Näinhän se oli. Mirkka itse jakoi viestejä, joissa ostaja pyysi Mirkkaa lopettamaan hänen haukkuminen tai hänen on vietävä asia poliisille. Tästäpä Mirkka lampaineen innostui kiusaamaan ostajaa entistäkin ikävämmin.
Kyllä me Mirkka nämä muistamme, vaikka yritätkin itse selittää somessa jotain ihan muuta. Nämä samat pilkkausviestit ovat varmasti ostajallakin tallessa.
Jännä nähdä miten tuossa käy. Kynnys kasvaa aina prosessin edetessä ja käräjillä pitää olla varmaa näyttöä tuomiota varten. En siis kommentoi juuri tätä asiaa, mutta kun on jo syyttäjältäkin lähtenyt jatkoon, niin jännä nähdä. Mennee varmaan vielä hoviinkin asti, mutta kallista on tuollainen lysti, kävi miten kävi ja hävitessä vielä korvaukset päälle.
Ihan normaalille kyllä kuullosta tämmöinen ja tuo, että meni törkeänä jatkoon, kertoo ehkä jo jotain.
Uudet seuraajat eivät tiedä mistä tässä uudessa casessa on kyse. Mutta fiksuimmat heistä varmasti hyvinkin pian tajuavat millainen M oikeasti on varsinkin jos ja kun M jatkaa ränttäämistä tilillään.
Luulis et tommonen rikossyyte vaikuttaa jo someyhteistöihin. Epäsuorasti Mirkka häviää varmasti rahaa aika paljon tämän syytteen takia.
Onko Torikalla narsistisia piirteitä? Hän suorastaan valehtelee instagram-postauksessaan.
Seiska tarttunut uutiseen:
https://www.seiska.fi/rikos/sami-kurosen-ex-rakasta-syytetaan-torkeasta…
Oli Iltasanomissakin. Tykkään kuitenkin et Seiskassa oli otsikoitu, että Torikkaa syytetään törkeästä rikoksesta, niinku asia on. Tää ymmärrys ei vaan oo selkeesti vielä saavuttanu vastaajaa itseään. Nyt jo kertoo kuinka tulee kertomaan kaiken oikeuskäsittelystä. Varmasti täysin objektiivisesti. Eiku niin, se tapahtuukin siellä maksullisella haukkumiskanavalla 🙈
Vierailija kirjoitti:
Onko Torikalla narsistisia piirteitä? Hän suorastaan valehtelee instagram-postauksessaan.
Ainakin kykenee taitavasti kääntämään asian kuin asian itsensä eduksi. Hänen juttunsa on tietysti helppo niellä jos ei ole seurannut "alusta" saakka, näyttää uhriutuminen hyvin uppoavan. Harmittaa kun ei ole tullut itse otettua screenshotteja hänen julkaisuustaan, niistä ois varmasti Seiska jopa maksanut rahulia :D
Mietin kyllä että Mirkan touhu somessa on jälleen sellaista että sanomista tulee. Voisi olettaa että ihminen oppii virheistään, mutta ei. Jotenkin aiemmat ylilyönnit olisi vielä nöyränä voinut laittaa tunnekuohujen piikkin mutta vaikuttaa persoonassa olevalta valuvirheeltä.
Luulen kyllä myös toisaalta, että Mirkka on itse tyrkyttänyt asiaansa Seiskaan koska hänen logiikallaan kaikenlainen julkisuus on hyvästä :D Saa luvan uhriutua.
Kuinka Mirkan hyvin kokenut asianajaja ei käske rouvaa pitämään nyt suutaan kiinni myös siellä maksullisella kanavalla?
Sananvapaus - kyllä ehdottomasti. Mutta tällaisessa tilanteessa kun rouva kaivaa itselleen vaan syvempää kuoppaa, kannattaisi kehottaa pitämään suu kokonaan supussa.
Ah, ihanaa huomata että instassa löytyy myös kommenteissa vastalauseita Mirkan toimintaa kohtaan. Katsotaan miten nopeasti kommentit sieltä katoaa, niistä otin screenshotit että voin ihailla myöhemmin.
Mietin jo vuosia sitten, että miten tämä talon ostaja ei ole tehnyt tätä jo aiemmin. Se Mirkkan ja hänen seuraajiensa vaino ja kunnianloukkaus on jatkunut jo vuosia. Ostajan kuva ja nimi on mainittu useaan kertaan. Mirkkasta saa kyllä narsissi vibat.
Mirkkahan herjasi myös ostajan asianajajaa, nimellä häntäkin. Ala-arvoista, yläkouluikäisen tapaista kiusaamista.
Minä, ja varmasti monet muutkin, huomauttivat Mirkkaa tällaisesta kirjoittelusta. Vastaukset paljastivat, että Mirkka ei todellakaan tajunnut, mitä oli tekemässä. Esim hän vastasi minulle, että koska ostaja käy lukemassa hänen päivityksiään, se kertoo, että ne eivät ole kiusaamista. Mirkan logiikka on jostain ihan toisesta ulottuvuudesta.
Sillä tavalla tämä on jännä keissi (kuten aiemminkin todettu), että Mirkka on jakanut somessaan paljon seuraajiensa herjaavia kommentteja ao:ta vastaan. Ja muistan yllyttäviä kommentteja myös miten kaikkien pitäisi käydä talolla "lenkkeilemässä" eli tsekkaamassa onko remontit tehty. Miten lie oikeus tähän suhtautuu.
Kovin Mirkka nyt tuolla instan julkaisussaan uhriutuu ja esiintyy blondina. "Olen kertonut vain faktoja :)))))". Harmi kun en itse semijulkista työtä tekevänä viitsi kommentoida omalla nimellä, hänet tuntien seurauksia tulee.
Talon osoitekin on kerrottu, myös asianomistajan vaimoa ja siskoa herjattiin. Ja tuomaria!
Ja Mirkan logiikka on kyllä erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kovin Mirkka nyt tuolla instan julkaisussaan uhriutuu ja esiintyy blondina. "Olen kertonut vain faktoja :)))))". Harmi kun en itse semijulkista työtä tekevänä viitsi kommentoida omalla nimellä, hänet tuntien seurauksia tulee.
Minä en jaksa kommentoida, kun se on ihan turhaa, ei uppoa tuohon seurakuntaan lainkaan vaan aikaansaa vain turhaa lätinää. Somelässytys se tämän ongelman alkusyy onkin. Antaa oikeuden ratkaista. Uskon näkemäni perusteella että tuomio tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa kommentoida, kun se on ihan turhaa, ei uppoa tuohon seurakuntaan lainkaan vaan aikaansaa vain turhaa lätinää. Somelässytys se tämän ongelman alkusyy onkin. Antaa oikeuden ratkaista. Uskon näkemäni perusteella että tuomio tulee.
Ihan hyvä että tuolle jotku kommentoi myös negatiivisesti ettei kaikki lammasseuraajansa luule että ajattelevat samoin kuin he. :D
Tuo uhmakkuus tulee Mirkalle vielä todella kalliiksi oikeudenkäynnin myötä. Luulis jo läheistenkin puuttuvan asiaan, että kannattaako sitä henkilökohtaista konkurssia syventää entisestään tällaisen sananvapaus-jankkaamisen takia? Mirkka saattaa toki nähdä tässä vaan tilaisuuden saada julkisuutta ja lisää kustannussopimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo uhmakkuus tulee Mirkalle vielä todella kalliiksi oikeudenkäynnin myötä. Luulis jo läheistenkin puuttuvan asiaan, että kannattaako sitä henkilökohtaista konkurssia syventää entisestään tällaisen sananvapaus-jankkaamisen takia? Mirkka saattaa toki nähdä tässä vaan tilaisuuden saada julkisuutta ja lisää kustannussopimuksia.
Ei kyl pääse äänikirjoja myymällä rikastumaan että sikäli huono teoria jos näin olisi. Yhdestä äänikirjasta maksetaan 0,3€. Mirkan kirjaa ei löydy myydyimpien kirjojen listalta.
Joo nyt tuntuu olevan hänelle erittäin vaikeeta ymmärtää, että tässä ei oo nyt kyse asianomistajan loukkaantumisesta tai kunnian korjaamisesta, vaan rouvan itsensä tekemästä, vuosia kestäneestä ja yhä jatkuvasta RIKOKSESTA. Ja rikoksista on meillä täällä Suomessa tapana määrätä rangaistus.