Häiritseekö naisia julkisilla paikoilla miehet, joilla pullottaa housuissa näkyvästi?
Jos mies on pukeutunut vaikkapa sellaisiin housuihin, että näkyy se pullotus oikein selvästi. Onko se kiusallista naisille?
Kommentit (153)
Meidän luokalla on yx kundi, jolla ei näy minkäänlaista pullotusta farkkujen etumuksessa.
Ollaan tyttöjen kans ihan varmoja siitä, et se on ihan varmasti sellainen 15cm tyyppi.
Teinitytötkin katselevat salaa pullotustani joskus. Joten kokemukseni mukaan ei häiritse. Olen 40v mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, enkä kyllä yleensä huomaakaan tuollaista. Jos huomaan, niin siinähän pullottaa. Ei sille mitään voi. Naisilla on sikåli helpompaa, että kiihottuminen ei näy yleenaä vaatteiden läpi ulkopuolisille.
Joskus nainen saattaa paljastaa kehonkielellään, että on kiihottunut.
Saattavat esimerkiksi venytellä niin, että työntävät rinnat tosi eteen. Huh huh 🥵👍
Hohhoijaa. EVVK, vaikka pulottais Kiinan keisarin silmiin asti. 🥱😴🥱😴
Ei jos mies on rika ja akateeminen. Silloin on vain plussaa jos on mahtava pullotus.
Onneksi on niin minimuna itselläni, että etumukseni on suora kuin Barbien Ken-nukella ja en täten voi aiheuttaa kohtaamissani tai minut ohittavissa naisissa minkäänlaisia häiritseviä tunteita.
En ole koskaan älynnyt katsoa. Kiitos vinkistä.
Todellakin huomaa jos mies pistää kädet taskuun ja vielä hieroo elintään. Tämmöinen on Lars-JOhan Grönholm Turusta.
Käytän kireitä farkkuja ja istun kesällä usein Jyväskylän sataman penkillä jalat levällään, niin että ohikulkevat naiset näkee selkeästi kullini ääriviivat.
Paskat housuissa on ikävä näky sukupuolesta riippumatta.
Isoa yli 20 senttistä on kiva tuijottaa
Pitäisin sitä aika omituisena. Pervessinä jopa.
No eipä ole tullut mieleenkään moinen, siis toisten haaroväliin vilkuilu. Sitäpaitsi, sairaanhoitajana sitä on tullut nähtyä genitaaleja ihan kyllästymiseen asti. Kasa 💩:aakin on kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
En katsele kenenkään haaroja, mutta jos sattuisin pullotusta näkemään niin kyllä se häiritsisi.
Sama, mutta salihousujen kamelinvarpaat ei häiritse.
Namskis!
M55
Ei häiritse harmaissa lökäreissä tulee kivaa silmän ruokaa vain !
Te naiset tuijottatte miesten jalkoväliä ja valitatte sitten, että miehet tuijottavat teidän rintoja?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys sille, että huomaisin, on noin 1%
Sama. Ehkä, jos vastaan kävelisi joku oikeasti komea mies, niin SAATTAISIN vilkaista, mutta en silloinkaan välttämättä. Ja koska hyvännäköisiä miehiä on noin 1/100, niin aika yhdentekeviä on kyllä pullotukset.
Mua on aina ihmetyttänyt nää perseiden ja muiden paikkojen huomioitsijat, paitsi nyt tietyissä, krhm, tilanteissa. Olen katsonut ihmisiä kasvoihin ajattelematta asioita sen kummemmin. Urheilijoita voin katsella kokonaisvaltaisemmin tai jotain miesmallia lavalla, tai ihmistä saunassa, tai jotain vaikka patsasta, elävää tai kuollutta.
Mutta näin naisena ei tule kyllä tsekkailtua ihmisten etumuksia tai takamuksia, että en huomaisi tuollaista itse, En kyllä tiedäkään päteekö tämä muihin naisiin. Elokuvissa ehkä katson niitä kohtia, mitä korostetaan.