Häiritseekö naisia julkisilla paikoilla miehet, joilla pullottaa housuissa näkyvästi?
Jos mies on pukeutunut vaikkapa sellaisiin housuihin, että näkyy se pullotus oikein selvästi. Onko se kiusallista naisille?
Kommentit (153)
Mun mielestä hyvä, jos pullottaa ja sais enemmänkin näkyä näitä! Pullottaahan naisillakin jostain suunnasta. Tasa-arvoa tähänkin siis.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuisin samalla tavalla kuin näkisin että mies on laskenut alleen.
Eli myötähäpeä, sääli ja huvittuneisuus päälimmäisinä mielessä.
Hallitsemattomat kehonreaktiot eivät kamalasti kiihota.
Miten ihmeessä iso penis on mikään kehonreaktio? Jos on iso niin se näkyy, ei sitä voi pienentää. Luulevatko naiset oikeasti, että niillä miehillä joilla näkyy pullotus on erektio?
Jos näkyy niin on liian tiukat housut.
Kyllä se tarpeeksi iso näkyy löysissäkin.
En katsele randomeiden haaroja. Jos ollaan lähekkäin kivan miehen kanssa niin onhan se pullotus seksikästä.
Katseleeko miehet vastaantulijoiden jalkoväliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, enkä kyllä yleensä huomaakaan tuollaista. Jos huomaan, niin siinähän pullottaa. Ei sille mitään voi. Naisilla on sikåli helpompaa, että kiihottuminen ei näy yleenaä vaatteiden läpi ulkopuolisille.
Toisaalta, mä ehkä vertaisin siihen, että kuinka naisen rinnat erottuu vaatteiden alta.
Aivan eri asia. Rinnat pullottavat samalla tavalla, vaikka nainen ei olisi kiihottunut.
Mutta olkoon. Jos joku mies kuvittelee, että saa naisilta positiivista huomiota pukemalla jalkaan liian tiukat housut ja hankkimalla mielikuvituksen avulla/visuaalisilla virikkeillä/vaivihkaa itseään hinkkaamalla pullotuksen, niin saahan hän niin tehdä. Vastaanotto voi kyllä sitten olla monenlaista, ja etenkin muilta miehiltä tuleva huomio...
Mä en alotuksesta ajatellut ekana, että mies olisi kiihottunut. Mulle tuli mieleen, että tyypillä on vain iso kalu ja siksi pullottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvä, jos pullottaa ja sais enemmänkin näkyä näitä! Pullottaahan naisillakin jostain suunnasta. Tasa-arvoa tähänkin siis.😁
70luvulla oli mielestäni kiva, sukupuolisuutta korostava muoti joka oli kuitenkin ihan luontevaa. Miehillä suht tiukat, lahkeista levenevät housut (farkkua, vakosamettia) ja naisilla mekkoja, hameita, minejä. Jopa niitä mikroshortseja. Sanomattakin selvää että hoikka piti olla, että tuo kaikki näytti hyvältä. Silloinpa sitä laihdutettiinkin ihan toisella vimmalla kuin nykyään, lihaksista ei puhunut kukaan.
Katukuva oli seksikkäämpi.
Mielestäni on oloa ja rahvaanomaista näytellä pullottavaa etumustaan.
Huvittaa, kun monet miehet luulevat liikoja peniksistään. Nimitykset kuten letku, pamppu jne. saavat nauramaan. Olen nähnyt noin 50 miehen penikset, eikä yksikään ole tehnyt koolla vaikutusta.
Kunnon dildo on aina parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on oloa ja rahvaanomaista näytellä pullottavaa etumustaan.
Huvittaa, kun monet miehet luulevat liikoja peniksistään. Nimitykset kuten letku, pamppu jne. saavat nauramaan. Olen nähnyt noin 50 miehen penikset, eikä yksikään ole tehnyt koolla vaikutusta.
Kunnon dildo on aina parempi.
No onpa sulla ollut huono tuuri. Itselläni ei ihan tuollaista kalukokemuskokoelmaa ole, mutta montakin oikeasti isoa. Ja ihan suomalaisilla. Dildot..plaah.
Ei häiritse, kun en miesten jalkovälejä katsele. Oletan, että ainoat, jotka asian huomaa on toiset miehet. Pullottelija saa sitten niiltä myötähäpeää tai himokkaita katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, enkä kyllä yleensä huomaakaan tuollaista. Jos huomaan, niin siinähän pullottaa. Ei sille mitään voi. Naisilla on sikåli helpompaa, että kiihottuminen ei näy yleenaä vaatteiden läpi ulkopuolisille.
Toisaalta, mä ehkä vertaisin siihen, että kuinka naisen rinnat erottuu vaatteiden alta.
Aivan eri asia. Rinnat pullottavat samalla tavalla, vaikka nainen ei olisi kiihottunut.
Mutta olkoon. Jos joku mies kuvittelee, että saa naisilta positiivista huomiota pukemalla jalkaan liian tiukat housut ja hankkimalla mielikuvituksen avulla/visuaalisilla virikkeillä/vaivihkaa itseään hinkkaamalla pullotuksen, niin saahan hän niin tehdä. Vastaanotto voi kyllä sitten olla monenlaista, ja etenkin muilta miehiltä tuleva huomio...
Mä en alotuksesta ajatellut ekana, että mies olisi kiihottunut. Mulle tuli mieleen, että tyypillä on vain iso kalu ja siksi pullottaa.
Sama juttu. Eihän tuossa mistään erektiosta edes mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, kun en miesten jalkovälejä katsele. Oletan, että ainoat, jotka asian huomaa on toiset miehet. Pullottelija saa sitten niiltä myötähäpeää tai himokkaita katseita.
Eli sä yrität väittää, että jos miehellä olisi kulli sepaluksesta ulkona, niin yksikään nainen ei sitä huomaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hui kamala, jos aikuisella miehellä haaroväli pullottaa. Ihan tavatonta ja epäluonnollista. Jos ei tuollaista kestä, niin kannattaa kasvaa aikuiseksi. Naisillakin monet paikat vartalosta pullottaa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Lähinnä noita kauhistelevat ihmiset projisoivat omaan seksuaalisuuteensa liittyvää häpeää toisaalle.
Jos miehellä pullottaa julkisella paikalla eikä hän edes yritä peitellä sitä, niin onhan se homoa. Kyllä ne naiset ovat hyvin harvassa, jotka kiihottuva Tom of Finland kuvien miehistä (siis niiden olemuksesta kuvitellen heidät heteroiksi). Sen sijaan miesten kesken se ilmeisesti on kiihottavaa.
Homoudessa ei ole mitään phaa, mutta on naiivia kuvitella naisten kiihottuvan samoista asioista kuin homojen.
Olen heteronainen ja Tom Of Finlandin miehet on hot.
Ja pullotus kiihottaa.
Ei, mutt se häiritsee, jos takana näkyy pystyhymy.
Puolustuksen puheenvuoro: Miehelläni on käyrä, joten se pullottaa housuista kuin housuista. Olen yrittänyt sitä asetella, ettei se näkyisi niin kovasti. Pyydän anteeksi luojan luomasta kikkelinkärpäkkeestä joka osuu silmääsi.
Eksällä oli iso ja kyllähän se useimmista housuista näkyi, jos ryhtyi katselemaan. Ja katselinkin. Ei se erektioon liittynyt mitenkään. Ja kyllä olisi pitänyt etsiä ihan jotain outoja ja epämuodikkaita pappa-housuja, jos tämän pullotuksen olisi kokonaan halunnut välttää.
Vierailija kirjoitti:
Eksällä oli iso...
Ja kaikille uleille tiedoksi, että isollakin varustetusta miehestä tulee samalla lailla eksä kuin muistakin, jos suhteessa ei ole muuta annettavaa kuin pelivälineen koko.
Random miehellä se ällöttää. Jos kyseessä oma kulta, johon olen kuumana, se on hot.
Näyttää komealla miehellä hyvältä 😊
Kerran olen huomannut, 80-luvulla rannalla, yksi rinnakkaisluokkalainen poika oli oikein asetellut uikkarinsa niin että pullotti. Noloahan se oli.. Niin noloa et muistan vieläkin, kun nyt kysyit :D
Hyvännäköisellä miehellä hot! Collegehousujen kanssa näyttää liiankin hyvältä.
Miten sillä koolla on merkitystä? Joko katsot sinne haaroihin tai et. SItten kun katsot niin näet mikä se koko on.