Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olemmeko me miehet ihania?

Vierailija
15.05.2020 |

.

Nainen, olemmeko me miehet ihania?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut miehet paitsi väkiv altaiset ovat ihania. Niin, ja palstan öl iö ö. Ja se yks sos surotta.

Vierailija
22/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisia petoja.

Parisuhteissa vaarallisia.

Tuttuina ok, kunhan olet vanha tai ruma nainen, eikä mies näe sinussa mitään seksuaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain olette. Mutta, parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä joista kumpikaan ei ole täydellinen. Se, miten kumpikin osaa siinä parisuhteessa luovia niin on kultaakin kalliimpi taito.

Vierailija
24/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä on ihania ja osa ei. Koska tämä vastausvaihtoehto puuttui, valitsin vaihtoehdon "ette ole", koska ap ei varmasti kovin ihana ole noin huonot vastausvaihtoehdot laitettuaan.

Vierailija
25/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Jotkut miehet voi olla mukavia, mutta ei niihin silti kannata liian läheisesti tutustua.

Vierailija
26/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole. Koska ovat liian itsekkäitä, impulsiivisia, epäromanttisia, törkeitä, nais vi ha mielisiä, hyväksikäyttäjiä, ilkeitä.

Monikaan nainen ei pystyisi ikinä tekemään vastaavia tekoja kuin miehet, esim. nämä joille naisen ikä ei merkkaa vaan voi olla teinikin tai siitäkin nuorempi.

Vierailija
27/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vastata vai kyllä tai ei, mutta suuremman osan ajasta miehen kanssa olen ollut enemmän surullinen kuin iloinen.

Vierailija
28/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa olisi, jos joko kaikki miehet olisivat ihania tai yksikään mies ei olisi ihana.

Vierailija
29/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on arvaamattomia aikapommeja. Moni kakku päältä kaunis jne.. Pum.

Arvaamattomia vain naisille.

Vierailija
30/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pumpulissa nää on eläneet jotka ei ole kohdanneet yhtäkään inhottavaa miestä??? Tunnen useita miesten hakkaamia ja r**skaamia naisia, melkein kaikkia mun lähipiirin naisia on seksuaalisesti ahdisteltu. "Tavallisempaa" asiatonta käytöstä on kohdannut enemmän kuin edes jaksaa laskea, ihan myös esim. opettajien ja sukulaisten taholta, kaduilla olleista miehistä puhumattakaan. Työelämässäkin on ollut rasittavia ja hankalia tilanteita, joihin mua ei olisi laitettu jos en olisi nainen. Oon ihan tavallinen suomalainen nainen, en edes mitenkään erityisen heikko-osainen, melko nuorikin vielä.

Harva mies näyttää puuttuvan naisten kiusaamiseen, joten on hankala kokea miehiä ihanina.

Vierailija
31/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa teistä on tosi ihania!!

Vierailija
32/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pumpulissa nää on eläneet jotka ei ole kohdanneet yhtäkään inhottavaa miestä??? Tunnen useita miesten hakkaamia ja r**skaamia naisia, melkein kaikkia mun lähipiirin naisia on seksuaalisesti ahdisteltu. "Tavallisempaa" asiatonta käytöstä on kohdannut enemmän kuin edes jaksaa laskea, ihan myös esim. opettajien ja sukulaisten taholta, kaduilla olleista miehistä puhumattakaan. Työelämässäkin on ollut rasittavia ja hankalia tilanteita, joihin mua ei olisi laitettu jos en olisi nainen. Oon ihan tavallinen suomalainen nainen, en edes mitenkään erityisen heikko-osainen, melko nuorikin vielä.

Harva mies näyttää puuttuvan naisten kiusaamiseen, joten on hankala kokea miehiä ihanina.

Miksi jonkun pitäisi puuttua? Mä oon maksanut jo kerran pari tonnia kun puutuin ja meni nyrkkirysäksi. Tässä maassa ei ole väliä kuka hyökkäsi kenen päälle vaan sillä kuka makaa maassa ja itkee sen jälkeen virkavallalle.

Sankari maksaa tässä maassa sakot.

Vierailija
33/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000€ pikavoitto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun pitäisi puuttua? Mä oon maksanut jo kerran pari tonnia kun puutuin ja meni nyrkkirysäksi. Tässä maassa ei ole väliä kuka hyökkäsi kenen päälle vaan sillä kuka makaa maassa ja itkee sen jälkeen virkavallalle.

Sankari maksaa tässä maassa sakot.

"Miksi jonkun pitäisi puuttua?" ... ???

Suomen oikeusjärjestelmällä on kyllä tapana suojella rikollisia.

Mutta en mä tarkoittanut edes pelkästään fyysistä väkivaltaa, vaan myös ihan arkisia inhottavia tilanteita, naisten syrjintää, alaikäisten tyttöjen seksuaalista saalistusta jne. Jos valtaosa miehistä yrittäisi käyttäytyä ja paheksuisi aidosti tällaista muilta miehiltä, vähenisi se selvästi.

Vierailija
34/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain olette. Mutta, parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä joista kumpikaan ei ole täydellinen. Se, miten kumpikin osaa siinä parisuhteessa luovia niin on kultaakin kalliimpi taito.

Parisuhteessa olen ihanan miehen kanssa mutta kokemukseni miehistä on että hän on vähemmistössä. En voi vastata että miehet yleisesti olisi. Voi myös olla että raiskaajani puoliso, jos sellaista on, uskoo että hän on ihana tietämättä mitä se on tehnyt.

Vierailija
35/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on.

Vierailija
36/36 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihania miehiä löytyy ihanille naisille! 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän