Nainen, olemmeko me miehet ihania?
Kommentit (36)
Ette oikeastaan, mutta en minä osaa ilmankaan olla. Tukholma-syndrooma tjsp.
Minun puolestani kaikki y-kromosolliset saa kadota maan päältä ja luonto vaan kiittää.
Yksiselitteisesti ette. Miehet ovat rumia, tyhmiä ja haisevat pahalle.
Mä tunnen ihanan miehen. Ihaninta on kun se juttelee ja ottaa mut isoon syliin.
Te ette ole minulle mikään yhteneväryhmä niin vastausvaihtoehtoa ei ole.
Katkeria naisia ketjussa, voi voi :D
Mun mies on, mun veljet on, mun pojat on, mun isäpuoli on, mun enot ja sedät on, mun miespuoliset kaverit on.
Mutta ei kaikki miehet ole, eikä myöskään naiset, tai koirat jne. kissat on kyllä lähes kaikki tosi ihania.
Osa olette. Osa ette. Niin kuin me naisetkin.
Varmaan komeille miehille olette. Rumille vain haistattelettte ja naureskelette porukassa. Hyi teitä.
Minulla on ihana mies, ihana veli, ihana isä, ihanat lapset. Mutta minut on myös r@iskannut täysin tuntemattomat miehet niin en pysty vastaamaan että te olisitte.
Ilman miehiä en voisi elää! Rakastan erotiikkaa, seksiä, miehiä ja kaikkea. Tietenkin on idiootti miehiä olemassa mutta mikäs ihme tuo on, olemme kaikki erilaisia. Mutta niiden kanssa ei onneksi tarvii olla,ei ole mikään pakko sellaisille piletsua antaa :D
Vierailija kirjoitti:
Yleiskatsaus miehistä ei ole imarteleva vaikka tunnekin useita ihania.
Kokemukseni mukaan miehet ovat miellyttäviä, siviili- ja/tai työelämässä. En ole kummassakaan törmännyt yhteenkään inhottavaan tai ilkeään mieheen, kaikki ovat olleet vähintään asiallisia. Ei pahaa sanottavaa miehistä. N44
Miehet on arvaamattomia aikapommeja. Moni kakku päältä kaunis jne.. Pum.
Minä sanoisin että miehet ovat täysin turhia. Waste of space niinsanoakseni.
Vierailija kirjoitti:
Huom!
Otos kattaa palstakatkerot.
Joka kerta kun käy palstalla nämä ovat täällä muistuttamassa ettei kaikki miehet ole ihania.
Pysyn kaukana miehistä joita en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu?
osaatte jos vain haluutte