Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin miehen Prismaan, oli käynyt Lidlissä ja

Vierailija
15.05.2020 |

puolet pyydetyistä tuotteista vääriä tai ei ollut tai unohtui. Osti kyllä juoksuhanskat ja sarjan ruuvimeisseleitä. Bonukset jäi saamatta ja uusi kauppareissu päälle. En kestä!

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy Lidlissä juuri siksi, että kuitenkin pitäisi hakea toisesta kaupasta ne mitä puuttui.

Oon kuullut tän ennenkin enkä ymmärrä. Me käydään aina Lidlissä ja ainoa mitä sieltä ei saa on Oivariini. Kertokaa nyt joku, että mitä pitää hakea muualta?

Vierailija
22/86 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetit. Ehkä kannattaa mennä itse jos Vauva-palstalle täytyy pettymystään vuodattaa. Kai sillä miehelläkin on oikeus päättää mitä hän itse kaupasta ostaa. Sorry, nämä miestensä äitivaimot valituksineen eivät oikein herätä sympatiaa.

Nämä i d i o o t t ti t a s o n teinikommenttit ne vasta ärsyttävät jos ärsyttävät äitivaimotkin. Jos mennään ostamaan perheelle ruokaa ei olla tilanteessa jossa "on oikeus päättää mitä hän itse kaupasta ostaa". Miehellä on toki oikeus sanoa että en lähde ostamaan ruokaa ja se on perheessä ihan eri tilanne ratkottavaksi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota miehen kauppareissuihin, saattaa pettää niillä. Siksi ostokset mitä sattuu, äkkiä keräiltynä.

Vierailija
24/86 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rismassa on paremmat tuotteet, ei käydä muualla.

Vierailija
25/86 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
26/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on syytä pistää lusikat jakoon, jos mies ei tee, mitä käsketään.

Vierailija
27/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset! Käyttäkää noutopalvelua se on taivaanlahja niin ei tule vääriä ja bonukset päälle. 🥰

Vierailija
28/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käski minun käydä autotarvikekaupassa ostamassa öljyä. Minä kävin ja onhan se kumma, kun ei tuo minun ostamani nyt kelpaa!

Vierailija
29/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlpsyko tykittää väsyneesti 0/5

Vierailija
30/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Lidlin valikoima on pienempi kuin jonkun muun kaupan, mutta entä sitten? Kuka tarvitsee 48 erilaista leikkelettä ja 18 erilaista levitettä 32 erilaisen leivän päälle?

Totta kyllä, että Lidlistä tulee vähän mitä sattuu, kun siellä käy mie. Voi kuitenkin luottaa siihen, että kun pyytää tuomaan maitoa, se on suuremmalla todennäköisyydellä sitä tavallista kuin jossakin muussa kaupassa. Totta sekin, että siellä tulee heräteostoksina milloin mitäkin  työkalua. Positiivista on se, että niissä on saksalaiseen tapaan yleensä hinta ja laatu kohdallaan. Meillä on ollut jotain työkalurihkamalaatikoita ahkerassa käytössä siitä asti, kun täällä avattiin Lidl.

Olen kysynyt tätä ennenkin saamatta vastausta ja kysyn uudestaan: mitä ovat ne tavarat, joita joudutte hakemaan toisesta kaupasta silloin, kun käytte Lidlissä? En todellakaan tiedä, sillä käyn yleensä muutenkin eri kaupoissa hakemassa juuri sen kaupan tarjouksia tai erikoistuotteita.

Vierailija
31/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa käydä kaupassa, kunhan on riittävän hyvä lista.

Lidlissä on parhaat vihannekset, mutta valikoima ei ole kovin kattava. Mun mielestä lihaosasto on Lidlin suurin ongelma. Pesuaineet jne ostan muualta kuin Lidlistä, samoin mausteet.

Vierailija
32/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaiken liitistä, voitan vuodessa tuhansia euroja. Missä ongelma?

Käytän liitin valikoimasta noin kahta prosenttia. 

Vierailija
33/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaiken liitistä, voitan vuodessa tuhansia euroja. Missä ongelma?

Käytän liitin valikoimasta noin kahta prosenttia. 

Tähän! Pidän kirjaa. Kaikki liitistä. Noin 100 tuotetta, 6 eur/päivä/ruho. Joukossa muutakin kuin ruokaa.

4 hengen taloudessa voitto vuodessa yli 2000 euroa yrmylään verrattuna. ;-)

Vierailija
34/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risma ja Lidl ovat vertailuissa samanhintaisia, joten tuhansien eurojen säästöt ovat Lidl-fanien mielikuvitusta.

Vierailija
35/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käski minun käydä autotarvikekaupassa ostamassa öljyä. Minä kävin ja onhan se kumma, kun ei tuo minun ostamani nyt kelpaa!

Älä vääristele. Ap oli antanut miehelle kauppalapun.

Vierailija
36/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetit miehen asialle. Miksi? Itselläsi ei tunnu olevan ainakaan tähdellistä tekemistä, kun joudat hyvin tällaisestakin asiasta tekemään aloituksen sen sijaan, että hoitaisit kotiasioita. 

Vierailija
37/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy Lidlissä juuri siksi, että kuitenkin pitäisi hakea toisesta kaupasta ne mitä puuttui.

Oon kuullut tän ennenkin enkä ymmärrä. Me käydään aina Lidlissä ja ainoa mitä sieltä ei saa on Oivariini. Kertokaa nyt joku, että mitä pitää hakea muualta?

Esim. Tietyt mausteet (SpiceUp, SantaMaria), tahini, juustot, Valion rahkat ja mehukeitot, tuore lohi, Novellen kivennäisvesi.

Vierailija
38/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Tietyt mausteet (SpiceUp, SantaMaria), tahini, juustot, Valion rahkat ja mehukeitot, tuore lohi, Novellen kivennäisvesi.

Niin no. Mistä vetoa sieltä löytyy kuitenkin ihan samat mausteet mutta eri valmistajan tekemänä. On myös juustot mutta eri valmistajan tekemänä. Rahkoja ja mehukeittoja löytyy vaikka kuinka paljon - mutta joo ei sitä Valion. Kivennäisvettä on, muttei Novellea. Saskia on muuten paremman makuinen kuin Novelle mutta makuasioita toki. Tuoretiski tosiaan puuttuu eli jos tuoretiskin lohta haluaa niin sitä ei löydy.

Mutta haloo: ihan kuin valittaisi että pitää käydä erikseen Cittarissa kun Prismasta ei löydy Pirkan herkkusieniä. No ei löydy ei mutta Prismasta löytyy kyllä muun merkin herkkusienet.

🤦‍♀️

Vierailija
39/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vääristele. Ap oli antanut miehelle kauppalapun.

Valehtelet.

Ap ei missään sano näin tehneensä.

Vierailija
40/86 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Olen tuo lainaamasi ja ainakin meidän lähimmästä Lidlistä saa Santa Marian mausteita, löytyy ihan siitä ns. taco-hyllyltä. Tahinista en osaa sanoa kun en käytä. Juustoja on hyllytolkulla, samoin lohta löytyy. Rahkoja ja mehukeittoja myös, ei Valion, mutta onko se merkki muka niin tärkeä? Eikö pääasia ole maku? Sama koskee kiveinnäisvettä. No, kukin tavallaan. Itse en ole kiintynyt tuotemerkkeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan