Lähetin miehen Prismaan, oli käynyt Lidlissä ja
puolet pyydetyistä tuotteista vääriä tai ei ollut tai unohtui. Osti kyllä juoksuhanskat ja sarjan ruuvimeisseleitä. Bonukset jäi saamatta ja uusi kauppareissu päälle. En kestä!
Kommentit (86)
En käy Lidlissä juuri siksi, että kuitenkin pitäisi hakea toisesta kaupasta ne mitä puuttui.
Niin tuttua! Usein jää mieheltä vielä ne asiat ostamatta mitä olin pyytänyt ja matkaan lähtenyt kaikkea turhaakin turhempaa.
Lähetit. Ehkä kannattaa mennä itse jos Vauva-palstalle täytyy pettymystään vuodattaa. Kai sillä miehelläkin on oikeus päättää mitä hän itse kaupasta ostaa. Sorry, nämä miestensä äitivaimot valituksineen eivät oikein herätä sympatiaa.
Tilaa ruuat kotiin. Mikään ei ole ihanampaa kun saada monta laatikollista herkkuja ja sen tuo nuori, komea mies ;)
Taisi käväistä lidlissä myyjien juoksuhousujen takia...
Emäntä kävi Alkossa kun käskin tuoda lastin viikonlopuksi, toi jotain valkoviinejä jotka eivät mene päähän. Joutaisi vaihtoon sekä pullot että akka.
Eiköhän sinne kauppaan voi mennä myöhemmin uudelleen, mä en ymmärrä miksi kerralla pitäisi ostaa kaikkea mahdollista, saati valittaa jos puoliso osallistuu niihin kotitöihin, vaikka se ei aina sujuisi niin kuin itse toivoisi, eiköhän jokainen mies osaa ostaa sen verran elintarvikkeita, että ainakin sen yhden päivän ateriat saa valmistettua...
Ei miehet osaa mitään, jos tältä palstalta kysytään.
Lidlissä bonukset saa ilman korttia.
Ap:n mies ei ilmeisestikään halua elää prismaperheen elämää. Toisin kuin ap.
Lähtekää eri suuntiin, liian suuret erot arvoissa.
Eihän Lidlistä saa kuin eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Lidlistä saa kuin eineksiä.
Mikä juttu tämä on? Miksi ei saisi?
Vierailija kirjoitti:
En käy Lidlissä juuri siksi, että kuitenkin pitäisi hakea toisesta kaupasta ne mitä puuttui.
Lidlissä 1800 tuotetta, Prismassa 25 000-30 000.
Näihin ”lähetin miehen/naisen hakemaan jotain ja sain väärää” voisi koittaa keksiä jotain uutta vibaa. Toistavat nyt itseään. Ehkä ”Lähetin miehen kauppaan ja ei tullut takaisin. Nyt vuosi mennyt ja mietin voinko heittää hänen kamat pois?”
Etkö tehnyt ostoslistaa hänelle mukaan?