Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28-vuotias keskeytetyn yhdynnän tulos. Muistakaa käyttää oikeaa ehkäisyä.

Vierailija
15.05.2020 |

Puhuttiin vanhempien kanssa ruokapöydässä jotain ehkäisystä, jotain kummallista läppää heitettiin. Isäni sitten tokaisi, että ei se keskeytetty yhdyntäkään aina ihan toimi, vink vink.

:D

Toki tiesin jo aiemmin että olin vahinko, vitsailtu on tästä aiheesta aikaisemminkin.

KESKEYTETTY YHDYNTÄ EI TOIMI, muistakaa se.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita sitä että jos sun isän löysä eturauhanen ei jaksa pitää spermoja sisällä että ei toimisi muilla miehillä. Mä en käytä kumia parisuhteessa. Mä en elä sinkkuaikoina sen takia selibaatissa että sitten parisuhteessa pitäisi jonkun kumin kanssa huslata. Mä pumppaan, venyttelen ja lypsän kaluani. Eturauhasta treenaan kegeleillä. Tiedän mitä teen ja tiedän miten mun kalu toimii.

Vierailija
2/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on siis ulosottomies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita sitä että jos sun isän löysä eturauhanen ei jaksa pitää spermoja sisällä että ei toimisi muilla miehillä. Mä en käytä kumia parisuhteessa. Mä en elä sinkkuaikoina sen takia selibaatissa että sitten parisuhteessa pitäisi jonkun kumin kanssa huslata. Mä pumppaan, venyttelen ja lypsän kaluani. Eturauhasta treenaan kegeleillä. Tiedän mitä teen ja tiedän miten mun kalu toimii.

Muista sitten ottaa vastuu lapsestasi kuten kunnon mies, tai vähintäänkin maksaa elarit mukisematta.

Ap

Vierailija
4/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi varmat päivätkään jos ei osaa laskea. Olen 47v ja varmojen päivien tulos.

Vierailija
5/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi on siis ulosottomies?

Just tosta ketjusta tämäkin fakta taas pulpahti mieleeni. :D

Ap

Vierailija
6/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi varmat päivätkään jos ei osaa laskea. Olen 47v ja varmojen päivien tulos.

Varmat päivätkin ovat itseasiassa vain sellaisia "vähän vähemmän todennäköistä"-päiviä. Tervetuloa vahinkokerhoon!

Ap

Vierailija
7/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä abortoin, kun kävi noin.

Vierailija
8/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmat päivätkin ovat itseasiassa vain sellaisia "vähän vähemmän todennäköistä"-päiviä. Tervetuloa vahinkokerhoon!

Ap

Kiitos. Äitini kertoi tämän että olen vahinko minulle jo 12v.

Vierailija
9/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, onnea tulevalle lapselle. Parikymppisellä vielä keskeytetty toimii, mutta iän myötä alkaa sperma karkailemaan siinä missä virsakin...

Vierailija
10/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen ennen aikaisen siemensyöksyn tulos. Oletaaks oleen?

Vierailija
11/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko isä mihin tuli kun oli vetänyt kulllinsa ulos äitisi emättimestä? Rinnoille tai vatsalle? Ei kai vaan lakanalle? Vai antoiko kaunin helminauhan äitisi kaulalle?

Vierailija
12/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat päivät ja keskeytetty on ihan okei, jos raskaus ei ole katastrofi. Meillä toimi melkein vuoden ja oli alusta asti selvää, että jos tulen raskaaksi, lapsi pidetään. Ei ole käynyt mielessäkään kertoa lapselle tämän olleen vahinko.

Vierailija
13/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa muut ”vahingot” kiitollisia jos vanhempanne sentään rakasti teitä. Vahinko itsekin, ja vanhemmat kyllä ihan avoimesti vihasi ja rääkkäsi lastaan. Mun lapsuus oli aivan järkyttävä.

Vierailija
14/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei vaan malta keskeyttää ajoissa.

Meillä toiminut 15 v, kaksi lasta tehty suunnitellusti ja tärppäsivät heti.

Vierailija
15/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut käytössä keskeytetty yhdyntä kuusi vuotta. Ehkä olen maho.

Vierailija
16/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe, onnea tulevalle lapselle. Parikymppisellä vielä keskeytetty toimii, mutta iän myötä alkaa sperma karkailemaan siinä missä virsakin...

Olen melkein 30v ja en ole koskaan ennen ollut näin pidättäytyväiskykyinen kuin nyt olen. Sitä noilla treeneillä treenataan koon lisäksi. Treenaan myös kestävyyttä tekovaginalla kellon kanssa. Muusta kehosta pidän huolta urheilemalla. Kalu on ihan samanlainen kuin lihas melkein vaikka on paisuvaiskudosta. Sitä voi treenata.

Miltä kuulostaa sponttaanit erektiot pitkin päivään? Istua kotona suonekkaan turpean kalun kanssa koko päivä? Aika hyvältä kuulostaa mun korvaan. Nämä tekniinat on ikivanhoja, tuhansia vuosia ainakin. Miehen penis on ylpeyden aihe. Otan mittoja ja kun näen että tulosta tulee niin se tuntuu yhtä hyvältä tai jopa paremmalta kun hauiksessa uudet sentit. Ei se väärin oo. Jos se on mahdollista niin miksi ei?

Vierailija
17/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko isä mihin tuli kun oli vetänyt kulllinsa ulos äitisi emättimestä? Rinnoille tai vatsalle? Ei kai vaan lakanalle? Vai antoiko kaunin helminauhan äitisi kaulalle?

Ei me ihan noin levotona läpyskää sentään ruokapöydässä heitetä, jonne.

Ap

Vierailija
18/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa muut ”vahingot” kiitollisia jos vanhempanne sentään rakasti teitä. Vahinko itsekin, ja vanhemmat kyllä ihan avoimesti vihasi ja rääkkäsi lastaan. Mun lapsuus oli aivan järkyttävä.

Ikävä kuulla. :(

Mua on kyllä rakastettu ja rakastetaan edelleen.

Ap

Vierailija
19/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee nuorellakin touhutippa jo heti alussa.

Vierailija
20/28 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmat päivät ja keskeytetty on ihan okei, jos raskaus ei ole katastrofi. Meillä toimi melkein vuoden ja oli alusta asti selvää, että jos tulen raskaaksi, lapsi pidetään. Ei ole käynyt mielessäkään kertoa lapselle tämän olleen vahinko.

Joo ei se munkaan vanhemmille ollut katastrofi. Äiti lopetti pillerit kun oli aika steriin varattuna, mutta kertoi lääkärille että ei ehkä sittenkään ole aivan varma vielä. Olivat isän kanssa miettineet että pitäisikö leipaista vielä kolmas kuitenkin. Lääkäri ymmärsi ja siirsi aikaa muutamalla kuukaudella. Myöhemmin selvisi että äitini odotti minua jo tuon lääkärikäynnin aikana. :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi