Kokemuksia tiskausvihasta kaivattaisiin!
Oon 20+ nainen ja vihannut aina syvästi tiskaamista. Kun äiti tulee välillä kylään, se ihmettelee, missä kaikki puhtaat astiat on...Äiti etsii aikansa ja avaa sitten uuninluukun ja puistelee päätään ja ihmettelee, miten on mahdollista, että joku tunkee uuniin likaiset astiat, mullahan saattaa olla parikin viikkoa astiat likaisina kun en vaan jaksa tiskata :/ Keksin aina jotain parempaa tekemistä! Vihaako kukaan muu tiskaamista yhtä paljon? Haaveilen joka päivä tiskikoneesta...
Kommentit (10)
Tiskaaminen on kivaa! Silittäminen on kamalin kotihomma, teen vain ääripakosta. :/
Minäkin inhoon tiskaamista ja erityisesti astioiden liottamista. Meillä on sääntö, että lautaset ja aterimet virutetaan raanan alla, ennenku laittaa tiskialtaaseen. Helpottaa tiskaamista.
Itsekin vihaan tiskaamista ja uunikikka on tuttu täälläkin...
Tiskausta vihaavana ja yksin asuvana nuorena välttelin kyllä sitä hommaa viimeiseen asti. Jos tein isomman satsin ruokaa, söin sitä sitten samalta lautaselta monta päivää, käytin myös esim. samaa kahvikuppia tai kokilasia pari viikkoa, käytin pelkkiä foliovuokia jne. että tiskiä tuli mahdollisimman vähän. Ällöttävä ajatus näin jälkikäteen, mutta hyvin sujui niinkin.
Astianpesukoneen täyttäminen ja tyhjentäminen on paljon inhottavampaa
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Aina kuin pössyttelen niin laitan uuniin piiloon likaisen lautasen. Jos on pidempi pössyttelykausi niin kertyyhän siinä paskaa elämään. Selvinpäin rakastan tiskaamista kunhan ketään ei yritä käyttää hyväkseen että tiskaisin. Jos palkkaa maksetaan tiskaamisesta niin mikäs siinä. Olen hakenut tiskaajan työtä mutta en saanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos väittämäsi on totta, niin ainahan voit alkaa pesemään astioita käsin!
KYLLÄ. Vihaan ihan törkeästi. Joskus on muutaman päivän tiskit pöydällä, mutta sitten on pakko aloittaa. Vähän on helpottanut se, että tiskaa kumihanskat kädessä + laittaa jonkun kivan ohjelman puhelimelle, jota voi samalla katsella/kuunnella kun tiskaa.
Itse olen päättänyt, että kun/jos pääsen opiskelemaan ja uuteen kämppään, niin sinne tulee tiskikone. Laitan sen vaikka pesuhuoneeseen pyykinpesukoneen sijaan.