Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mielestäni ruma mies ja todella kaunis nainen kiinnostui minusta

Vierailija
15.05.2020 |

En oikeen vieläkään usko tätä ja luulen että nainen ei voi olla tosissaan.Siis ihan rehellisesti sanottuna tämä nainen on kaunein mitä olen koskaan nähnyt.Lisäksi olen 10 vuotta tätä naista vanhempi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne sielut, jotka kohtaa...

Vierailija
22/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen ,pidän tietynlaista rumuutta miehekkäänä, koen mallipojat feminiinisinä.lisäksi ålykkyys vetoaa. eli naisella voi olla samanlainen maku kuin itselläni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruma" voi olla monella tavalla. Oletko miehekäs? Muun muassa karvaisuus on hyvä asia.

Vierailija
24/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Axel Munthe, psykologiaan erikoistunut lääkäri, tiesi,  että nainen voi rakastua rumaankin mieheen, jos mies saa hänen mielikuvituksensa liikkeelle. Miehistä hän totesi, että mies rakastuu naiseen vain sinä tapauksessa, että nainen  virittää hänen seksuaalisuutensa. Uskon, että oli oikeassa.

Vierailija
25/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet katsovat pintaa, naiset sisintä.

Höpöhöpö, kyllä se sisin ei auta yhtään jos on ruma. Kokemusta on.

M37

No ei sitä miestä kauaa jaksa katsella, jos käy ilmi, että on pohjimmiltaan huonoitsetuntoinen ja katkeroitunut. "Olet niin kaunis, kaikki minun eksät oli rumia, miten sie minuun rakastuit, muut naiset haluaa vain komeaa miestä, ootko varma että haluut olla mun kanssa, muut naiset on niin ranttuja" ...joopa joo.

Ja tämä sinulle selviää jo ennen tapaamista pelkän profiilin perusteella

Vierailija
26/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdollista, jos on valtaa, hyvä ammatti, rahaa, omaisuutta tai iso mulkku...

Se että kaunis nainen näkisi miehen sisimpään on ihan urbaanilegendaa.

Heilutko mulkku paljaana naisten edessä jo ennen kuin olette aikeissa harrastaa seksiä? Vai mistä ihmeestä oletat naisten tietävän, kenellä on iso mulkku seisokissa?

Vierailija
27/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi voittaa lotossakin, vaikka mahdollisuudet ovat minimaaliset.

Vierailija
28/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdollista, jos on valtaa, hyvä ammatti, rahaa, omaisuutta tai iso mulkku...

Se että kaunis nainen näkisi miehen sisimpään on ihan urbaanilegendaa.

Heilutko mulkku paljaana naisten edessä jo ennen kuin olette aikeissa harrastaa seksiä? Vai mistä ihmeestä oletat naisten tietävän, kenellä on iso mulkku seisokissa?

Ihan vastaava kun kerta naiset pystyy tinderin profiilin perusteella tekemään syväluotaavan luonnearvion. Jännästi ne on menee aina komeuden kanssa yksiin.

Vierailija
29/29 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä mies voittaa komean aina.

Miehekäs juro mies osoittaa hellyyttä. Mikä voisi olla ihanampaa. Pelkkä hellä katse saa sielun soimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi