En saa mitään valmiiksi
Noin miljoona asiaa mitä pitäisi tehdä. Keskeneräiset jutut ovat alkaneet pahasti vaivata. Miten saisin jotain valmiiksi? Tai mielenrauhan keskeneräisyyksien keskellä?
Kommentit (4)
Voisit alkuun nostaa kaikki rahat tililtäsi seteleinä ja tehdä niistä nuotion. Grillaa siinä hyvä makkara ja ota rennosti. Kyllä ne asiat sitten tulee tehtyä.
Oon lukenut kirjan joskus, ei auttanut. Olen aina ollut tällainen, mutta viime vuosina se on alkanut kyllästyttää.
Tuo on myös burn-outin oire. Ja adhd:n. Noita myös tulee kausittain, itselleni lähinnä silloin, ku on "tylsää" ja ylläpitovaihetta -silloin en ole parhaimmillani. Kukoistan toimeenpanijana. Aloitan. Nautin pöhinästä, aikaansaavuudesta, itseni haastamisesta ja piiskaamisesta itseni yli-inhimillisiin supersuorituksiin. 110 % lasissa x kk. Sen jlk voi vetää lonkkaa. Olen syklinen ihminen. Voit pohtia itseäsi, taipumuksia ja pohtia, miten voit parhaiten niitä ruokkia. Tee listoja. Eri elämänalueille. Tavoitteita: nyt, 1 v ja 5 v päähän. Aloitat projektin tai pari. Kyl se siitä. Tsemppiä! Mua auttoi eniten, et hyväksyin itseni, puoliso myös ja elän näin. Ihan virkatöissä olen.
Tilaa kirja Aikaansaamisen taika. Siihen on myös työkirja. Kirjoittaja on psykoligi Satu Pihla, Pihlaja tai jotain sinne päin.