Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kukaan ei ota vastuuta kouluasioissa
15.05.2020 |
Laitoimme rehtorille viestiä koulussa esiintyneestä epäkohdasta. Rehtorin vastaus oli, että me noudatamme kouluhallituksen ohjeistusta. Laitettiin sitten viestiä kouluhallitukseen. Sieltä tuli vastaus: "Rehtorit päättää."
Kommentit (5)
Niin siinä käy. Vastuu jää vain vanhemmille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisitko ap kertoa, mistä asiasta valitit?
Siis että joku kouluhallitus sanoisi "rehtorit päättää"? Aha.
Alue: Aihe vapaa
Nyt voitkin sitten lopettaa sen tyhjästä valittamisen.