Kerrostaloasujat on elämässään epäonnistuneita
Ei tainnut mennä elämä niin kuin lapsena haaveilit jos aikuisena joudut asumaan kerrostalossa.
Kommentit (55)
Hmmmmm kun lapset lähtee kotoa, niin ei monellakaan ole taskurahoja niin paljoa säästynyt, että saisi omakotitalon ostettua, tai edes vuokrattua...
No jaa. Mun kerrostaloasunnon arvo on n. 400 000. Meillä on iso asunto ja erinomainen sijainti. Asunnon arvo nousee koko ajan. En minä nyt ihan huonosti kokisi pärjänneeni. Oli mulla toinenkin sijoitusasuntona, mutta sen myin jo pois.
Kerro tuo toki suurkaupungissa asuville, saatika maailman vilkkaimilla metropolialueilla asuville.
Jep. Kukahan työtön sossupummi tämänkin ostaa: https://www.salkunrakentaja.fi/2017/07/kallein-kerrostaloasunto-kattote…
Ullanlinnassa ja Kruununhaassa on paljon omakotitaloja? ;DD
Millaista täällä olisi, jos kaikki asuisivat
omakotitaloissa?
Kerro meille, ap!
Donald Trumpin kotiosoite on kerrostalossa. Maailman kalleimmat asunnot ovat kerrostaloja Manhattanilla, Lontoossa, Tokiossa ja Hong Kongissa.
Joo. Ressukat Helsingin keskustassa ja Manhattanilla.
Jaa. Maksoin kolmiosta Helsingissä 695000€. On arvokkaampi kuin valtaosa maalla sijaitsevista omakotitaloista. Ja viihdyn ihan hyvin. Saan kaupaksi 5 tunnin sisällä jos ikinä huvittaa myydä.
Jos kaikki asuis omakotitaloissa ei olisi paljoakaan metsiä tai peltoja.
Sellainen ihminen joka huvikseen ilkeilee muille halveksuen heitä netissä vieläpä urhoollisen anonyymisti se vasta todellinen voittaja on. xD Jos on jotain sanottavaa niin tule tänne lähiöön megafonin kanssa huutelemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Tai elämässään epäonnistuneita.
Meidän perheen noin 100 neliön kerrostalo-asunto maksaa puoli miljoonaa euroa ja on käytännössä velaton. Sukulaisten omakotitalot maksaa jotain 140.000 - 200.000 jossain skugessa ja velkaa puolet.
En mitenkään tunne oloani epäonnistuneeksi.
Ei, epäonnistunut on se joka ostanut maalta omakotitalon jota ei saa enää kirveelläkään kaupaksi eikä alueelle kukaan halua muuttaa, kun siellä ei ole töitä, harrastusmahdollisuuksia, kulttuuria, kauppoja (lähi-ABC:n lisäksi) eikä oikeastaan yhtään mitään muuta kuin peltoa ja metsää.
Mun Kehä III:n väärällä puolella asuvat tutut ovat tätä mieltä.
En anna häiritä.
T.5h+k+parveke Ullanlinnasta, ostohinta 3,5 vuotta sitten 1 092 380 euroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai elämässään epäonnistuneita.
Epäonnistua voi myös muussakin kuin rahamaailmassa.
Naurettavaa. Olen koko lapsuuteni asunut rivi- ja omakotitaloissa, ja halusin aina kerrostaloon. Siksi olen koko aikuisuuteni asunut kerrostaloissa.
Yle Puheen Akti-ohjelmassa haastateltiin eilen jotain aivotutkijaa, jonka mukaan ei ole erikseen matemaattista ja kielellistä älykkyyttä. On vain yleisälykkyyttä ja HS:ssä oli pari päivää sitten juttu siitä, että on paljon älykkyydestä kiinni miten elämässään tulee menestymään.
Pohdinpa vaan, että samalla tavalla kuin lahjakkuus, niin älykkyyskin on asia, jota on tai ei ole. Ei ole yksilön vika millaiseksi hän on syntynyt. Vanhempiaan ei voi valita. Elämäänsä saadut lähtökohdat eivät ole omaa ansiota vaikka monet oikeistolaiset niin näyttävät uskovan. Siksi tarvitaan hyvinvointivaltiota, muuten yhteiskuntarauha on vaarassa järkkyä, kun sorretut nousevat vastarintaan.