Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalon peittäminen

Vierailija
15.05.2020 |

Tyttöystävä ei ole koskaan näyttänyt minulle rintojaan ja naidessa vetää paitaa mahan päälle. Haluaisin naida häntä luomuna, mutta aika estoinen on. Onko yleistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää osoittaa että hyväksyt hänen vartalonsa ja pidät siitä.

Vierailija
2/4 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pullea, niin on tosi yleistä mun kokemuksilla. Se on sääli. Naisvartalo on kaunis ja sitä on ilo katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut aiemmin estoinen tuon asian suhteen, mutta nykyinen mieheni kuvaili inhokki kohtia ( muista naisista) joita minusta löytyy samanlaisia. Eli onko ihme ettei tee mieli riisua paitaa. Hänkään ei ole minun unelmamies mutta annan silti hänen luulla että hänellä on uskomaton vartalo.

Vierailija
4/4 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shame. Tyttöystävälläsi on käsitys ettei hänen rintansa tai vatsansa ole tarpeeksi hyvät, isot, timmit jne. Hän häpeilee tällöin näyttää niitä sinulle ja olettaa ettet sinäkään niistä voisi pitää, koska ei hänkään. Aika hankala päänsisäinen juttu, siitä itseensä tyytymättömyydestä on vaikea päästä eroon, mutta kehuminen, ihaileminen ja noiden kehonosien hyvänäpito, suuteleminen, silittely ym. voisi auttaa. Toki aikakin auttaa luottamuksen kehittymiseen, jos suhde on vasta tuore.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän