Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä insinööriperheissä syödään?

Vierailija
15.05.2020 |

Meillä insinööriperheessä pääruokalajit on makaroonilaatikko, kaalikeitto, perunamuuussi ja lihapullat, riisi ja chili con core ymv.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/3 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä insinööri, mies rekkamies... Perussapuskaa, muussi, riisikanapaistos, lasagne, oma pitsa, keittoja.. Yritän välillä piilottaa porkkanan ruuan joukkoon, ettei olisi ihan niin rekkamiesruokaa :D kun toi äijä ei halua edes maistaa, jos teen kasvissosekeittoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä. Mulla on usein salaatti ja hedelmä lounaseväänä, joskus kasviskeittoa tai kasvispiirakkaa. Koska istun päivät, niin syön kevyesti päivällä.

Tänään tein lyhyen päivän ja söin päivällä vain leivän ja banaanin. Illalla meillä on kanaa, wokkia (kaupan valmista) ja riisiä. Eilen söimme illalliseksi makkara-munakasta ja vihanneksia. Huomenna haetaan jotain noutoruokaa, on nyt koronan aikaan päätetty kerran viikossa tukea jotain paikallista ravintolaa. En vielä tiedä mitä. Makaronilaatikkoa on syöty tällä viikolla. Kalaa meillä eri muodoissa paljon, koska kalastellaankin itse. Mies tekee meillä suurimman osan ruuasta, sillä hän on yleensä kotona ennen minua. Mies on valinnut toimistolla työnteon, vaikka olisi etätyömahdollisuus. Minun pomoni ei ole halunnut järjestää etätyömahdollisuutta, eikä mulla ole edes läppäriä, mutta meillä on vain pieni rakennuspuolen suunnittelufirma, kolme työntekjää, joten käyn päivittäin konttorilla. Hoidan samalla myös asiakaspalvelun, joten minun työaikani on aika säännöllinen, vaikkakin asiakkaita normaalistikin käy aika vähän ja nyt ei juuri ketään. Kyllä meillä aika paljon lisukkeena pastaa tai wokkeja syödään, peruna toisena. Riisiä sillion tällöin. Jauheliharuokia tulee kyllä tehtyä paljonlaisesti. Eineksiä ei syödä juuri lainkaan.