Nainen 40+, oletko jo kokenut "oireita" lähestyvistä vaihdevuosista?
Kommentit (66)
Olen myöskin nainen, joka pitää vaihdevuosia uutena alkuna ja mielestäni hormonitkin ohjaa siihen.
Olen saanut 25-vuotta miesten huomiota ja minulle riittää se. Nykyään miehet ottavat minut enemmänkin ihmisenä ja keskustelut ovat antoisia. En kaipaa enää sitä tunnetta, että katsos tuokin alkoi taas vain iskupuuhiin, vaan kaipaan jotain todellisempaa.
Voin leikata hiukset miten haluan tai olla leikkaamatta ja meikata tai olla meikkaamatta. Enää ei tarvitse olla kaunis, mutta voi ehostaa, jos olen sillä tuulella.
Koen olevani vapaa. Ei tarvitse miettiä perhejuttuja ja saan tehdä mitä haluan.
Ensi talveksi lähden ulkomaille 😊
Hedelmällisyys on biologiassa ihan kiva juttu, mutta todellisuudessa se on vain suurta huolta, vaivaa ja vastuuta.
Vähän alkanut kierto heittää. N47.
Mikä on se lievä mielialalääkitys, mikä esi-vv-kiukkuun auttaa? Minulla on selvä mielialan lasku ja itkuisuus ovulaatiosta kuukautispäivään nro 2. Lihottaako tuo lääkitys? 42 on ikää.
Yöhikoilua ennen menkkoja.
Kuukautiset muuttuneet parissa viime kierrossa lähes yhtä kamaliksi kuin ennen kierukkaa, vaikka vielä on kierukka. Ellei ole tullut itsekseen pois.
N46
Onhan noita +40 naisia aikuisviihdetähtinäkin. Ihan hyvin menee viihdevuosista huolimatta.
Olen nyt 57, mutta kaikki toimii edelleen normaalisti. Äidilläni ei ollut mitään menopaussin oireita ja kuukautiset loppuivat yli kuusikymppisenä.