Vihaan tätä syömisongelmaani
Olen 31v ja olen 13 vuotiaasta asti rajoittanut syömistäni ja "laihduttanut" jolloin tapaa.
Olen ollut aina laiha, mutta koska äitini on lihava, pelkään hirveästi lihomista. En koskaan tuon 13v jälkeen ole esimerkiksi syönyt huvinvuoksi vain jotain. En voisi kuvitella syöväni esim leipää. Ilmeisesti on ihan normaalia syödä vaikka välipalaksi leipä. Minä en ole koskaan näin voint tehdä. En syö mitään paloja, en aamu/ilta enkä välipalaa. Syön vain kaksi oikeaa ruokaa ja välillä sorrun karkkiin. Jos syön karkkia, en syö ruokaa. Aina joko tai.
Eilen luin täältä jotain voileipäkeskustelua ja alkoi kauheasti tehdä mieli leipää suolakurkulla. Tajusin että olen hirveän ahdistunut tästä omasta syömisestäni...
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä ahdistavaa se on täällä pöydän toisella puolella. Syön leipäpaketin kerralla ja leviän kuin pullataikina. Arvaa ahdistaako? Voin kertoa: kyllä, ihan helevatusti. Toivon, että voisin olla syömättä.
Sama juttu. Olen päässyt eroon oksentelusta, mutta ylensyönnin lopettaminen on paljon vaikeampaa.
Millaista oikeaa ruokaa syöt? Eikö tule huono olo noin harvakseltaan syömällä?
Ihan yhtä ahdistavaa se on täällä pöydän toisella puolella. Syön leipäpaketin kerralla ja leviän kuin pullataikina. Arvaa ahdistaako? Voin kertoa: kyllä, ihan helevatusti. Toivon, että voisin olla syömättä.