Naiset, onko tällainen hyvännäköinen mies?
-Pitkä n.187cm
-ruskeat hiukset
-vihreät SUURET silmät ja tummat ripset
-tummat kulmat
-vähän pisamia mutta helposti ruskettuva iho
-urheilullinen ja lihaksikas
+harrastaa jääkiekkoa ja saksofoninsoittoa
Puhun veljestäni joka 21v. Hänellä takana yksi pitempi seurustelu joka kaatui kun tyttis petti häntä. Veljenion omasta mielestäni tosi komea mutta hän on ihan hajalla erosta. Kelpaisko teille tällainen?
Kommentit (12)
En välitä rusketuksista enkä pidä jääkiekosta. Muuten kuulostaa ihan hyvältä.
Et voi olla tosissasi? Hyvännäköisyys on paljon muutakin kuin yksittäisiä piirteitä. Vaikka olisi kuinka kauniit silmät tahansa, jos ne ovat eri tasolla ja eri puolilla naamaa, ei piirre ole kaunis. Noin niinkuin esimerkkinä.
Olemus vaikuttaa valtavasti ulkonäköön ja se tulee sisältä päin. 2 harrastusta ei kerro ihmisestä mitään. Olipa huono aloitus, kuin joku 12-vuotiaan kirjoittama treffi-ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
pisamat turn off, itsellä naama täynnä enkä todellakaan seurustelisi toisen pisamanaaman kanssa ihan sama kuinka paljon niitä on, ovat kuvottavia.
Eikä ole. Pisamat ovat seksikkäitä.
On hyvännäköinen, ehkä. En ole nähnyt.
Mutta itse haluan seksikkään, joka ei välttämättä lainkaan ole sama kuin hyvännäköinen.
Ja sinulla on ikää 15 vuotta? Anna veljesi toipua erosta rauhassa. Parisuhteen löytyminen on paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö, johon sinä tunnut keskittyvän. Ja ei, veljesi ei kelpaa minulle, sillä en pidä lasteni ikäisiä nuoria miehiä kiinnostavina parisuhdemielessä.
N-77 kirjoitti:
On hyvännäköinen, ehkä. En ole nähnyt.
Mutta itse haluan seksikkään, joka ei välttämättä lainkaan ole sama kuin hyvännäköinen.
Jos se on jo kokenut sängyssä niin minua (43-v) huomattavasti nuorempi mies olisi kiva pano. Yes!
En seurustele kenenkään kanssa ulkonäin perusteella. Kyllä se ihminen siellä ulkokuoren alla on se, mikä kiinnostaa tai on kiinnostamatta.
Ulkonäöllisesti kyllä, jos on muutenkin mukava.
Viis piirteistä, kaikki itsevarmat on omalla tavallaan viehättäviä. Ja omalle veljelle sanoin hänen eronsa jälkeen, että parempi olla yksin kuin idiootin kanssa. Nyt hän on ollut sinkkuna, vaikka ottajia olisi ollut. Nämä naiset eivät vaan ole olleet oikeita ihmisiä juuri hänelle, ja velipoika on itse nähnyt ettei noihin kannata enempää koskea ;)
Jätit kuvailematta tärkeimmän eli kasvojen luuston. Onko kulmikkaat kasvonpiirteet korkeine poskipäineen vai joku leuaton pullaposki possunnokka
21-vuotias on minun silmissäni vasta poika. Yritä muistaa, että tämä on aikuisten ihmisten palsta.
N57
pisamat turn off, itsellä naama täynnä enkä todellakaan seurustelisi toisen pisamanaaman kanssa ihan sama kuinka paljon niitä on, ovat kuvottavia.