Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minun täytyisi sietää ihmisten huonoa käytöstä?

Vierailija
15.05.2020 |

Kohtaani on käyttäydytty alentuen ja halveksuen ja aika lailla ilkeästi. Aikani olin kohtelias ja ystävällinen, mikä on perusluonteeni, kunnes en enää jaksanut välittää ollenkaan eli väistelin minkä pystyin kyseistä/kyseisiä henkilöitä. Miksi mieheni hyväksyy sen huonon käytöksen kohtaani mutta minun käytöstäni ei hyväksy eli kun väistelen minkä ehdin jne.
Miksi minun täytyisi sietää huonoa ja alentuvaa käytöstä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarviikaan. Niin ja miehestä voi erota.

Vierailija
2/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro tarkempia esimerkkejä tästä huonosta käytöksestä, että voimme kertoa, ylireagoitko.

Ihmisten on usein vaikea hyväksyä, jos puoliso tarvitsee tukea, varsinkin suhteissa, joissa on tottunut olemaan itse keskipisteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laitta heti piste häiriköinnille. Se häirikkö ei itse oma-aloitteisesti epäasiallista käytöstään lopeta, ellei siihen puututa jämäkästi.

Ellei kukaan puutu, on parempi ja viisainta häipyä.

Kenenkään ei tarvitse sietää epäasiallista kohtelua. Se on myös Suomen lainsäädännön mukaan rikollista toimintaa.

Vierailija
4/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laitta heti piste häiriköinnille. Se häirikkö ei itse oma-aloitteisesti epäasiallista käytöstään lopeta, ellei siihen puututa jämäkästi.

Ellei kukaan puutu, on parempi ja viisainta häipyä.

Kenenkään ei tarvitse sietää epäasiallista kohtelua. Se on myös Suomen lainsäädännön mukaan rikollista toimintaa.

Urpoilu ei ole rikollista toimintaa. Ei Suomessa eikä käytännössä missään muuallakaan.

Vierailija
5/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin on sanonut että sinun täytyy? Kysehän on sinun elämästäsi. Aikuisella ihmisellä on oikeus itse päättää mitä haluaa ja kenen kanssa, ja mitä sietää elämässään.

Vierailija
6/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksi sitä pitäisi sietää? No vaikka siksi, että se on aika yleistä eikä toisten ihmisten käytökseen voi suoraan vaikuttaa. Aina ei myöskään ole mahdollista valita, kenen seurassa viettää aikaansa. Sen vuoksi huonoa käytöstä siedetään.

Vierailija
7/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa miksi sitä pitäisi sietää? No vaikka siksi, että se on aika yleistä eikä toisten ihmisten käytökseen voi suoraan vaikuttaa. Aina ei myöskään ole mahdollista valita, kenen seurassa viettää aikaansa. Sen vuoksi huonoa käytöstä siedetään.

Jos kyse on työpaikasta, sitä voi vaihtaa. Jos ihmissuhteista, sama juttu.

Joissain töissa altistuu enemmän pöpeille ja huonokäytöksisille, mutta sitä sietää kun tajuaa ettei se liity sinuun ja jätät heidät omaan ”arvoonsa”. Harmaa kivi- metodi. Ei kukaan jaksaisi ihmistyötä ilman tietynlaista kovuutta. No, lujuutta ainakin.

Se on jo raskaampaa jos sekä asiakkaat että työkaverit ovat m*lkkuja.

Vierailija
8/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itse päättää, mitä muilta sietää. Vaikka muut olisivat eri mieltä, voit sinä päättää olla omaa mieltäsi. Vastaavasti kuitenkin muut päättävät itse miten käyttäytyvät. Osa ehkä kunnioittaa toiveitasi, osa ei. Oma jämptiys ja itsevarmuus vaikuttaa asiaan. Ne jotka sietävät enemmän huonoa kohtelua, myös saavat enemmän huonoa kohtelua - ellei ympärillä satu olemaan tavallista mukavampia ihmisiä.

Vierailija
9/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Onpa taas jollakin elämä matkalla hunninkoa.

Vierailija
10/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla äiti kohdellut huonosti, myynyt heppalehdet ja kaikkee

Vierailija
11/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Mätät samalla tavalla tilaisuuden tullen takaisin - jos vaan keksit miten,  niin vielä pahemmin. Tää on nykyään mun lemppariharrastus, just can´t wait my revenge. Tiedän heti yhden, jolla alaleuka väpättää....

Vierailija
12/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi sietää sinua, ap? Questions no-one can answer.

Vierailija
13/13 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi. Mätät samalla tavalla tilaisuuden tullen takaisin - jos vaan keksit miten,  niin vielä pahemmin. Tää on nykyään mun lemppariharrastus, just can´t wait my revenge. Tiedän heti yhden, jolla alaleuka väpättää....

Mikä hiekkalaatikkoleikki sulta jäi välistä?