Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voimia?

Vierailija
15.05.2020 |

Tuen ja kuuntelen lähipiirin ihmisiä, yritän olla vahva. Muistisairaan äidin moninaiset ongelmat, aikuisen lapsen tsemppaus jatkokoulutusasioissa jne. Kyllä se siitä, ei hätää jne. Itse en saa mistään tukea. Olen yksinäinen, ei sius edes kumppania. Kukaan eu sano minulle tsemppilauseita. En voi kenenkään edessä romahtaa. Mistä voisin hakea apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta :) sitä voi harrastaa yksinkin. Lisää virkeyttä ja edistää hyvää mielenterveyttä.

Vierailija
2/4 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta :) sitä voi harrastaa yksinkin. Lisää virkeyttä ja edistää hyvää mielenterveyttä.

Olen yrittänyt. Kuunnella meditaatioita ja kerätä voimia. Mitä heikommaksi muut menee, sitä enemmän itse voimistuttava. Mutta kenen edessä mä voin olla heikko? Liikuntapaikalla kuusen edessä itken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulos! Itse olen aika lailla vastaavassa tilanteessa. En yksinkertaisesti selviäisi ilman päivittäistä lenkkiä lähimetsässä. Se jotenkin ihmeellisesti lataa päätä. En juokse, vain kävelen ja hengitän syvään.

Mutta jos oikeasti kaipaat keskusteluapua, soita päivystäviin palveluihin. Niitä on nyt monella järjestöllä, seurakunnilla, kunnilla.

Voimia!

Vierailija
4/4 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole ystäviä? Ketään kenelle voisit kertoa huolesi. Työterveyden kautta saa ainakin ammatti-apua.

Liikunta on kyllä hyvä asia millä saa ajatuksia tuuletettua, mutta ei se yksinäisyyteen auta. Olen itsekkin ollut joskus tuossa samassa tilanteessa, joten voin samaistua sinun hätääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi