Hävettää kun mummo huutaa pikkulapsille
Käy valittamassa jalkkiskentällä lapsille jos he vaan oleskelevat siellä ja juttelee. Siellä on yhden tutun lapsia niin häpeän kun oma mummu on valittamassa aina heille. Sanon siitä hänelle et voisi lopettaa tuon hölmöilyn ja antaa lasten olla.
Kommentit (7)
Joidenkin mielestä karjuminen on hyvää kasvatusta, eikä pelkästään vanhojen mielestä, kyllä näitä nuoria äitejä ja isiä löytyy samasta kategoriasta. Ainakin Prisman käytävillä kuultu. Tapa ketjuuntunut suvussa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaari myös karjuu. Ja ohikulkijat katsoo pyörein silmin.. itteäni hävettää mut sama kasvatus ollut mulla myös. Minä en voi rupea isääni neuvomaan kuinka pitäisi kasvattaa.
Ai isäsi onkin kasvattanut lampaan.
Näin ilmeisesti. Kasvatustapa jatkunut suvulta toiselle mut milleniaalit vois ainakin alkaa harjoittamaan muuta keinoa siihen karjumisen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaari myös karjuu. Ja ohikulkijat katsoo pyörein silmin.. itteäni hävettää mut sama kasvatus ollut mulla myös. Minä en voi rupea isääni neuvomaan kuinka pitäisi kasvattaa.
Anteeks? En minä lapselleni karju enkä voi ennalta tietää milloin se vaari kultaisen sana arkkunsa avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks? En minä lapselleni karju enkä voi ennalta tietää milloin se vaari kultaisen sana arkkunsa avaa.
Sinä voit kertoa vaarille että tuo on täysin sopimatonta käytöstä ja jos se toistuu niin hän saa etsiä muuta seuraa.
Vanhuksilla ei ole omaa elämää ja pitää puuttua ventovieraiden lasten kasvatukseen huutamalla. Ite ainakin pelkäsin lapsena hirveesti jos joku fossiili tuli yhtäkkii huutamaan