Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä jollain on niin helppoa elää! Asunto, raha ja maine..

Vierailija
15.05.2020 |

Pakko aiheesta avautua eikä tämä nyt missään nimessä ole kateudesta kiinni vaan päinvastoin mua surettaa ja olen huolissaan tästä nykyajan narsistien ja rikollisten ihannoimisesta!

Miten nämä Sohvit pärjäävät elämässä noin hyvin? Tosta vain tulee rahaa tyhjästä, eivät käy töissä, löytyy heti uus mies, uus asunto. Elävät luksuksesta toiseen?!

Mä kovasti ihmettelen ihmiset jotka seuraa näitä somessa. Mielestäni tämä on aivan läpimätä maailma ja olen niin täysin vakuuttunut siitä että ne hyötyy jostain porsaanreijistä. Pakkohan on taustalla olla jotain!

Eihän nyt kukaan järkevä ihminen voi elää tollaisissa kuvioissa olemalla onnellinen ja nukkumalla yönsä hyvin! Mä en käsitä ollenkaan! Mistä edes pääsevät kiinni tollaisiin tuloihin? Vielä kun ovat kokoajan aineissa eivätkä mitään kouluja tai työelämää käynyt?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "porsaanreikä" on se että ihmisbiologia ei pohjimmiltaan ole muuttunut mihinkään kymmenissä ja sadoissa tuhansissa vuosissa. Lopulta se kuvio valtaosalla ihmisistä niin että ulkonäköä vaihdetaan miehen resursseihin (toki kuten SB:nkin tapauksessa niin saatetaan silti pettää elättäjää jonkun komeamman kanssa selän takana).

On vieläkin äärimmäisen harvinaista planeetan tasolla että esim. nainen vaan elää itsekseen, kouluttautuu, käy töissä ja panostaa itseensä. Mene mihin tahansa maailman maahan, niin siellä naisen elämän määrittelee vieläkin pääsääntöisesti kauneus, ulkonäkö ja nuoruus. Ja jos esim. nainen ei voi synnyttää hänet nähdään arvottomana. Koulutuksella, työllä jne. ei ole mitään merkitystä.

Mielikuvasi on vain ehkä vääristynyt kun Suomi on niin vapaamielinen muuhun maailmaan nähden. Muualla ketään ei kiinnosta naisen tittelit, oppiarvot tai muut asiat vaan nimenomaan kauneus tai hedelmällisyys.

No ei se nyt IHAN noinkaan ole. Monissa hyvin miesvaltaisissakin kulttuureissa perheen ÄITI on kuitenkin ihan äärimmäisessä arvossa. 

IHan vaikka jo klassisella  " vene uppoaa. kyydissä on miehen äiti, vaimo ja lapsi, missä järjestyksessä pelastat heidät?"

Länsimaissa pelastetaan lapsi-puoliso-äiti, mutta muslimimaissa äiti-lapsi-puoliso. Joka tapauksessa ehdottomasti ensimmäisenä oma äiti, koska uutta äitiä et saa mistään, lapsia ja puolisoita sen sijaan voi hankkia vaikka kuinka.

Eli ei se nyt ihan niin ole, että naisella nuoruus ja kauneus olisi arvon mitta. Pikemminkin äitiys.

Vierailija
22/22 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat on kunnollisia ja noudattaa sääntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla