Kyllä jollain on niin helppoa elää! Asunto, raha ja maine..
Pakko aiheesta avautua eikä tämä nyt missään nimessä ole kateudesta kiinni vaan päinvastoin mua surettaa ja olen huolissaan tästä nykyajan narsistien ja rikollisten ihannoimisesta!
Miten nämä Sohvit pärjäävät elämässä noin hyvin? Tosta vain tulee rahaa tyhjästä, eivät käy töissä, löytyy heti uus mies, uus asunto. Elävät luksuksesta toiseen?!
Mä kovasti ihmettelen ihmiset jotka seuraa näitä somessa. Mielestäni tämä on aivan läpimätä maailma ja olen niin täysin vakuuttunut siitä että ne hyötyy jostain porsaanreijistä. Pakkohan on taustalla olla jotain!
Eihän nyt kukaan järkevä ihminen voi elää tollaisissa kuvioissa olemalla onnellinen ja nukkumalla yönsä hyvin! Mä en käsitä ollenkaan! Mistä edes pääsevät kiinni tollaisiin tuloihin? Vielä kun ovat kokoajan aineissa eivätkä mitään kouluja tai työelämää käynyt?
Kommentit (22)
Lampaat on kunnollisia ja noudattaa sääntöjä.
No ei se nyt IHAN noinkaan ole. Monissa hyvin miesvaltaisissakin kulttuureissa perheen ÄITI on kuitenkin ihan äärimmäisessä arvossa.
IHan vaikka jo klassisella " vene uppoaa. kyydissä on miehen äiti, vaimo ja lapsi, missä järjestyksessä pelastat heidät?"
Länsimaissa pelastetaan lapsi-puoliso-äiti, mutta muslimimaissa äiti-lapsi-puoliso. Joka tapauksessa ehdottomasti ensimmäisenä oma äiti, koska uutta äitiä et saa mistään, lapsia ja puolisoita sen sijaan voi hankkia vaikka kuinka.
Eli ei se nyt ihan niin ole, että naisella nuoruus ja kauneus olisi arvon mitta. Pikemminkin äitiys.